Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن با تجربه فولاد و صنعت نفت که سابقه کار کردن با دراگان اسکوچیچ را دارد از او به خاطر رفتارهایش در سه هفته گذشته گله‌مند است.

بختیار رحمانی، کاپیتان فولاد در زمان سرمربیگری اسکوچیچ در این تیم درباره او به ایسنا گفت: من یکی از کسانی بودم که در این چند سال حضور اسکوچیچ در ایران از او حمایت کردم. شکی در این نیست که او مربی خوبی است ولی بحث باشگاهی با تیم ملی زمین تا آسمان فرق دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن‌جا شرایط به مراتب سخت‌تر است هر چند که ما بازیکنان خیلی خوبی در تیم ملی داریم. برای تیم ملی آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم او بتواند به تیم ملی کمک کند.

بازیکن صنعت نفت آبادان ادامه داد: من خودم به شخصه از ایشان خیلی گله‌مند هستم. فکر می‌کنم در این سه هفته‌ای که ما نتیجه نگرفتیم رفتارهای او و حرف‌هایی که می‌زد، تاثیرگذار بود. رفتارهای او غیر حرفه‌ای بود و اصلا در این سه هفته به تیم توجه نکردند. این کمی ناخوشایند بود. برای اینکه بعد از سال‌ها صنعت نفت چنین جایگاهی داشته باشد هم خودش خیلی زحمت کشید و هم بقیه اعضای باشگاه ولی در در این چند هفته از طرف آقای اسکوچیچ مشکلات فراوانی داشتیم. باز هم برای او آرزوی موفقیت می‌کنم ولی به شدت از ایشان گله‌مند هستم رفتارهای او اصلا حرفه‌ای نبود.

او اضافه کرد: با وجود این حرف‌ها برای او و تیم ملی آرزوی موفقیت می‌کنم چون در غیر اینصورت اگر از این گروه هم بالا نرویم خیلی شرم‌آور است.

رحمانی درباره انتخاب اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم ملی، گفت: من احترام خاصی برای کسانی که در فدراسیون هستند و تصمیم‌گیری کردند قائلم ولی به نظر من گزینه‌های داخلی خیلی خوبی داشتیم. البته الان سرمربی انتخاب شده و نمی‌توان کاری کرد و هر حرفی بزنیم خوب نیست. اما شرایط تیم ملی خیلی سخت است. بازی با عراق و بحرین خیلی سخت است. در این چند وقته خیلی با اسامی مربیان بازی شد و انگار همه را گول زدند. این برای تیم ملی درست نیست. البته فردی مثل قلعه‌نویی که استاد ماست از اسکوچیچ حمایت کرده و کار درستی است اما هر کسی نظر خودش را دارد و من فکر می‌کنم گزینه‌های داخلی خوبی داشتیم.

او ادامه داد: الان در این مقطع زمانی قهرمانی یک تیم باشگاهی مهم است یا تیم ملی به جام جهانی برود؟ در هیچ کشوری از تیم ملی بالاتر نداریم. اگر تیم ملی نتیجه نگیرد تا چند سال لیگ ما لطمه می‌خورد. امیدوارم تیم ملی به جام جهانی برود اما خوب بود که همه همکاری می‌کردند چون هیچ چیزی در از تیم ملی مهم‌تر نیست. 40 روز دیگر مسابقات انتخابی دوباره شروع می‌شود ولی هیچ‌کس نمی‌داند اردو و تمرینات کی برگزار می‌شود. دقیقا مثل تیم ملی امید که می‌خواستند با برگزاری چند اردو به المپیک بروند.مگر چنین چیزی می‌شود؟ تیم‌های دیگر زحمت می‌کشند. امیدوارم تیم ملی بزرگسال ما اینگونه نشود. من واقعا نگران و ناراحت هستم که بعد از آقای کی‌روش این اتفاقات افتاد. با او کار کرده بودم و ما الان وضعیت خوبی نداریم.

رحمانی در پایان بیان کرد: رفتار مربی در تیم ملی نباید مثل رفتارش در باشگاه باشد. اسکوچیچ نتایج خوبی گرفته هر چند که خیلی درخشان نبوده است. یک مثال می‌زنم، وقتی آقای کی‌روش صحبت می‌کرد بازیکن زمین را می‌خورد. من با او کار کردم و الان هم در ایران نیست که بگویند الکی از او تعریف می‌کنم ولی ایشان کاری کرده بود که همه جای دنیا از تیم ملی ما می‌ترسیدند. آقای اسکوچیچ هم در باشگاه روحیه خوبی به بازیکنان می‌دهد و امیدوارم که این رفتارها را در تیم ملی هم به بازیکنان انتقال بدهد و کمک کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بختیار رحمانی دراگان اسکوچیچ تيم ملي فوتبال ايران آرزوی موفقیت رفتارهای او تیم ملی تیم ملی صنعت نفت سه هفته حرفه ای گله مند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۲۴۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظریف: یکی از دلایل موافقت آمریکا با برجام، کاستن از حضور خود در منطقه بود / اعراب منطقه و اسرائیل به همین دلیل با برجام مخالف بودند؛ نمی‌خواستند شاهد کاهش حضور آمریکا در منطقه باشند / خیال می‌کنیم اگر در روندی شرکت نکنیم شکل نمی‌گیرد / در کاسپین این اشتبا

به گزارش صدای ایران از انتخاب،محمدجواد ظریف می‌گوید در جهان امروز دیگر قطب نخواهیم داشت، اما یکی از دلایل موافقت آمریکا با برجام، کاستن از حضور خود در منطقه بود. اعراب منطقه و اسراییل به همین دلیل با برجام مخالف بودند که نمی‌خواستند شاهد کاهش حضور آمریکا در منطقه باشند. 

محمدجواد ظریف، وزیر خارجه پیشین ایران در سلسله نشست‌های چهلمین سال تاسیس انتشارات اطلاعات و در نشست اول آن با عنوان «ژئوپلیتیک خلیج‌فارس» به سخنرانی پرداخت که مهمترین اظهارات او به نقل از جماران به شرح زیر است:

دنیا گرفتار چالش شناختی است.

خطا‌هایی که بعضا صورت می‌گیرد به دلیل شناخت و ادراک نادرست است.

دوستان ما در جنوب خلیج فارس ادراک خود را اصلاح می‌کنند و ما در اصلاح این ادراک تا حدودی عقب هستیم.

هنوز این تفکر غلط خرید امنیت در این کشور‌های عربی وجود دارد البته ان‌ها به این نتیجه رسیده‌اند که نمی‌توانند با وابستگی به یک قطب برای خود امنیت تامین کنند.

کویت قبل از اینکه به کشتی‌های خود پرچم امریکا بزنند پرچم شوروی را نصب کرده بودند

این کشور‌ها این مشکل ادراکی را کماکان دارند که باید امنیت را خرید و نخستین آنها صدام بود. آنها تلاش کردند امنیت را با کمک صدام بخرند.

یکی از رهبران کشور‌های حاشیه خلیج فارس شخصا به آقای روحانی گفتند که ما ۷۵ میلیارد دلار به صدام پرداخت کردیم.

زمانی که ایران قطعنامه ۵۹۸ را پذیرفت و طارق عزیز گفت تا مذاکره صورت نگیرد، آتش بس صورت نمی‌گیرد، دبیرکل وقت سازمان ملل به وزیرخارجه وقت دولت ریگان زنگ زد و او به دبیرکل جواب داد که ما در مهرماه که به نیویورک بیاییم با شما در این باره گفتگو خواهیم کرد. می‌دانید که تاریخ را نمی‌توان فراموش کرد.

وقتی این شرایط پیش امد دبیرکل به پادشاه وقت سعودی زنگ زد و ملک فهد در تماس با صدام، او را به پذیرش آتش بس متقاعد کرد. پادشاه وقت به صدام می‌گوید: «غرور ایرانی را زیر پا نگذار.» عربستان در ان زمان این فهم را داشت که نمی‌تواند کاملا به صدام اعتماد و تکیه کند، اما در عمل متفاوت هم عمل می‌کرد. 

وقتی سیاست خرید امنیت از عراق شکست خورد، این کشور‌های عربی حوزه خلیج فارس برای خرید امنیت به سراغ شوروی و امریکا رفتند.

همین کشور‌ها امروز برای خرید امنیت به سراغ اسراییل رفتند و متوجه نیستند که اسراییل در تاریخ خود از هیچکس حمایت نکرده و حتی به امریکایی‌ها در مذاکرات آزادی گروگان‌ها لگد زده اند. اسراییل در تاریخ تقلبی خود به هیچکس رحم نکرد. این اشتباه شناختی کنار نرفته است.

زمانی که آرامکو را تیر غیب زد، سعودی‌ها انتظار حمایت از آمریکا داشتند و حالا هم به دنبال خرید امنیت از اسراییل هستند

اشتباه ادراکی دوم ما و اعراب این است که فکر می‌کنیم امریکا به دنبال گسترش حضور خود در منطقه است، اما امریکا به انتقال حضور و نفوذ به خارج از این منطقه است.

امریکا دیگر قدر قدرت نیست. ما قدرت بزرگ داریم، اما هژمون نداریم. در جهان امروز دیگر قطب نخواهیم داشت، اما یکی از دلایل موافقت آمریکا با برجام، کاستن از حضور خود در منطقه بود. اعراب منطقه و اسراییل به همین دلیل با برجام مخالف بودند که نمی‌خواستند شاهد کاهش حضور آمریکا در منطقه باشند.

امریکا در حال برون سپاری تامین امنیت به اسراییل است و کشور‌های عربی منطقه که به دنبال عادی سازی رابطه با اسراییل هستند باید بدانند که دیر یا زود قربانی تامین منافع اسراییل خواهند شد

اشتباه ادراکی سوم که به ما هم بازمی گردد این است که اگر با چیزی مخالفت کردیم و، چون خود را مرکز مشروعیت عالم می‌دانیم اگر به چیزی مشروعیت ندهیم جنبه اجرایی و عملیاتی پیدا نمی‌کند. در کاسپین این اشتباه را مرتکب شدیم و در مذاکرات شرکت نکردیم و بستر دریا را در غیاب ما تقسیم کردند.

عدم حضور به معنای عدم شکل گیری از ترتیبات امنیتی خلیج فارس نیست بلکه به معنای عدم تامین منافع شما است. مگر جلوی طالبان را توانستیم بگیریم؟ خیر؛ از روند مذاکره حذف شدیم. همین قاعده درباره مسیر‌های مواصلاتی هم هست که از این مسیر‌ها دور ماندیم و بعضا حذف هم شدیم.

در دنیای کنونی هم امریکا نمی‌تواند با وتو در شورای امنیت، مانع از قدرت مقاومت مردم غزه شود. جنگ اسراییل با مردم غزه هفت ماه است که ادامه پیدا کرده، اما جنگ اسراییل با کشور‌های عربی شش روزه تغییر کرده است. آمریکا نمی‌تواند تصمیم گیری‌ها را وتو کند و این را دنیا و مردم و افکار عمومی این را ثابت کرده اند.

دو مبنای بازدارندگی، نصر خدا و قدرت مردم هستند.

مهم‌ترین کاری که می‌توانستیم پس از جنگ غزه بکنیم این بود که پیشنهاد توافق منع تجاوز به کشور‌های منطقه داده و کنش ایران هراسی را نابود کنیم

تصویر ترسناک ساختن از ایران، هدف اسراییل است و ما هم نباید در این تله بیفتیم.

این اشتباه ادراکی ما که خیال می‌کنیم اگر در روندی شرکت نکنیم شکل نمی‌گیرد اشتباه است. تصور نکنیم اگر fatf را نپذیرفتیم تنبیه نمی‌شویم و با تبعات ان روبه رو نمی‌شویم

دنیای امروز هرروز در حال تغییر است و ما هم هرروز باید فکر خود را نو کرده و تفکر جهان دو قطبی را کنار بگذاریم و واقعیت‌ها را ببینیم

بسیاری از انگاره‌های ما درباره نظم جهانی و حتی مردم خودمان غلط است

همسایه‌ها برای ما فرصت هستند.

مردم برای ما فرصت هستند نه تهدید. به فرصت، امکان بالندگی بدهیم

دیگر خبرها

  • خوشحالی بوفون از صعود پارما به سری آ
  • ادین ترزیچ: فقط در صورت صعود شایسته تعریف و تمجید هستیم
  • تبریک خاص بوفون به باشگاه سابق: صعود مبارک!
  • بلیت‌ پاره بده، جایزه بگیر
  • ظریف: یکی از دلایل موافقت آمریکا با برجام، کاستن از حضور خود در منطقه بود / اعراب منطقه و اسرائیل به همین دلیل با برجام مخالف بودند؛ نمی‌خواستند شاهد کاهش حضور آمریکا در منطقه باشند / خیال می‌کنیم اگر در روندی شرکت نکنیم شکل نمی‌گیرد / در کاسپین این اشتبا
  • ظریف: تصور نکنیم اگر FATF را نپذیرفتیم تنبیه نمی‌شویم
  • دستگیری ۵۷ سارق حرفه‌ای در تهران توسط پلیس آگاهی
  • طعنه مدیر بایرن: باز اشتباه نکنیم، رئال را می‌بریم
  • دلسوزی شاگرد منتظری برای شهید مطهری/ تشکیل 700 پرونده برای مشاوران املاک یک استان!
  • شاگرد و استاد رند | تعقیب و گریز برای صدرنشینی