Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@03:23:25 GMT

بازیکنان پیشین، قاتلان رئال مادرید

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۲۴۰۷۷

بازیکنان پیشین، قاتلان رئال مادرید

بازیکنان پیشین رئال مادرید دروازه این تیم را در رقابت‌های مهم باز می‌کنند.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، تیم‌های کمی نیستند که از بازیکن پیشین خود ضربه خورده‌اند. اتفاق خوشایندی نیست. رئال مادرید هم‌چنین تجربه‌ای داشته است. با گل مارتین اودگارد در پیروزی ۴ بر ۳ رئال سوسیداد برابر سفیدپوشان در کوپا دل ری اکنون پنج بازیکن پیشین مادرید دروازه این تیم را در سانتیاگو برنابئو باز کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۳۸ درصد گلزنانی که در این فصل برابر مادرید بازی کردند سابقه حضور در این تیم را داشتند.

بورخا مایورال و گونسالو ملرو نخستین گل‌ها را به عنوان بازیکنان پیشین در فصل ۲۰- ۲۰۱۹ برابر مادرید به ثمر رساندند. آن‌ها در سپتامبر با پیراهن لوانته دروازه سفیدپوشان را باز کردند. مایورال به عنوان بازیکن قرضی به لوانته پیوست و هافبک اسپانیایی در زمان خردسالی و نوجوانی در مادرید حضور داشت و هرگز برای تیم بزرگسالان بازی نکرد. بازیکن بعدی ویلیان خوسه بود که گل زود هنگامی به ثمر رساند اما سفیدپوشان توانستند نتیجه را جبران کنند و ۳ بر یک پیروز شوند. خوسه نیز مانند ملرو در تیم بزرگسالان بازی نکرده بود. در دیگر رقابت‌ها این سناریو تکرار شد و این بار پابلو سارابیا گلزنی کرد. یکی از پسربچه‌های زیبای تیم‌های پایه که نتوانست به تیم اصلی راه پیدا کند برای باز کردن دروازه مادرید تنها به ۱۸ دقیقه بازی نیاز داشت. او در لیگ قهرمانان اروپا گل مساوی پاری سن ژرمن را به ثمر رساند. دیدار مادرید و تیم فرانسوی با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید.

آخرین گل، زهردارتر از همه بود. اودگارد گل نخست رئال سوسیداد را در شب حذف سفیدپوشان به ثمر رساند. این گل در نهایت منجر به خداحافظی تیم مادریدی از رقابت‌هایی شد که سرمربی فرانسوی‌اش همیشه در آن ناکام بوده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: رئال مادريد بازیکنان پیشین ثمر رساند رئال مادرید رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۲۴۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکنیک فوق‌العاده اندریک، بازیکن آینده رئال‌ مادرید / فیلم

اندریک بازیکن جوان و آینده دار پالمیراس فصل آینده در رئال مادرید توپ خواهد زد.

دانلود (33.9MB)

دیگر خبرها

  • کروس: وینیسیوس یکی از بهترین بازیکنان دنیا است
  • رکوردشکنی جذاب ستاره رئال: بالاتر از پوشکاش!
  • آنچلوتی: تعهد تیمی‌مان شگفت‌انگیز بود
  • من به اوسمار نمره صفر را می دهم | خجالتی بودن بازیکن پرسپولیس کار دست تیم می دهد!
  • بایرن در خانه برابر رئال متوقف شد/ زخم وینیسیوس بر پیکر مونیخی‌ها
  • بایرن مونیخ ۲ - ۱ رئال مادرید/ گزارش لحظه به لحظه
  • پدر ام باپه همسو با رئال مادرید: حضور کیلیان در المپیک اولویت نیست
  • تکنیک فوق‌العاده اندریک، بازیکن آینده رئال‌ مادرید / فیلم
  • اعتراف بلینگام: زیدان از دستم خسته شده است!
  • آردا گولر: رئال مادرید گفت که من وارث لوکا مودریچ خواهم بود