Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران: آیت‌الله حسن ممدوحی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به بیانات امام خمینی (ره) درباره شهید مدرس و وجود چنین افرادی در مجلس، گفت: شهید مدرس منیت را از خود گرفته و خود را فدای دین، انقلاب و ملت کرده بود.

او ادامه داد: این شهید بزرگوار آن چه را که به صلاح مردم بود بدون هیچ ترسی بازگو می‌کرد و از همین رو نیز رژیم پهلوی از او به شدت می‌ترسید و در نهایت هم جان خود را فدای آرمان انقلاب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او فردی عالم، مدبر، سیاست‌مدار و شجاع بود و تمام خصلت‌های نماینده اصلح را داشت.

آیت‌الله ممدوحی با اشاره به فرمایش امام خمینی مبنی بر اینکه مجلس در راس امور است، افزود: هر مملکتی به اندازه نظام قانون گذاریِ خود قیمت دارد و آزادی در هر کشوری یعنی آن کشور قانون گذاری بسیار مستمر و عالی دارد؛ لذا ایشان فرمودند که مجلس در راس امور است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: اگرچه الان افراد بسیار خوبی در بین نامزد‌های ما حضور دارند، اما بازهم امثال شهید مدرس نمی‌شوند و این خصوصیت‌های در آن‌ها نسبی است و باید بیش از این‌ها عنایت شود.

او تاکید کرد: در این برهه زمانی چند ماهه اخیر شاهد بودیم که مجلس مورد امتحان‌های بسیاری قرار گرفت و بازهم مورد امتحان قرار خواهد گرفت و باید بازهم خود را برای جواب دادن به مردم آماده کند. از همین رو نیز باید افراد قانون‌دان، قانون شناس، شجاع و انقلابی بر سر کار قرار بگیرند.

منبع: فردا

کلیدواژه: آیت الله ممدوحی قانونگذاری مجلس قانون گذاری شهید مدرس آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۲۴۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو قانون مصوب مجلس به دولت ابلاغ شد

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، طی نامه‌ای به حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور دو قانون به شرح زیر را ابلاغ کرد:

۱- قانون تفسیر ماده (۵) قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی

۲- قانون ارجاع اختلاف بین شرکت مادر تخصصی مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) و شرکت گنت ترکیه به داوری

کد خبر 6089938 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • مصباحی مقدم : کنترل بانک‌ها از خرداد در اختیار بانک مرکزی قرار می‌گیرد
  • بانک مرکزی از خرداد ماه بانک ها را کنترل می کند
  • شروط مجلس برای معافیت مالیات بر سرمایه در انتقال املاک
  • مجمع تشخیص مصلحت نظام منشأ بزرگ فساد را می‌خشکاند؟!
  • شورا رکن چهارم نظام تصمیم‌گیری کشور/ انتقاد از تضعیف جایگاه شوراها
  • انتقاد یک نماینده مجلس از سیاست های نادرست ارزی دولت/ کالاهای اساسی با قیمت ۲ تا ۳ برابری به دست مردم می‌رسد
  • کالا‌های اساسی با وجود پرداخت ارز ترجیحی با قیمت ۲ تا ۳ برابری به دست مردم می‌رسد
  • دو قانون مصوب مجلس به دولت ابلاغ شد
  • قیمت دو برابری کالا‌های اساسی با جود تخصیص ارز ترجیحی
  • محکم‌ترین اصل قانون اساسی اسلام که در نهج البلاغه آمده است