Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ به گزارش سایپانیوز، شرکت پارس خودرو ادعای مطرح شده توسط برخی در فضای مجازی، مبنی بر فروش خودرو‌های ساندرو و ... در سایت‌های اینترنتی توسط این شرکت را تکذیب و اعلام کرد این آگهی‌ها متعلق به مشتریانی است که خودرو‌های خود را پیش‌تر و بر اساس اولویت موعد قرارداد دریافت کرده‌اند و احتمالاً به جای استفاده از خودرو، قصد فروش آن را دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ضمن اینکه این خودرو‌ها با تلاش و پیگیری‌های صورت گرفته در ترخیص قطعات باقی مانده در گمرک و به صورت محدود در زمان تحریم‌های کنونی تولید و تحت نظارت دستگاه‌های نظارتی بر اساس اولویت ثبت‌نام به مشتریان تحویل داده شده است.

پارس خودرو در ادامه یادآور شده است که پیش از این هم به طور شفاف و در خبری رسمی اعلام شده، بعد از ترخیص قطعات باقی مانده در گمرک، امکان تولید تعداد محدودی از خودرو‌های گروه رنو فراهم شده است و این خودرو‌ها بعد از تولید، با نظارت دقیق نهاد‌های نظارتی به ترتیب اولویت ثبت‌نام تحویل مشتریان محترم خواهد شد. بیشتر بخوانید: عرضه ۸ خودروی جدید در ۳ سال آینده با توجه به بررسی‌های صورت گرفته انتشار این‌گونه شایعات و فضاسازی‌های رسانه‌ای اخیر توسط تعدادی افراد خاص صورت گرفته که درخواست‌های مکرری برای تحویل خارج از روال عادلانه و پیش از موعد خودروی خود داشته‌اند.

گفتنی است تمامی اطلاعات مربوط به میزان تولید و فروش سایپا و پارس خودرو به عنوان شرکت‌های تحت نظارت بورس، مانند همیشه در سایت رسمی سازمان بورس و اوراق بهادار کشور (کدال) برای تمامی افراد قابل دسترسی و مشاهده است.

شرکت پارس خودرو مجدداً از تمامی مشتریان گرانقدر بابت تاخیر ناخواسته در تحویل خودرو‌های ثبت‌نامی عذرخواهی کرده و به ویژه به مشتریان محترم و صبور گروه رنو و برلیانس اعلام می‌کند که در تلاش است با استمرار طرح‌های مناسب برای تبدیل خودرو‌های برند مشترک با شرکای خارجی تا حد امکان موجبات رضایت این عزیزان را فراهم کند. لینک کوتاه: www.rouydad24.ir/000qyi خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 اخبار سایپا خودروسازی سایپا پارس خودرو خودرو ها بر اساس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۲۴۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده تبریز: شهرداری حق دارد با خارجی ها قرارداد ببندد اما نه پنهانی

 عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس درباره قرارداد ۲ میلیارد یورویی شهرداری تهران با چین گفت: «شهرداری می‌تواند با کشورهای خارجی قرارداد ببندد اما نه قراردادهای پنهانی یا دارای ایرادات. وزارت کشور هم در این مورد نظریه تخصصی خود را می‌دهد. اما دستگاه‌های نظارتی باید به این موارد ورود پیدا کنند.»   به گزارش عصر ایران؛ احمد علیرضابیگی به روزنامه هم میهن گفت: «شورای شهر بر عملکرد شهرداری نظارت دارد و باید براساس چارچوب‌ها عمل کند. اما دستگاه‌های نظارتی هم باید بر عملکرد دستگاه‌های مختلف از جمله شهرداری نظارت داشته باشند. اینطور به نظر می‌رسد که نظارت و خوفی از این دستگاه‌ها وجود ندارد. بنابراین هر کسی هر جا ایستاده فکر می‌کند باید چپاول کند.»   علیرضابیگی با اشاره به اینکه تمام این موضوعات سیاسی است، تاکید کرد: «این به نوع حکمرانی در کشور برمی‌گردد. در مدل حکمرانی کنونی اراده مردم را به حداقل رسانده‌ایم. وقتی مردم حس کنند نظر و اراده آنها تعیین‌کننده است، نظارت را توسعه می‌دهند و نتیجه آن روی کار آمدن شورای شهری است با پشتوانه مردمی که به مردم بدهکار است و باید پاسخگوی شهروندان باشد؛ چراکه باز هم باید درِ خانه مردم برود برای گرفتن رای؛ پس سعی می‌کند رضایت مردم را به دست آورد.   وی افزود: رضایت مردم وقتی به وجود می‌آید که شورای شهر به نیابت از آنها  عمل می‌کند. وقتی این اتفاق نمی‌افتد مردم کنار می‌مانند و نظارتی اتفاق نمی‌افتد. اگر نظارتی هم وجود داشته باشد در مقابل آن مقاومت می‌شود. با این روند شاهد پیشرفتی نخواهیم بود.» کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: حمل و نقل فوری- چینی عصبانیت روزنامه شهرداری از افشای قرارداد پنهانی زاکانی قرارداد خرید اتوبوس از چینی‌ ها کجاست؟

دیگر خبرها

  • نماینده تبریز: شهرداری حق دارد با خارجی ها قرارداد ببندد اما نه پنهانی
  • تاریخ دقیق واریز سود سهام عدالت اعلام شد + جزئیات
  • برداشت ۷ هزار و ۴۳۸ تن عسل در سال گذشته
  • تعیین تکلیف تعهدات ساینا Sدو‌گانه سوز+ قیمت
  • عربستان قیمت نفت را برای آسیایی‌ها در ژوئن افزایش می‌دهد
  • تعمیرات اساسی سکوهای تولید گاز پارس جنوبی آغاز شد
  • سورپرایز ایران خودرو برای خودروی محبوب
  • تمدید سه روزه مهلت واریز وجه مشتریان فراخوان شده پارس
  • دستگاه‌های نظارتی مشکلات شرکت پیش فروش خودرو را هشدار می‌دادند
  • تعداد زنان کارگر به روایت وزیر کار