Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: برای اجرای این طرح ۳۰ میلیارد ریال در نظر گرفته شده است.

سهراب رییسی روز شنبه در آیین کلنگ زنی طرح ۲۴ واحدی مسکونی ادیب منظریه شهرکرد تاکید کرد: اجرای طرح ۲۴ واحدی مسکونی ادیب منظریه شهرکرد در زمینی به وسعت ۳ هزار و ۱۰۰ متر مربع و زیربنای یکهزار و ۲۰۰ متر مربع احداث می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییسی تصریح کرد: طرح ۲۴ واحدی مسکونی ادیب منظریه شهرکرد دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی سال ۱۳۹۹ به بهره برداری می‌رسد.
به گزارش ایرنا، همزمان با هشتمین روز دهه فجر و با حضور معاون رییس جمهوری و رییس سازمان امور اداری و استخدامی کشور بهره‌برداری و کلنگ زنی همزمان ۷۳ طرح عمرانی و خدماتی در شهرستان شهرکرد آغاز شد.
همزمان با چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در دهه فجر ۳۰۷ طرح در چهارمحال و بختیاری بهره‌برداری یا کلنگ‌زنی می‌شود.
 

برچسب‌ها شهرکرد چهارمحال وبختیاری بنياد مسكن انقلاب اسلامی جمشید انصاری دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرکرد چهارمحال وبختیاری بنياد مسكن انقلاب اسلامی جمشید انصاری دهه فجر شهرکرد چهارمحال وبختیاری بنياد مسكن انقلاب اسلامی جمشید انصاری دهه فجر انقلاب اسلامی بهره برداری کلنگ زنی دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۲۴۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت فروش امتیاز واحد‌های مسکونی طرح نهضت ملی مسکن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ محمدرضا فلاحتگر گفت: با توجه به پیشرفت ساخت واحد‌های نهضت ملی مسکن در گیلان و درخواست مردم برای خرید امتیاز آن ، هرگونه معامله و خرید و فروش امتیاز واحد‌های مسکونی تا زمان تحویل این واحد‌ها غیرقانونی و ممنوع است. 

وی با اشاره به گزارش‌های مردمی مبنی بر خرید و فروش این امتیاز‌ها، افزود: با خریداران ، فروشندگان و همچنین مشاوران املاکی که به خرید و فروش امتیاز واحد‌های مسکن ملی اقدام کنند، برخورد قضایی خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان گفت: هر شهروند فقط یک بار می‌تواند از امکانات و تسهیلات فرم «ج» یا همان امتیاز دولتی مسکن و زمین استفاده کند و در صورت فروش، این امتیاز را برای همیشه از دست خواهد داد. 

محمدرضا فلاحتگر افزود: با توجه به ماده ۲۳ قانون پیش فروش ساختمان و ماده ۱۹ آیین نامه اجرایی آن و نیز ماده ۳ آیین نامه اجرایی طرح‌های حمایتی و مسکن ملی، هر نوع خرید و فروش امتیاز طرح‌های حمایتی وزارت راه و شهرسازی ممنوع است و رسانه‌ها هم باید از درج تبلیغات محلی خرید و فروش این طرح‌ها خودداری کنند.

دیگر خبرها

  • وزیر راه و شهرسازی وارد تبریز شد
  • آغاز عملیات اجرایی ۱۳۴ واحد مسکونی در شهر گهرو
  • آغاز عملیات اجرایی واحد‌های مسکن ملی خبرنگاران
  • بیش از ۱۹ هزار واحد مسکونی در سمنان در حال ساخت است
  • پیشرفت ۷۰ درصدی عملیات اجرایی آبرسانی به مجتمع ۱۶ روستایی دیم قشلاق شهرستان ماکو
  • آغاز عملیات تکمیل مونوریل قم همزمان با دور دوم سفر رییس جمهور
  • بهره برداری از ۶ واحد نان کامل در ایلام
  • آغاز ساخت واحد‌های مسکونی نهضت ملی مسکن شهر بخ
  • ممنوعیت فروش امتیاز واحد‌های مسکونی طرح نهضت ملی مسکن
  • ۵۷۵ واحد نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند آماده بهره‌برداری است