Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه اجتماعی ـ معاون رئيس جمهور و رئيس سازمان اداری و استخدامي کشور با بیان اینکه هر چه جلوتر می‌رویم رابطه جوانان نسل جدید با افراد نسل انقلاب دورتر و کمتر می‌شود، گفت: برای جلوگیری از ایجاد این فاصله باید ارزش‌ها، فداکاری‌ها و رشادت‌ها و نیز نقش اقشار مختلف مردم در شکل‌گیری انقلاب برای نسل جدید تبیین و دستاوردهای انقلاب برای آنان روشن شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، جمشيد انصاری، معاون رئيس جمهور و رئيس سازمان اداری و استخدامي کشور 19 بهمن‌ماه در آیین بهره‌برداری از 55 پروژه شهرستان شهرکرد و افتتاح اورژانس بیمارستان امام علی(ع) فرخشهر، با تبریک فرارسیدن ایام‌‎الله دهه فجر، اظهار کرد: هدف از برگزاری برنامه‌های بزرگداشت این ایام آشنایی جوانان با اهداف انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام(ره) و فداکاری جوانان و شهدا برای پیروی انقلاب است.

وی با بیان اینکه هر چه جلوتر می‌رویم رابطه جوانان نسل جدید با افراد نسل انقلاب دورتر و کمتر می‌شود، ادامه داد: برای جلوگیری از ایجاد این فاصله باید ارزش‌ها، فداکاری‌ها و رشادت‌ها و نیز نقش اقشار مختلف مردم در شکل‌گیری انقلاب برای نسل جدید تبیین و دستاوردهای انقلاب برای آنان روشن شود.

انصاری با بیان برخی خاطرات خود از دوران مبارزه برای پیروزی انقلاب، تأکید کرد: افرادی که سال‌های پیروزی انقلاب را درک کرده‌اند خوب در ذهن دارند که در آن دوران، تمام اقشار جامعه به سوی خیابان‌ها گسیل می‌شدند و نیروهای نظامی و انتظامی نیز با مردم همراهی می‌کردند که نظیر این شرایط در هیج زمان و مکانی سابقه ندارد.

معاون رئيس جمهور تصریح کرد: آنچه از آن خاطرات در ذهن ما مانده است جز فداکاری و ایثار نیست، و حتی افسر شهربانی که وظیفه ایستادن در مقابل اعتراضات را داشت، موقعیت خود را به خطر می‌انداخت و با مردم انقلابی همراه می‌شد.

انصاری با تأکید بر اینکه این تجارب باید به نسل جدید منتقل شود، بیان کرد: نسل جدید نسلی حسابگر است و بسیاری از تصمیمات و اقدامات را با حساب و کتاب انجام می‌دهد، لذا باید نسل انقلاب را با حسابگری برای آنان تبیین کنیم.

رئيس سازمان اداری و استخدامي کشور با تقدیر از تلاش‌های مسئولان در انجام پروژه‌هایی که نتیجه آن‌ها خدمت به مردم استان است، گفت: در دهه فجر امسال 55 پروژه با 60 میلیارد تومان در شهرستان شهرکرد افتتاح می‌شود و کلنگ 18 پروژه با 19 و نیم میلیارد توان بر زمین زده می‌شود که با درنظر داشتن شرایط دشوار و تنگناهایی که در تأمین منابع عمرانی داریم، اقداماتی قابل توجه است.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا چهارمحال و بختیاری دهه فجر افتتاح پروژه رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور معاون رئیس جمهور نسل انقلاب برای آنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۲۳۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در برنامه‌ریزی‌ها استمرار تلاش‌های ۴۰ ساله انقلاب تبیین شود

ایسنا/سیستان و بلوچستان نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: باید در برنامه‌ریزی‌هایی که در اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان صورت می‌گیرد استمرار تلاش‌های ۴۰ ساله انقلاب تبیین شود.

آیت‌الله مصطفی محامی شامگاه دوشنبه ۱۰ اردیبهشت در دیدار سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ضمن آرزوی توفیق برای ایشان در مسئولیت جدید عنوان کرد: باید برنامه مشخص کاری خود را به صورت خلاصه و مکتوب ارائه نمایید تا بتوان پس از گفت‌وگو و تبادل نظر آن را مبنای کار قرار داد که در این صورت عملکرد اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران قابلیت ارزیابی هم خواهد داشت.

امام جمعه زاهدان افزود: باید در برنامه‌ریزی‌هایی که صورت می‌گیرد استمرار تلاش‌های ۴۰ ساله انقلاب تبیین شود چرا که در برخی سیستم‌ها مشاهده می‌کنیم که وقتی فردی مسئولیت دستگاه را بر عهده می‌گیرد در ابتدای کار عنوان می‌کند که یک خرابه را تحویل گرفته و تلاش‌های گذشتگان را نادیده می‌گیرد که چنین چیزی از لحاظ اخلاقی، عُرفی و سیاست کاری صحیح نیست و البته کار را هم بی ریشه نشان می‌دهد در صورتی که اگر کار خود را در استمرار تلاش‌های مسئولان گذشته بداند هم رعایت اخلاق داشته و هم کار خود را ریشه دار نشان داده‌ است.

آیت‌الله محامی با تاکید بر جنبه کیفی و تاثیرگذاری فعالیت‌ها بیان کرد: اثربخشی فعالیت‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران دارای اهمیت است و باید ارزیابی صورت گیرد که چه مقدار در رسیدن به اهداف خود موفق بوده است.

وی ادامه داد: برخی امورات روزمره باید به طور مستمر انجام پذیرد اما باید توجه داشته باشید که این‌ تنها کارهای اولیه است و باید به مراتب فراتر از این تلاش صورت گیرد و در همین راستا امام علی(ع) در نامه به مالک اشتر عنوان می‌کنند:« انجام کارهای کوچک نباید شما را از کارهای بزرگ بازدارد و انجام کارهای بزرگ نباید مانعی برای انجام کارهای کوچک باشد».

همچنین در ابتدای این دیدار مجتبی میرحسینی سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان نیز به ارائه بخشی از اهداف و برنامه‌های طراحی شده در اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان پرداخت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فعالان عرصه عقیدتی سیاسی در سپاه ناحیه آستارا تجلیل شدند
  • تجلیل از فعالان عرصه عقیدتی سیاسی در سپاه ناحیه آستارا
  • الگوی حکمرانی فرهنگی و دانش بنیان صنایع و تولیدات، با مشارکت مردم تدوین و تصویب می‌شود
  • در برنامه‌ریزی‌ها استمرار تلاش‌های ۴۰ ساله انقلاب تبیین شود
  • ضرورت تعامل صنعتگران با رسانه ها برای جهش تولید
  • قدردانی از مربیان عقیدتی سیاسی
  • تجلیل از مربیان عقیدتی سیاسی
  • شهید مطهری مجاهد عرصه‌ جهاد تبیین بود
  • ۴۰۰ هزار نفر از اقشار مختلف در اردوهای راهیان نور شرکت کرده اند
  • شهید مطهری مجاهدی در عرصه جهاد تبیین بود