Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه نیروهای مسلح ایران به اوج قدرت و توانمندی رسیده است گفت: این نیروها به درجه‌ای از قدرت رسیده که اگر آمریکا یک نفر از ما را ترور کند ما یک پایگاه‌شان را هدف قرار می‌دهیم. ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۹ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر امروز در دیدار با فرماندهان و جمعی از کارکنان پایگاه ششم شکاری شهید یاسینی بوشهر ضمن تبریک دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی ایران و روز نیروی هوایی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای نیروی هوایی و تسلیت سالروز رحلت حضرت ام البنین(س) اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین مؤلفه‌های اقتدار یک نظام قدرت در عرصه دفاعی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر با اشاره به نقش مهم نظام دفاعی در یک کشور افزود: اگر یک کشور دارای سازمان دفاعی قوی نباشد قطعاً آن کشور دچار بحران قدرت می‌شود.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه جهان استکبار در پی چپاول ثروت کشور و تسلط بر آنها است خاطرنشان کرد: در جهان کنونی از دیرباز این اصل حاکم بوده که همیشه کشورهای استکباری در جامعه جهانی بوده‌اند که به‌دنبال چپاول ثروت کشورها و تسلط بر مراکز قدرت کشورها بوده‌اند و استقلال را از آن کشورها بگیرند.

صفایی بوشهری با بیان اینکه کشورهای تحت سلطه آمریکا هیچ قدرت نظامی ندارند تصریح کرد: تعدادی از کشورهای جهان مانند ژاپن و کره و برخی کشورهای عربی حوزه خلیج فارس کاملا تحت تسلط آمریکا هستند و هیچ قدرت نظامی ندارند و وابسته به آمریکا هستند.

وی تاکید کرد: اگر یک کشور بخواهد در نظام بین‌الملل دارای استقلال و اقتدار باشد باید در مؤلفه‌های قدرت دفاعی خود در عرصه‌های سخت، نیمه‌سخت و نرم دارای استحکام لازم باشد در غیر این صورت از طرف نظام استکبار لگدکوب شده و از بین می‌رود.

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر با تاکید بر توجه به نیروهای انسانی کارآمد بیان کرد: ما باید در عرصه ستاد، طراحی، مدیریت و تولید منابع انسانی کارآمد در همه رده‌های دفاعی دارای مرجعیت منابع انسانی در جهان باشیم.

صفایی بوشهری با بیان اینکه در عرصه تجهیزات نظامی و صنایع دفاعی باید دارای تجهیزات فوق روز تولید باشیم گفت: باید طوری برنامه ریزی کنیم که تجهیزات نظامی ما 10  سال از فناوری کنونی تجهیزات نظامی جهان جلوتر باشد.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه در زمان سابق حملات بیشتر به‌صورت سخت بود افزود: به سبب هزینه‌های تهاجمات سخت و از آن طرف تقویت نیروی دفاعی کشورها، نگاه جامعه استکبار اکنون به سمت گذار از نبرد سخت به نبرد تلفیقی سوق یافته است.

وی بیان کرد: در جنگ تلفیقی به این شکل است که علاوه بر تهاجم سخت، جنگ سرد و تهاجم نرم را نیز در دستور کار خود قرار دادند و در این بین سهم جنگ نرم بسیار بیشتر است.

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه اکنون نیروهای مسلح ایران به تراز انقلاب اسلامی نزدیک می‌شود تصریح کرد: نیروهای مسلح ایران در پرتو انقلاب رشد فوق‌العاده‌ای کرده که اکنون نیروهای مسلح به تراز انقلاب اسلامی نزدیک می‌شود.

امام جمعه بوشهر: اقتدار نیروی دریایی سبب استقلال و توانمندی نظام شده است امام جمعه بوشهر: استان بوشهر دژ مستحکم و سد محکم نظامی ایران است آمادگی صددرصدی پایگاه ششم شکاری ‌بوشهر برای مقابله با هرگونه تهدید دشمنان

صفایی بوشهری با بیان اینکه نیروهای مسلح به اوج قدرت و توانمندی رسیده است افزود: نیروهای مسلح ایران با هدایت‌های مقام معظم رهبری و فرماندهی ستاد مشترک نیروهای‌مسلح جمهوری‌ اسلامی‌ ایران و سپاه پاسداران و همه دستگاه‌های این حوزه به درجه‌ای از قدرت رسیده که اگر آمریکا یک نفر از ما را ترور کند ما یک پایگاه‌شان را هدف قرار می‌دهیم طوری که آنها نتوانند از خود دفاع کنند و جرأت بیان تلفات آن را نیز نداشته باشند.

انتهای پیام/190/ح

R41363/P/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه در استان بوشهر امام جمعه بوشهر صفایی بوشهری نیروهای مسلح ایران انقلاب اسلامی تجهیزات نظامی یک کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۲۴۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق توانمندی ایران را برای جهانیان ثابت کرد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: عملیات وعده صادق بر قدرت نظامی ایران در جهان صحه گذاشت و امروز جهانیان، ایران را به عنوان یک قدرت بین‌المللی می‌شناسند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از زنجان، اصغر حاج‌علی‌اکبری، امروز_ پنجشنبه ششم اردیبهشت – در نشست تبیین منطقه مقاومت که با حضور معاون اجرایی سپاه استان زنجان در محل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان برگزار شد، اظهار کرد: عملیات وعده صادق توانمندی ایران را در ابعاد مختلف برای جهانیان ثابت کرد.

وی با اشاره به اینکه ایران به عنوان کشور تأمین‌کننده منافع ملی از هر جهت بی‌نظیر و بی‌مانند است، یادآور شد: منافع ملی هر کشوری قدرت و قوت آن کشور محسوب می‌شود و این دو مؤلفه با یکدیگر تفاوت‌هایی دارد، قدرت کشورها ناظر بر توانمندی‌های جهانی و قوت هر کشوری ناظر به توانمندی داخلی آن کشور است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با یادآوری اینکه ایران همواره به توانمندی و قدرت جهانی خود تاکید دارد اما بسیاری از کشورها قدرت ایران را باور نداشتند، گفت: عملیات وعده صادق بر قدرت ایران در جهان صحه گذاشت و امروز جهانیان، ایران را به عنوان یک قدرت بین‌المللی می‌شناسند.

حاج‌علی‌اکبری با بیان اینکه حتی تحلیل رسانه‌های معاند نیز بعد از این عملیات قدرت ایران را به جهان مخابره کرد، گفت: قوت جوامع به نیروهای انسانی توانمند آن کشور باز می‌گردد و کشورها با تکیه به نیروی انسانی خود منافع ملی را تأمین می‌کنند و در ایران نیز وجود سرمایه‌های ارزشمندی چون سردار شهید تهرانی‌مقدم و شهدای هسته‌ای نشان از قدرت ایران در عرصه تکنولوژی و فناوری دارد.

محمد فروزنده معاون اجرایی سپاه استان زنجان نیز در سخنانی به تشریح ابعاد یهودشناسی، فلسطین‌شناسی و رابطه ایران و یهود پرداخت و گفت: عملیات «وعده صادق» توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ مشروع به حملات اسرائیل غاصب، نمایش توانمندی‌های دفاعی ایران اسلامی در سطح جهان بود البته بخش کوچکی از توان نظامی ما در این عملیات نشان داده شد.

وی گفت: جمهوری اسلامی ایران با هیچ کشوری سر جنگ ندارد اما رژیم صهیونیستی به کنسولگری ما که به تعبیر مقام معظم رهبری به منزله خاک کشورمان است، حمله و تجاوز کرد.

معاون اجرایی سپاه استان زنجان اظهار کرد: رهبر و ولی فقیه ما در جهان به مردم وعده داد که اسرائیل باید تنبیه شود، پس عملیات موشکی ایران به پایگاه و فرودگاه نظامی اسرائیل دفاع و پاسخ مشروع به اقدامات جنایت‌کارانه این رژیم بود.

فروزنده ادامه داد: زمانی که عملیات وعده صادق آغاز شد، ۲۰ کشور با سامانه پدافندی خود نتوانستند کاری از پیش ببرند و نقطه قوت این عملیات اعلام صریح ایران بر آغاز این عملیات بود، ایران در این عملیات اصل غافلگیری در جنگ را نادیده گرفت و با اعلام قبلی عملیات را آغاز کرد.

کد خبر 747782

دیگر خبرها

  • امروز بازدارندگی و قدرت تهاجمی نیروهای مسلح برای همگان آشکار است
  • نیروهای مسلح استان بوشهر با تمام توان در حال خدمت هستند
  • بازگشت سد دفاعی از پرسپولیس تا حذفی
  • امام جمعه اردبیل: وعده صادق، قدرت ایران را قبولاند
  • امام جمعه مهاباد: کارگران از عوامل اصل قدرت ایران اسلامی هستند
  • قدرت و نفوذ ایران در جهان مایه افتخار است
  • عملیات تنبیهی وعدۀ صادق یک کار الهی بود/ صهیونیست‌ها اگر دوباره غلطی کنند سیلی محکم‌تر خواهند خورد
  • همه کارهای انجام شده باید پیوست رسانه‌ای داشته باشند
  • دستور امام جمعه تهران به وزیر کار دولت رئیسی /نیروهای مسلح اجازه کمترین تعرض به کشور را نمی دهند
  • عملیات وعده صادق توانمندی ایران را برای جهانیان ثابت کرد