Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/زنجان مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان گفت: دهه‌فجر امسال از ۴۰۰ پروژه این شرکت بهره‌برداری به عمل می‌آید.

علیرضا علیزاده ظهر امروز در نشست‌ خبری با اصحاب رسانه استان، اظهار کرد: یقینا نقش صنعت برق در تحقق شعار «رونق تولید» بسیار مهم خواهد بود؛ چراکه تولید برق مطمئن و پایدار، نقش حیاتی را برای تداوم فعالیت منظم صنایع داخلی بر عهده دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول در رابطه با برنامه‌های استراتژیک تدوین‌ شده برای تحقق چشم‌انداز ۱۴۰۴ شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان در راستای افزایش رضایت‌مندی مردم، ادامه داد: برنامه‌های چشم‌انداز ۱۴۰۴ این شرکت اقتباس گرفته از اعداد ۱۴۰۴ است، به طوری‌که طبق پیش‌بینی‌های صورت گرفته تلفات انرژی برق استان را به عدد ۴ خواهیم رساند و این در حالی است که در حال حاضر از نرم کشوری (بیش از ۱۰ درصد) است.

وی افزود: یکی از راهکارهای اصلی، رسیدن به تلفات ۴ درصدی که قابل رقابت در کلاس جهانی است را در سایه بهره‌مندی از فناوری‌های نوین، از جمله کابل خودنگه‌دار و اجرای برخی پروژه‌های فنی و نیز مقابله با انشعاب‌های برق غیرمجاز است.

علیزاده، برنامه استراتژیک دوم را ارائه خدمات غیرحضوری به مردم و مشترکان برق اعلام کرد و گفت: در چشم‌انداز این شرکت، عدد صفر یعنی رسیدن به جایگاهی که مردم با آسایش و آرامش‌خیال از منازل خود با خدمات این شرکت در تعامل باشد و کارهای خود را بدون مراجعه حضوری به امور و اداره‌های اقماری انجام دهند که در این‌خصوص نیز فعالیت‌های خوبی از جمله ارائه ۲۲ خدمت از طریق وب‌سایت شرکت به آدرس www.zedc.ir و سامانه برق زنجان "سبز" می‌توان اشاره کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان، برنامه سوم چشم‌انداز شرکت را رسیدن به حداقل خاموشی برق مشترکان یعنی به عدد ۱۴۰ دقیقه در سال به ازای هر مشترک عنوان و خاطرنشان کرد: با تجهیز واحدهای عملیاتی این شرکت به فناوری خط گرم زمینی و هوایی که بدون اعمال خاموشی برق اقدام به تعمیرات و اصلاحات شبکه‌های توزیع برق خواهد کرد و امسال نیز همه امورهای اجرایی به اکیپ عملیاتی خط گرم هوایی مجهز خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه پیش از مهرماه فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی و زیرسازی طرح حذف قبوض کاغذی انجام شده است، عنوان کرد: از اول مهرماه نیز دوره استقرار انجام شد و استان زنجان در این زمینه موفق عمل کرده و دو دوره دو ماهه تثبیت در شرکت انجام شد و اقدامات بعدی در اجرای طرح قبوض سبز در این مدت انجام می‌شود.

این مسئول، استان زنجان را یکی از استان‌های پیشرو در حذف قبوض کاغذی و صدور قبوض الکترونیک دانست و گفت: طرح قبوض سبز، گامی بلند در راستای تحول خدمات دیجیتال و ارائه خدمات غیرحضوری است و شرکت توزیع نیروی برق در این زمینه تلاش می‌کند تا هر چه بیشتر خدمات خود را به صورت غیرحضوری ارائه دهد.

علیزاده ضمن گرامی‌داشت دهه‌فجر، اظهار کرد: تعداد مشترکان برق استان زنجان در سال ۵۷ حدود ۴۷ هزار نفر بود که در ۴۱ سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی این آمار با جهش حدود ۱۰ برابری به بیش از ۴۵۴ هزار مشترک در استان زنجان رسیده است، در سال ۵۷ فقط ۷ روستای استان از نعمت برق برخوردار بود ولی خوشبختانه با پیروزی انقلاب اسلامی و نگاه ویژه نظام مقدس جمهوری اسلامی به روستاها، شاهد رشد ۱۲۸ برابری و برخورداری صد درصدی روستاهای بالای ۱۰ خانوار استان از نعمت برق هستیم.

وی با اشاره به اینکه کشاورزی در استان یکی از صنایع اصلی و مادر است، گفت: پیش از انقلاب فقط ۷ چاه آب در استان برق‌دار بود ولی اکنون بیش ۶۵۱۳ چاه آب کشاورزی و صنعتی در استان برق‌دار هستند و این افزایش ۱۱۰ برابری یکی از مهم‌ترین دلایل پیشرفت کشاورزی استان نسبت به سال‌های پیش از انقلاب است که به آبادانی روستاها و رونق گرفتن کشاورزی در استان منجر شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان با اشاره به بهره‌برداری از ۴۰۰ پروژه توزیع برق در فجر امسال، خاطرنشان کرد: این پروژه‌ها در بخش‌های مختلف توزیع برق در نقاط مختلف استان به بهره‌برداری خواهد رسید، در حالی‌که در هفته دولت امسال نیز ما شاهد بهره‌برداری از ۷۳۰ پروژه مختلف توزیع برق استان بودیم و این ۴۰۰ پروژه آمار افتتاح پروژهای شرکت توزیع را به بیش از ۱۱۰۰ پروژه در سال‌جاری خواهد رساند که رکورد کم‌نظیری در صنعت برق کشور است.

در ادامه، معاون فروش و خدمات مشترکان شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان با بیان اینکه با حذف قبوض برق، ارسال صورت‌حساب حذف نخواهد شد، اظهار کرد: این موضوع بین شرکت‌های خدمت‌رسان منحصر به فرد است.

عبدالله نثار ادامه داد: سالانه در استان زنجان ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار قبض صادر می‌شود که با این اقدام در طول سال از قطع ۱۹۶ اصله درخت خودداری خواهد شد و ۱۸ هزار تن کاغذ صرفه‌جویی می‌شود.

وی با بیان اینکه ۴۵۱ هزار مشترک برق در استان زنجان وجود دارد، گفت: در مجموع ۱۱ روش پرداخت برای قبوض الکترونیکی در نظر گرفته شده و شرکت توزیع برق با اپراتورهای تلفن همراه بسته و هزینه ارسال پیامک بر عهده شرکت توزیع برق است و این شرکت ایمیل را نیز می‌پذیرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی زنجان دهه فجر بهره برداری استان زنجان استان زنجان ۴۰۰ پروژه توزیع برق چشم انداز خواهد شد حذف قبوض انجام شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۲۴۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایستگاه مترو اتریش سال آینده بهره برداری می شود | این ایستگاه کجاست؟

به گزارش همشهری آنلاین، خط ۱۰ که نیمه شمالی تهران را پوشش می‌‎دهد از مناطق ۲۱ و ۲۲ در غرب تهران شروع می شود و به فلکه سوم تهرانپارس می رسد و در طول مسیر مناطق ۱، ۲، ۳، ۴ و ۵ را هم پوشش می دهد.

محمد علی پاشا زانوسی، مدیر پروژه پیمانکار شرکت بین الملل عمران سریر در این بازدید آخرین وضعیت خط ۱۰ مترو را تشریح کرد و گفت: «اکنون در کارگاه ایستگاه تبادلی و تقاطعی با خط ۶ مترو (Y۱۰-Z۶ ) هستیم که این ایستگاه ۱۴۲ متر طول دارد. حدود ۹۰ هزار متر مکعب احجام و ۳۴ هزار متر مکعب هم بتن ریزی پیش بینی شده و این ایستگاه یک تونل فرعی به طول ۱۹۰ متر دارد که در حال حفاری است.»

فرشاد نامی مشاور پروژه کارگاه متروی میدان المپیک هم وضعیت کارگاه میدان دهگده المپیک را تشریح و عنوان کرد: «پروژه تجهیز کارگاه میدان دهکده المپیک (منطقه ۲۲) از سال ۱۴۰۰ شروع شد و اکنون در حال حفاری شمع‌های سازه نگهبان هستیم. بعد از حفاری شمع‌ها با روش تاپ‌داون سازه نگهبان ایستگاه و تراز آن را شروع می‌کنیم.»

شاهرخ حیدری مدیر پروژه مهندسین مشاور شرکت بهرو هم در این بازدید به وضعیت ایستگاه میدان اتریش اشاره و عنوان کرد: «در طراحی این ایستگاه باتوجه به زمین‌های موجود و همکاری شهرداری مناطق عمق خط را کاهش دادیم و این امر می‌تواند دستاوردهایی اعم از کاهش هزینه و افزایش سرعت اجرا داشته باشد. عمق ایستگاه میدان اتریش ‌۲۱ متر و تراز ریل آن ۱۸ متر است. حدود ۵۰ درصد ایستگاه به تراز کف رسیده و سریعا بتن ریزی شروع می‌شود.»

به گفته حیدری تی بی ام از ایستگاه دریاچه به سمت ایستگاه میدان اتریش در حال حرکت است و به زودی ایستگاه به مرحله ای می رسد که تی بی ام از آن عبور می کند و به محض عبور دستگاه سایر فعالیت‌ها می‌تواند انجام شود.

او در پایان تاکید کرد: «برنامه بهره برداری ما از ایستگاه حدوداً ۳۰ ماهه است و ایستگاه میدان اتریش که جزء ایستگاه‌هایی است که در فاز اول و سال ۱۴۰۴ بهره برداری می شود.»

کد خبر 848677 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها مترو خط ۱۰ شهردارى تهران تهران مترو تهران

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از بزرگترین نیروگاه خورشیدی سقفی کشور در مشهد
  • ایستگاه مترو اتریش سال آینده بهره برداری می شود | این ایستگاه کجاست؟
  • افتتاح کنفرانس بین‌المللی توزیع نیروی برق در زنجان
  • پل سوخته کلا در قائمشهر با همت راهداران به زودی به بهره برداری می رسد
  • پل سوخته کلا به زودی به بهره برداری می‌رسد
  • آبرسانی به ۸۲۰ روستای فاقد آب شرب در استان کرمانشاه در حال انجام است
  • بهره‌برداری از ۷۹ پروژه نیمه‌تمام به ارزش ۱۶ میلیارد دلار در ۱۴۰۳/ تولید نفت و گاز ایران امسال جهش خواهد داشت
  • اجرای ۱۰ طرح راه سازی در استان همدان
  • ‌بیمارستان نیایش خرم‌آباد کی به بهره‌بردا‌ری می‌رسد؟ + فیلم
  • نخستین موزه برق و روشنایی تبریز راه‌اندازی می‌شود