Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@12:55:44 GMT

متروی مشهدمقدس چه زمانی به حرم منور رضوی می‌رسد؟

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۲۵۲۹۹

متروی مشهدمقدس چه زمانی به حرم منور رضوی می‌رسد؟

شهردار مشهدمقدس در مورد زمان اتصال مترو مشهد به حرم منور رضوی توضیحاتی ارائه کرد. ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۸ استانها خراسان رضوی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، محمدرضا کلائی ظهر امروز در مراسم ورود دستگاه حفار از پایانه مسافربری امام رضا(ع) اظهار داشت:هدف و تمرکز ما در احداث خطوط قطار شهری مشهد اجرای 5.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

5 کیلومتر خط3 از میدان شهدا تا پایانه مسافربری امام رضا(ع) واتصال خط3 به حرم مطهر است.

شهردار مشهدمقدس گفت: قصد داریم تا با تامین منابع و رکوردشکنی این بخش را به جای 36ماه ظرف 15 ماه اجرا کنیم که در این خصوص قرارگاه خاتم الانبیا (ص) نیز قول مساعد داده است.

فاز نخست قطار شهری کرمانشاه تا پایان سال 99 به اتمام می‌رسد‌‌فاز نخست قطار شهری کرج در نیمه اول سال 99 بهره‌برداری می‌شود‌1000 میلیارد تومان برای اجرای پروژه «قطار شهری رشت» اختصاص یافت

کلائی افزود: بر این اساس و با حمایت‌های شورای شهر مشهد امیدواریم شاهد اتصال خط3 قطار شهری به حرم مطهر حضرت رضا(ع) و مسافرگیری در این خط از میدان شهدا تا پایانه مسافربری امام رضا(ع)در سال 1400 باشیم.

محمدرضا حیدری، رییس شورای اسلامی شهرمشهد نیز اظهار داشت: طی مدت دوسال ونیم گذشته شورای شهر و کمیسیون برنامه و بودجه شورا به ایجاد زیرساخت‌های شهری به خصوص احداث خطوط قطارشهری مشهد و تامین منابع مورد نیاز توجه ویژه‌ای داشته است.

رئیس شورای شهر مشهدمقدس گفت: حفر بیش از 8.4 کیلومتر از تونل خط سه قطار شهری مشهد در جبهه شرقی و ورود دستگاه حفار به پایانه امام رضا(ع) در دهه فجر قابل تقدیر است.

انتهای پیام/281/ش

R41347/P/S6,1188/CT7

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پایانه مسافربری امام رضا ع قطار شهری شورای شهر شهری مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۲۵۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کشور: ایران، محیای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، احمد وحیدی پنجشنبه ششم اردیبهشت در حاشیه سفر خود به مشهد، افزود: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲۲ حوزه هدف، آماده شده است.   وی ادامه داد: این مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی در هشت حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.   دومین دور انتخابات برای شکل گیری دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.   وزیر کشور در سفری یک روزه و با هدف شرکت در همایش مناطق آزاد و بازدید از کارخانه‌های احیا شده در خراسان رضوی، به مشهد سفر کرده است.

دیگر خبرها

  • وزیر کشور: ایران، محیای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • ضبط مناظرات دو نامزد راه یافته به مرحله دوم انتخابات مجلس در مشهد
  • تکمیل متروی گلبهار به مشهد در اولویت قرار گرفت
  • مناظرات دور دوم انتخابات مجلس در مشهد کلید خورد
  • دومین نشست کارگروه ملی امام رضا (ع) برگزار شد
  • توجه شورای ششم به حل مسائل شهر با رویکردهای خلاقانه
  • فصول مناسب برای سفر به مشهد چه زمانی است؟
  • دشت ارغوان طرقبه مشهد در یک روز بارانی + فیلم
  • واکنش سخنگوی شورای شهر قم به انتقادات از سفر مدیران شهری به اروپا
  • ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در مشهد و کلات برای دور دوم انتخابات برپا می‌شود