Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@09:23:50 GMT

خانه کشتی قم به نام سپهبد سلیمانی نامگذاری شد‌

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۲۳۹۲۳

خانه کشتی قم به نام سپهبد سلیمانی نامگذاری شد‌

خانه کشتی استان قم در مراسمی به نام سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی نام گذاری شد. ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۲ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، آئین نامگذاری خانه کشتی استان به نام سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی ظهر امروز در مجموعه ورزشی جوادالائمه برگزار شد.

در این مراسم مرتضی حیدری فرماندار قم، رسول منعم مدیرکل ورزش و جوانان استان و جمعی از ورزشکاران حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حیدری فرماندار قم در این مراسم بیان کرد: جامعه ورزشکاران همواره، قدردان ایثار و رشادت‌های شهیدان بوده است و در ادامه مسیر خود نیز از شهید حاج قاسم سلیمانی الگو برداری خواهد کرد.

بهترین انتقام خون شهید سلیمانی از آمریکا حضور در راهپیمایی 22 بهمن استاجتماع دختران انقلاب در چهلم شهید "قاسم سلیمانی"مراسم بزرگداشت سردار شهید سلیمانی و نخستین شهید مدافع حرم در بویراحمد

وی با تاکید بر حفظ آرمان‌ها و دستاورد‌های انقلاب اسلامی گفت: زنده نگه داشتن نام و یاد شهیدان اولین قدم در رسیدن به این هدف است.

فرماندار قم با اشاره به ویژگی ها و خصوصیات اخلاقی سپهبد سلیمانی خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی الگویی برای آحاد جامعه است و برای قدردانی از رشادت‌های این شهید بزرگوار باید بنا‌ها و یادمان‌هایی مزین به نام ایشان ماندگار شود.

در پایان این مراسم از روح الله نعمتیان کشتی گیر وزن 60 کیلو گرم دارنده برنز رقابت‌های آلیش تجلیل شد.

انتهای پیام/452/ش

R7854/P/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حاج قاسم سلیمانی شهید سلیمانی فرماندار قم خانه کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۲۳۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک شهید گمنام میهمان شهر یزد می‌شود

مدیرکل حفظ آثار ونشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد گفت: مراسم استقبال مردمی از شهید گمنام در فرودگاه شهید صدوقی یزد، پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه ساعت ۷:۳۰ برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی اداره حفظ آثار استان یزد، منصور زارع اظهار کرد: مراسم استقبال مردمی از شهید گمنام در فرودگاه شهید صدوقی یزد، پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت ماه ساعت ۷:۳۰ برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه شب پنجشنبه هم مراسم گرامیداشت شهدای امنیت استان با حضور پیکر مطهر شهید گمنام و قرائت دعای ندبه در امامزاده سید جعفر محمد (ع) یزد واقع دربلوار جمهوری برگزار می‌شود، ادامه داد: در روز جمعه چهاردهم اردیبهشت ماه هم مراسم وداع با این شهید گرانقدر ساعت ۲۰ در گلزارشهدای فیروز آباد اشکذربرگزار می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار ونشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد، خاطرنشان کرد: این شهید گرانقدر در سالروز شهادت امام جعفرصادق (ع) شنبه پانزدهم اردیبهشت ماه در پارک بزرگ اشکذر پس از تشییع به خاک سپرده می‌شود.

زارع از عموم مردم ولایتمدار دارالعباده برای شرکت در مراسم تشییع و خاکسپاری این لاله‌ی بی نام نامدار وطن دعوت کرد.

کد خبر 749182

دیگر خبرها

  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • یک شهید گمنام میهمان شهر یزد می‌شود
  • گرامیداشت سالروز تولد سیمین دانشور برگزار شد
  • کمبود ۳۰ درصدی فضای ورزشی در کهریزک/ خانه کشتی افتتاح می‌شود
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟
  • کامران قاسم‌پور کجای ماجراست؟
  • نامگذاری اداره تأسیسات آب شرب مشهد به نام سرلشکر شهید فلاحی
  • کامران تا لحظه آخر ناامید نمی شود!(عکس)
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود