Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- تمرین امروز (شنبه) تیم فوتبال پرسپولیس با حضور همه اعضای تیم برگزار شد. تاریخ انتشار: 13:21 - 19 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۹۴۵۰۱

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، تمرین امروز (شنبه) شاگردان یحیی گل‌محمدی از ساعت ۱۱ در ورزشگاه شهید کاظمی با حضور کلیه بازیکنان و مربیان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*مهرداد میناوند پیشکسوت پرسپولیس در تمرین امروز حاضر شد و با بازیکنان و مربیان خوش‌وبش کرد.

*پیش از آغاز تمرین، گل‌محمدی حدود ۱۰ دقیقه برای بازیکنان صحبت کرد و نکاتی را به آنها یادآور شد.

*تعدادی از هموطنان‌مان در استان سیستان و بلوچستان در محل تمرین حاضر شده و با بازیکنان عکس یادگاری گرفتند. این هواداران پرسپولیس، در ادامه روی سکو‌ها رفته و تمرین را تماشا کردند.

*تمرین امروز پرسپولیس سبک بود و گل‌محمدی بازیکنانش را به ۵ گروه تقسیم کرد تا به انجام تنیس فوتبال بپردازند.

*گل‌محمدی و کریم باقری هم در یکی از تیم‌ها حاضر شده و با بازیکنان به رقابت پرداختند که این بخش از تمرین با کری زیادی بین بازیکنان همراه بود.

*سرد کردن بازیکنان، پایان بخش تمرین امروز پرسپولیس بود.

گفتنی است؛ در تمرین امروز، اصغر نوروزعلی، عضو تدارکات تیم حضور نداشت. وی که سال‌ها است زحمت تیم را می‌کشد و از قدیمی‌های تیم است، خوشبختانه روز گذشته با تشخیص پزشکان از بیمارستان مرخص شد و امروز هم در تمرین حاضر نبود تا در منزل استراحت کند. نوروزعلی پس از دربی و در روز تمرین ریکاوری به دلیل مشکلی که داشت به بیمارستان منتقل شده بود.

بیشتر بخوانید: علیپور: هواداران استقلال کوتاه نمی‌آمدند، مجبور شدم از آنها عذرخواهی کنم

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس یحیی گل محمدی لیگ برتر فوتبال تمرین امروز گل محمدی حاضر شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۲۳۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازار داغ سلفی در تمرین استقلال

تمرین استقلال در حالی امروز با حضور تماشاگران برگزار شد که با حواشی مختلفی مانند هجوم هواداران به داخل زمین برای گرفتن عکس یادگاری و حضور پیشکسوتان این تیم همراه بود.

به گزارش مشرق، تمرینات تیم فوتبال استقلال ظهر امروز جمعه در کمپ ناصر حجازی برای بازی دوشنبه هفته آینده با ذوب‌آهن در هفته بیست‌وششم لیگ برتر پیگیری شد.

تمرین امروز همان طور که باشگاه استقلال دیشب اطلاع‌رسانی کرده بود با حضور تماشاگران برگزار شد. برگزاری تمرین با تماشاگر، سبب شده بود هوادران مرد و زن زیادی خودشان را کمپ حجازی برسانند و تمرین شاگردان جواد نکونام را از نزدیک تماشا کنند. بازار عکس و امضای با بازیکنان در حاشیه این تمرین داغ بود و هواداران زیادی خواهان عکس گرفتن با بازیکنان بودند. حضور تماشاگران سبب شده بود تمرین استقلال حال و هوای ویژه‌ای داشته باشد و بازیکنان در طول تمرین به شدت از سوی هواداران مورد تشویق قرار گرفتند.

علاوه بر تماشاگران، تمرین استقلال امروز مهمانان ویژه دیگری هم داشت و گروهی از پیشکسوتان استقلال هم در کمپ حجازی حاضر بودند تا به بازیکنان این تیم در فاصله ۵ هفته تا پایان لیگ روحیه بدهند. رضا رجبی، عباسر سرخاب، حمید بابازاده،امیرحسین صادقی، رضا رجبی، بهتاش فریبا و کامیار کاردانار جمله چهره‌های قدیمی و مو سپید استقلال بودند که تماشاگر تمرین شدند.

آتیلا حجازی که دیروز به عنوان سرپرست جدید استقلال انتخاب شده بود، در تمرین امروز حضور داشت و مراسم معارفه او برگزار شد. معارفه حجاری در شرایطی بود که مهدی هاشمی‌نسب، مربی استقلال در تمرین امروز غایب بود.

در تمرین امروز رافائل سیلوا و آرمین سهرابیان به صورت جداگانه تمرین کردند و به نرم‌دوی پرداختند تا وضعیت‌شان برای بازی با ذوب‌آهن نامشخص باشد.

نکته جالب در طول تمرین، برخی از هوادارن کودک استقلال با حضور در زمین بازی خواهان گرفتن امضا از بازیکنان شدند.

فرشید سمیعی که به عنوان سرپرست مدیرعاملی استقلال منصوب شده و جای علیر خطیر را گرفته است، در تمرین امروز حاضر بود.

استقلال که با ۵۴ امتیاز در صدر جدول لیگ برتر قرار دارد، دوشنبه هفته آینده و از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی و در چارچوب هفته بیست‌وششم لیگ برتر میزبان ذوب‌آهن است.

دیگر خبرها

  • برگزاری تمرین پرسپولیس با حضور هوادار خانم
  • تمرین پرسپولیس با حضور چهره ویژه سکوها
  • حواشی جذاب از روز خاص کمپ ناصر حجازی؛‌ استقلال آماده قهرمانی است
  • استقلال آماده بالا بردن جام قهرمانی شد
  • تمرین شاداب سرخپوشان در ورزشگاه کاظمی
  • تمرین پرسپولیس بدون مصدوم برای بازی نساجی
  • بازار داغ سلفی در تمرین استقلال
  • تمرین و ریکاوری سرخپوشان پس از دیدار با سپاهان برگزار شد
  • تمرین و ریکاوری پرسپولیس بعد از تساوی برابر سپاهان
  • تمرین و ریکاوری پرسپولیسی‌ها در هوای بارانی