Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-05-04@13:50:09 GMT

سمند صد میلیونی و دنا دویست میلیونی +جدول

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۲۴۲۵۵

سمند صد میلیونی و دنا دویست میلیونی +جدول

پول نیوز - امروز محصولات ایران خودرو تا ۹ میلیون تومان افزایش قیمت را در کارنامه خود ثبت کرده‌اند. به گزارش پول نیوز، تمام محصولات ایران خودرو امروز با افزایش قیمت روبرو شده و یک‌دست سبزپوش در جدول قیمت‌ها ظاهر شده‌اند. سمند LX امروز بیش از پنج میلیون تومان گران شده و روی مرز ۱۰۰ میلیون تومان ایستاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سمند EF۷ هم در تعطیلات آخر هفته افزایش قیمت چهار میلیون تومانی را پشت سر گذاشته و تا ۱۱۵ میلیون تومان گران شده است.  

پژو ۴۰۵ GLX در بازار امروز چهار میلیون تومان افزایش قیمت را به نام خود ثبت کرده و با نرخ ۹۵ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود. پژو ۴۰۵ GLX هم دو میلیون تومان به قیمت خود اضافه کرده و اکنون به نرخ ۱۱۴ میلیون تومان رسیده است. در این بین پژو ۴۰۵ SLX حدود دو میلیون تومان گران شده و در بازار ۱۰۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت‌گذاری می‌شود.  

پژو ۲۰۶ تیپ ۲ دوباره به کانال ۱۰۰ میلیونی بازگشته است. این محصول ایران خودرو امروز یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان افزایش قیمت پیدا کرده و در بازار ۱۰۱ میلیون تومان قیمت‌گذاری می‌شود.  دیگر مدل‌های پژو ۲۰۶ یعنی پژو ۲۰۶ تیپ ۵ و پژو ۲۰۶ صندوق‌دار هر دو با سه میلیون تومان افزایش قیمت به استقبال مشتریانشان آمده‌اند و در بازار ۱۲۶ میلیون تومان قیمت‌گذاری می‌شوند. باید توجه داشته باشید که این رقم حدود ۴۶ میلیون بالاتر از نرخ مصوب کارخانه است.

پژو پارس افزایش قیمت چشمگیر پنج میلیون تومانی را پشت سر گذاشته و امروز روی مرز ۱۲۰ میلیون تومان ایستاده است. رانا هم حدود دو میلیون تومان گران شده و امروز در بازار ۱۰۲ میلیون تومان قیمت‌گذاری می‌شود. دانگ‌فنگ H۳۰ کمترین افزایش قیمت را در بین محصولات ایران خودرو به نام خود ثبت کرده و حدود یک میلیون تومامن گران شده است. قیمت روز دانگ فنگ H۳۰ در حال حاضر ۱۸۱ میلیون تومان در نظر گرفته می‌شود.  

دنا پلاس توربو شارژ امروز کانال ۲۰۰ میلیونی را فتح کرده است. این خودرو بیشترین افزایش قیمت را در بین محصولات ایران خودر و تجربه کرده و حدود ۹ میلیون تومان در تعطیلات آخر هفته گران شده است. امروز نمایشگاه‌دار‌ها دنا پلاس توربو را ۲۰۵ میلیون تومان قیمت‌گذاری می‌کنند. از طرف دیگر دنا پلاس امروز حدود دو میلیون تومان گران شده و به ۱۶۷ میلیون تومان رسیده و دنا معمولی با افزایش قیمت چهار میلیونی تا ۱۴۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان پیشروی کرده است.  

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: ایران خودرو محصولات قیمت خرید فروش میلیون تومان قیمت گذاری میلیون تومان افزایش قیمت تومان قیمت گذاری می شود محصولات ایران خودرو افزایش قیمت خود ثبت کرده گران شده چهار میلیون هزار تومان دنا پلاس پژو ۲۰۶ پژو ۴۰۵

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۲۴۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

قیمت انواع میوه و تره‌بار در بازارهای روز کوثر اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، قیمت انواع میوه و تره‌بار امروز _‌پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت_ در بازارهای روز کوثر اصفهان به شرح جدول زیر است:

کد خبر 748251

دیگر خبرها

  • قیمت دلار و یورو امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳/ جدول
  • قیمت انواع پژو پارس امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • بازار خودرو به کمای عمیق رفت/ آخرین قیمت پژو، سمند، تارا، شاهین و کوئیک + جدول
  • 12 محصول ایران خودرو و سایپا ارزان شد + جدول قیمت
  • سکه ۲۰۰ هزار تومان گران شد
  • قیمت سکه و طلا امروز ۱۳ اردیبهشت؛ سکه ۲۰۰ هزار تومان گران شد
  • کاکایی، کارشناس صنعت خودرو: مردم پول ندارند سمند ۲۰ سال پیش را عوض کنند؛ می خواهند خودروی برقی یک میلیارد و ۳۰۰ میلیونی وارد کنند؟
  • نگاهی به قیمت هونگچی H۵ در بازار آزاد؛ یکی از گران‌ترین چینی‌های بازار + جدول
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • جهش گسترده قیمت‌ها در بازار خودرو/ آخرین قیمت پژ، دنا، سمند، شاهین، تارا و کوییک + جدول