Web Analytics Made Easy - Statcounter

اگر باشگاه استقلال تا قبل از سه شنبه دستمزد معوق شیخ دیاباته و هرویه میلیچ را پرداخت نکند این ۲ بازیکن خارجی طبق قانون می‌توانند قراردادشان را یک طرفه فسخ کنند و در نیمه راه ایران را ترک کنند.

استقلالی ها با اینکه اطلاع دارند باشگاه‌های متمول عربی به دنبال خرید شیخ هستند، با این وجود نه تنها برای تمدید قرارداد ستاره آفریقایی کاری انجام نداده‌اند بلکه با پرداخت نکردن به موقع پول دیاباته ناراحتی و نارضایتی او را موجب شده اند!‌ طی یکی دو روز گذشته خبرهایی مبنی بر ترک ایران از سوی دیاباته مطرح شده بود که باشگاه استقلال این موضوع را به مصدومیت این بازیکن و درخواست او برای درمانش در خارج از کشور مرتبط دانسته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماجرای تیام و استقلالی‌ها درحال تکرار شدن است. ‌بدقولی مدیران و امروز و فردا کردن آنها باعث دلخوری و بی‌اعتمادی ستاره آبی‌ها می‌شود و دست آخر هم یا تصمیم به رفتن می‌گیرد و یا با گذاشتن شروطی مثل دریافت کامل قراردادش یا گرفتن پیش‌پرداخت سنگین عملا دست باشگاه برای حفظ او بسته خواهد شد.

فصل آینده که هیچ، با ادامه بدقولی های باشگا دست شیخ و میلیچ برای فسخ یک طرفه قرارداد باز خواهد بود و در صورت پرداخت نشدن پول آنها جدایی شیخ قطعی است و رفتن میلیچ هم که در تعطیلات نیم‌فصل ساز جدایی کوک کرده بود دور از ذهن نخواهد بود.

شاید با درخشش ارسلان مطهری و بدهی‌های سنگین ارزی و مشکلات مالی باشگاه، مدیران چندان هم دلواپس جدایی و رفتن بازیکن گران‌قیمتی چون شیخ دیاباته نباشند!

256 43

کد خبر 1350385

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باشگاه استقلال شیخ دیاباته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۲۴۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش دیدنی تلویزیون کره از جنگ ایران و اسرائیل

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 14 شبکه SBS کره جنوبی در گفت و گو با سونگ ایل گوانگ کارشناس سیاسی نظامی این شبکه به بررسی استراتژی ایران مقابل اسرائیل از جمله محور مقاومت (با توصیف دقیق) پرداخت و تبعات حمله ایران به اسرائیل پرداخت و تحلیل غیرمنتظره‌ای را تشریح کرد. این گزارش جالب را که مشخصاً برای کره‌ای‌هایی است که نمی‌دانند در خاورمیانه چه می‌گذرد را با زیرنویس فارسی می‌بینید.

دیگر خبرها

  • ۴.۵ میلیارد تومان؛ میزان جرایم مالی کمیته انضباطی در ۱۷ روز
  • جزئیات پرداخت ارز به زائران حج
  • سنگین‌ترین جریمه تاریخ برای سرمربی فولاد!
  • سرمربی لیگ برتری ۲ میلیارد تومان جریمه شد
  • جریمه بار اول و دوم بی‌حجابی را مشخص کردند | زمان‌بندی پرداخت چگونه است؟ | فیلم
  • ۱۰‌ماه با علی خطیر؛ هیاهوی بزرگ برای هیچ!
  • آبی‌های خوزستان آماده بازی بزرگ (عکس)
  • گزارش دیدنی تلویزیون کره از جنگ ایران و اسرائیل
  • بررسی یک اتفاق بزرگ؛ مصطفی آجورلو به مدیرعاملی استقلال نزدیک است؟
  • بیش از ۳۰ درصد کل مالیات کشور در سال گذشته توسط شرکت‌های خصولتی پرداخت شده است