Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@00:47:39 GMT

شماره ۲۶۵ نشریه «اکو آو اسلام» منتشر شد

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۲۴۸۷۱

شماره ۲۶۵ نشریه «اکو آو اسلام» منتشر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، همزمان با فرارسیدن ایام‌الله دهه مبارک فجر و در پی شهادت سردار پُرافتخار اسلام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، مؤسسه فرهنگی، هنری و انتشارات بین‌المللی الهدی اقدام به انتشار نشریه «اکو آو اسلام» به زبان انگلیسی کرده است.

این نشریه فرهنگی، تحلیلی ـ خبری حدود سی سال است که به قلم صاحب نظران حوزه‌های مختلف، با رویکردی سیاسی، اجتماعی و فرهنگی، پیوسته به چاپ رسیده و در بیش از ۱۲۰ کشور جهان عرضه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمقاله این نشریه در خصوص شهادت سردار دلها سپهبد حاج قاسم سلیمانی و این که چگونه همانطور که رهبر انقلاب فرمودند «راه و منش ایشان به مکتب سلیمانی نه تنها در ایران که در کل منطقه خاورمیانه و جهان اسلام تبدیل شده است»، آمده است.

مقاله حاج قاسم سلیمانی با محوریت زندگینامه و مبارزات ایشان در زمان دفاع مقدس، علیه اشرار در شرق کشور، در سوریه و عراق و مبارزات شبانه‌روزی وی با داعش و جبه النصره و حامیان آنها از جمله آمریکا و رژیم صهیونیستی، تأثیر انقلاب اسلامی ایران بر عراق به خصوص روحانیت شیعه این کشور، بزرگترین اشتباه شاه، مقاله‌ای درباره معرفی کتاب مقام معظم رهبری با همین عنوان، از مطالب این نشریه به شمار می‌رود.

در بخشی دیگر از شماره ۲۶۵ نشریه «اکو آو اسلام» به تأثیر تحریم‌های ناجوانمردانه امریکا بر تامین داروهای حیاتی در ایران، مقایسه تحلیلی و علمی رویکرد ایران و آمریکا نسبت به تروریسم، دموکراسی دینی: بررسی تحلیل تفکر سیاسی امام خمینی(ره) اشاره شده است.

گفتنی است؛ نسخه الکترونیک نشریات به همراه فایل Word آن بر روی سایت www.itfjournals.com در دسترس مخاطبین قرار گرفته است.

کد خبر 4847685

منبع: مهر

کلیدواژه: انتشارات الهدی معرفی نشریات قاسم سلیمانی نشست علمی قاسم سلیمانی انقلاب اسلامی ایران کنفرانس بین المللی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی گام دوم انقلاب پژوهشگاه فرهنگ هنر و ارتباطات معرفی کتاب فعالیت های قرآنی ولایت فقیه فلسفه دهه فجر ایام فاطمیه حاج قاسم سلیمانی اکو آو اسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۲۴۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ عنوان نشریه دانشگاه قم به ISC ورود پیدا کرد

به گزارش خبرنگار مهر، یعقوب نوروزی ظهر دوشنبه در نشست خبری ششمین کنفرانس فیزیک بنیادی ایران که در دانشگاه قم برگزار شد، اظهار کرد: ششمین کنفرانس فیزیک بنیادی ایران به منظور تحقق شعار سال مبنی بر جهش تولید و مشارکت مردم به دو صورت حضوری و مجازی برگزار خواهد شد.

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه قم بیان کرد: حضور اساتید و اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها در عرصه پژوهش گامی برای تحقق جهش تولید است.

وی افزود: نشر کتاب به زبان‌های خارجه ویژه برخی دانشگاه‌های بین المللی در دستورکار دانشگاه قم قرار دارد.

نوروزی ابراز کرد: سه عنوان نشریه دانشگاه قم به ISC ورود پیدا کرده و ما در تلاش هستیم تا حائز رتبه علمی شویم.

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه قم خاطرنشان کرد: کنفرانس فیزیک بنیادی با مشارکت یکی از ارکان وزارت دفاع برگزار می‌شود.

کد خبر 6092211

دیگر خبرها

  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • گسترش همکاری‌های مذهبی - فرهنگی در دستور کار ایران و ازبکستان
  • خسروپناه: با مکتب حاج قاسم درگیر دعواهای حزبی نمی‌شویم
  • ۳ عنوان نشریه دانشگاه قم به ISC ورود پیدا کرد
  • فراخوان مقالات دوفصلنامه فقه و فقاهت منتشر شد
  • جلد ششم کتاب «عنوان بصری» منتشر شد
  • جدیدترین شماره مجله «خیمه» منتشر شد
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • جدیدترین شماره فیلم‌نگار با خلاصه فیلمنامه «آپاراتچی» و «آسمان غرب» منتشر شد
  • استقبال گسترده از فعالیت‌های فرهنگی امامزاده قاسم(ع) تهران/فعالیت‌ها با پیوست رسانه ای انجام می شود