Web Analytics Made Easy - Statcounter

انتشارات پیدایش دو عنوان کتاب جدید برای گروه سنی نوجوان و جوان را روانه کتابفروشی‌ها کرد. ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۹ فرهنگی ادبیات و نشر نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، انتشارات پیدایش اخیراً دو عنوان کتاب تازه برای گروه سنی نوجوان و جوان را روانه کتابفروشی‌ها کرده است. عنوان جدیدی از مجموعه «اسکارلت و آیوی»، نوشته سوفی کلورلی از جمله این آثار است که با ترجمه شهره نورصالحی به چاپ رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ششمین جلد از مجموعه «اسکارلت و آیوی» با عنوان «آخرین راز روک وود» منتشر شده است. این جلد از مجموعه، به تلاش این دو قلو برای نجات مدرسه از شر دشمنانش اختصاص دارد. در معرفی آن آمده است: اسکارلت و آیوی از تعطیلات بر می‌گردند و خیلی زود متوجه می‌شوند که مدرسه در خطر است. دو قلوها برای نجات مدرسه باید با دشمنان قدیم و جدیدشان مبارزه کنند. اما آیا می‌توانند گره‌ها را به موقع باز کنند و از آخرین راز روک وود سر در بیاورند؟

در بخش‌هایی از این کتاب می‌خوانیم: نمی‌فهمیدم معلم‌ها سر کلاس‌های بعدی آن روز چطور انتظار داشتند بعد از آن بمبی که در سالن اجتماعات روی سرمان خراب شده بود، بتوانیم دل به درس بدهیم. تمام صبح معلم‌ها تقلا می‌کردند وادارمان کنند دهن‌مان را ببندیم، اما بی‌فایده بود. تنها فکر و حرف همه این بود که به احتمال زیاد مدرسه بسته خواهد شد.  همه با هم جر و بحث می‌کردند که هنری چنین کاری خواهد کرد، یا این فقط یک احتمال است. ...

انتشارات پیدایش کتاب حاضر را در دو هزار نسخه و به قیمت 52 هزار تومان منتشر کرده است.

همچنین این انتشارات در ادامه مجموعه‌های ادبیات ژانری، رمان «سرد»، نوشته النا رهبری را منتشر کرده است. داستان این کتاب درباره فرشته‌ای به نام «ژا» است. «ژا» فرشته رانده شده، از ازل قاصد مرگ بوده است. ژا به دنبال گمشده‌ای عزیز و آشناست؛ گمشده‌ای که رازی مخوف در سینه دارد.

«آرا» دخترک نورچشم سردسته یاغیان، آدمشکی مادرزاد است؛ اسطوره‌ای که شایع است حتی یک قطره خونش بر زمین و دریا نریخته. قصه از نیمه‌شبی اسرارآمیز آغاز می‌شود که آرا به طور اتفاقی با ژا روبرو می‌شود و بدون هیچ هدفی با این فرشته رانده شده در سفری غریب و بی‌بازگشت همراه می‌شود؛ ولی در ازای این سفر عجیب و ماورایی تمام زوایای پنهان و مستتر حیات و ممات خود را باز می‌شناسد و «راه رهایی» را می‌یابد.

«سرد» برای گروه سنی جوان و در قالب ادبیات گمانه‌زن منتشر شده است. ادبیات گمانه‌زن عنوانی کلی برای سبک‌ها و زیرسبک‌هایی است که دنیایی متفاوت با دنیای واقعی را تصویر می‌کنند. به طور کلی با این تعریف ادبیات گمانه‌زن سبک‌های علمی-تخیلی، فانتزی و وحشت و زیرسبک‌های آن‌ها را در برمی‌گیرد.

نشر پیدایش رمان «سرد» را در هزار نسخه و به قیمت 44 هزار تومان منتشر کرده است.

نویسنده آمریکایی، نسخه ایرانی «دیو و دلبر» را نوشت

انتهای پیام/

 

R1013197/P/S4,35/CT1 واژه های کاربردی مرتبط انتشارات کودک و نوجوان کتاب و ادبیات

منبع: تسنیم

کلیدواژه: انتشارات کودک و نوجوان کتاب و ادبیات انتشارات کودک و نوجوان کتاب و ادبیات انتشارات پیدایش ادبیات گمانه زن منتشر کرده برای گروه سنی کتابفروشی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۲۴۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید ادبیات کودک و نوجوان با مشکل روبروست

وزیر ارشاد در جمع خبرنگاران گفت: گرانی کاغذ تولید کتاب‌های ادبیات کودک و نوجوان را با مشکل مواجه کرده است. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه افتتاحیه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در جمع خبرنگاران درباره حضور ایران در  نمایشگاه‌های مختلف دنیا اظهار کرد: این کار به صورت جدی در حال انجام  است؛ مدتی پیش در هندوستان حضور داشتیم ، در عمان و ترکیه و عراق و.. سالانه در نمایشگاه‌های متعددی همکاران من شرکت می‌کنند و متقابلاً 25 کشور در نمایشگاه بین‌المللی تهران حضور دارند و هر سال یک مهمان ویژه هم داریم، امسال کشور یمن مهمان ویژه نمایشگاه است و سال گذشت تاجیکستان بود

وزیر ارشاد درباره افتتاح کارخانه کاغذ زاگرس گفت: الحمدلله مقدمات افتتاح این کارخانه تا نزدیک 90 درصد انجام شده و دولت در کنار بخش خصوصی ایستاده است.  کارخانه  بسیار بزرگی است که هم رییس جمهور و هم خودم از آن  بازدید داشتیم. دو هفته پیش آقای احمدوند از این کارخانه بازدید داشت.  الحمدلله کار به خوبی جلو می‌رود و ما تلاش می‌کنیم در یکی دو ماه آینده، به افتتاح برسد.

اسماعیلی  با اشاره افتتاح یک کتابخانه عمومی در شهر اراک، گفت: حدود 20 درصد از کار اجرایی مربوط به این کتابخانه مانده است و تلاش می‌کنیم با تزریق بودجه تا نیمه دوم سال کتابخانه را افتتاح کنیم.

وزیر ارشاد در پاسخ به پرسشی درباره توجه به حوزه کودک و نوجوان نیز گفت: حوزه کودک بخش بسیار مهمی است چون هم نیاز امروز ماست و هم بیشترین فروش کتاب را هر سال در حوزه کودک و نوجوان داریم، شاید گاه تا 25 تا 30 فروش ناشران در حوزه کودک و نوجوان است.بنابراین این حوزه جای کار جدی دارد. 

وی به حمایت از تألیفات در حوزه کودک و نوجوان خبر داد و گفت: به دلیل گرانی کاغذ ویژه کتاب‌های کودک و نوجوان، تولید ادبیات در این حوزه با مشکل روبروست، بنای ما حمایت جدی است، در این زمینه جشنواره ویژه کتاب و کودک و نوجوان را به زودی برگزار می‌کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تولید ادبیات کودک و نوجوان با مشکل روبروست
  • ابتکار عمل گمرک و ارتقا وضعیت دولت در شاخص شفافیت
  • سرسام آماری؛ چرا داده‌های نرخ تورم بانک مرکزی شفاف نیست؟
  • چرا داده‌های نرخ تورم بانک مرکزی شفاف نیست؟
  • انتشار تصاویری از تانک‌ اسرائیلی در خیابان‌های رفح
  • تمرکز نشر صاد بر انتشار داستان‌هایی با روایت ایرانی است
  • کتاب‌هایی که اگر فیلم شوند، پرفروش می‌شوند
  • پایگاه بخش مجازی نمایشگاه کتاب تهران در دسترس قرار گرفت
  • ۴۰ عنوان کتاب جدید از منشورات رهبر انقلاب در راه نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳
  • ۴۰ عنوان کتاب جدید از منشورات رهبر انقلاب در نمایشگاه کتاب