Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- تلویزیون دولتی سوریه اعلام کرد شهر راهبردی سراقب در حومه ادلب به شکل کامل آزاد و پاکسازی شده است. تاریخ انتشار: 13:41 - 19 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۹۴۵۱۳ به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان؛ ارتش سوریه سراسر شهر راهبردی «سراقب» را در حومه استان «ادلب» به کنترل خود درآورد.      
به گزارش تلویزیون دولتی سوریه، ارتش سوریه کنترل شهر راهبردی «سراقب»، دومین هدف مهم در راستای آزادسازی استان ادلب را به طور کامل در دست گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  این اقدام در پی پاکسازی کامل شهر از وجود عناصر تروریستی و بمب های کنار جاده ای انجام شد.            بیشتر بخوانید:  عزم نیرو‌های سوریه بر پاکسازی بقایای تروریست‌ها  گزارش‌های تایید نشده از آزادسازی سراقب      
«سراقب» پس از آزادسازی «معره النعمان» به هدف اصلی ارتش سوریه در ادلب، آخرین دژ تروریست‌ها در این کشور تبدیل شد.         شهر «سراقب» در نزدیکی مرز ترکیه و در محل تقاطع دو بزرگراه عمده سوریه قرار دارد که یکی پایتخت را به شمال کشور متصل می‌کند و دیگری غرب و شرق سوریه را به هم ارتباط می‌دهد.       در خبری دیگری از سوریه، مرکز موسوم به دیده بان حقوق بشر سوریه نیز از تخلیه پایگاه ارتش ترکیه در ریف «تل ابیض» در شمال سوریه خبر داد.
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سوریه ادلب شهر راهبردی ارتش سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۲۴۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگیری بزرگ در لیگ یونان: نتوانستند مربی را کنترل کنند!

به گزارش "ورزش سه"، در حالی‌که آاِک با نتیجه ۳-۲ از پائوک عقب بود، ماتیاس آلمیدا، سرمربی آاِک، در کنار خط به‌شدت عصبانی بود و پس از پایان بازی با یکی از افرادی که گفته می‌شود از ناظران بازی بوده است درگیر شد.

این مربی سپس با سرجیو اولیویرا و یکی دیگر از بازیکنان خودش که قصد داشتند برای پایان دادن به درگیری دخالت کنند درگیر شد و کم کم این موضوع تبدیل به یک درگیری بزرگ شد.

در ادامه نیروهای امنیتی و کادر فنی دو تیم برای جدا کردن افراد حاضر در درگیری اضافه شدند اما ناگهان آلمیدا گردن یکی از افراد حاضر در درگیری را از پشت گرفت و به او آسیب زد.

پس از دقایقی درگیری، بالاخره نیروهای امنیتی موفق به پراکنده کردن جمعیت و خاتمه دادن به آن شدند. به گزارش نشریه یونانی اسپورتال، مردی که آلمیدا گردنش را گرفته بود، یک مقام رسمی از سمت فدراسیون بوده است که برای اداره پیشگیری از خشونت در ورزش کار می‌کند.

آلمیدا در کنفرانس مطبوعاتی خود پس از بازی به این درگیری پرداخت و اعلام کرد که از فردی که گردنش را گرفته بود عذرخواهی کرده است.

او همچنین گفت:«دیدید چند نفر در کنار زمین بودند؟ چیزی که من همیشه می‌گویم این است که اگر بخواهیم وضعیت فوتبال یونان را تغییر دهیم، این همه آدم نمی‌توانند در کنار زمین باشند.»

بر اساس گزارش رسانه‌های یونانی، آلمیدا به دلیل این درگیری با محرومیت سه جلسه‌ای روبرو شده است.

دیگر خبرها

  • انهدام ۲ پایگاه تروریست‌ها در «حمص» سوریه توسط روسیه
  • عملیات در رفح هیچ اهمیت راهبردی ندارد/ شرایط اسراییل نامطلوب است
  • تحقیقات اتحادیه اروپا از متا بر سر کنترل اطلاعات غلط
  • درگیری بزرگ در لیگ یونان: نتوانستند مربی را کنترل کنند! (+عکس)
  • درگیری بزرگ در لیگ یونان: نتوانستند مربی را کنترل کنند!
  • ارتش ترکیه نیروی کمکی به شمال سوریه اعزام کرد
  • تحرکات آمریکا در سوریه از بیم تشدید عملیات‌های مقاومت
  • مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز به وسعت ۳۰۰ هکتار در چهارباغ
  • انهدام تجهیزات زرهی تروریست‌ها در حومه حلب، ادلب و لاذقیه
  • عملیات موفق ارتش سوریه علیه تروریست‌ها+فیلم