Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران گفت: سامانه مدیریت یکپارچه دارایی‌های فیزیکی به‌طور موفقیت‌آمیز در پایانه شناور فرآورشی کوروش پیاده‌سازی و به فرهنگ سازمانی این پایانه در هر اقدام عملیاتی تبدیل شده است.
به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت فلات قاره ایران، علیرضا سلمان‌زاده در ادامه بازدیدهای میدانی از مناطق عملیاتی این شرکت، با حضور در پایانه شناور فرآورشی کوروش اظهار کرد: تعمیرات اساسی ظروف فرآیندی این پایانه، بازرسی داخلی تجهیزات و آندگذاری، تست نشتی تفکیک‌کننده‌ها و کالیبراسیون، نصب ادوات ابزار دقیق، تعمیر و تعویض ولوها و نصب اسپول GRE بین مسیر آب آتش‌نشانی و آب دریا (Sea Water) و بازرسی و تمیزکاری Sea Chest با موفقیت کامل و بدون حادثه به پایان رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: همچنین اصلاحات فرآیندی جدیدی با تلاش و خلاقیت همکاران این پایانه به انجام رسیده که در افزایش بازدهی و ارتقای کیفیت نفت‌خام تولیدی و آب تفکیک‌شده موثر بوده است.
این مقام مسئول گفت: جوان‌ترین گروه در مجموعه شرکت نفت فلات قاره در این پایانه مستقرند که در زمینه ساخت داخل و کاهش هزینه‌های ارزی موفق‌ترین عملکرد را داشته‌اند.
مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران افزود: در ماه گذشته در این پایانه برای نخستین بار پس از تحویل‌گیری، پمپ‌های درون‌چاهی آزمایش شد و با توجه به مجموعه این عوامل لازم بود از نزدیک نسبت به بررسی پیشرفت و تحقق اهداف تعیین شده اقدام شود که در جریان مشکلات و کمبودها قرار بگیریم و خوشبختانه در مجموع کارنامه مدیریت منطقه کیش موید راهبری و مدیریت درخور ستایش ارزیابی شد.
سلمان‌زاده گفت: مقرر شد ضمن بررسی و برنامه‌ریزی مشکلات عنوان شده، از تجارب این همکاران به‌عنوان گروه پیشتاز در استقرار سیستم مدیریت یکپارچه دارایی‌های فیزیکی در کل مناطق عملیاتی شرکت نفت فلات قاره ایران استفاده شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شرکت نفت فلات قاره ایران دارایی های فیزیکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۲۵۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از سامانه ساربانیار در غرفه استان یزد نمایشگاه ایران اکسپو

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، رونمایی از سامانه ساربانیار (سامانه مدیریت پرورش شتر) با حضور رئیس سازمان ملی بهره‌وری ایران، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان یزد در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ در غرفه استان یزد برگزار شد.   رئیس سازمان جهاد کشاورزی ضمن تحسین اقدامات استان یزد در پروژه‌های یزدبهره‌ور و سند تحولی یزد نوین، به تشریح وضعیت پروژه‌های بخش کشاورزی استان پرداخت.   حاتمی زاده: ساربانیار را برنامه‌ای کاربردی برای مدیریت پرورش شتر دانست و قابلیت‌هایی از قبیل رصد برخط گله شتر، پنل پیامکی و صدور هشدار، ثبت مشخصات و هویت شتر، شبیه‌سازی حرکت و مدل چرای شتر و صدور شناسنامه ژنتیکی را از ویژگی‌های ان عنوان کرد.

دیگر خبرها

  • سبدگردانی با سرمایه کم امکان‌پذیر است؟
  • اقدامات فرهنگی باید باعث امیدآفرینی در جامعه شود
  • رونمایی از سامانه ساربانیار در غرفه استان یزد نمایشگاه ایران اکسپو
  • احتمال طغیان رودخانه‌ها در غرب، جنوب‌غرب، فلات مرکزی و شرق کشور
  • استقرار سامانه بارشی در استان ایلام تا پایان هفته
  • تأکید امیرعبداللهیان بر توسعه مناسبات با قاره آفریقا
  • بررسی آخرین وضعیت تکمیل سامانه فاضلاب روستای ریحان آباد شهرستان ارومیه
  • چشم‌انداز روشن توسعه همکاری ایران و آفریقا طی ۲ دهه آینده
  • در دستورکار قرار گرفتن مولدسازی دارایی‌های شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران
  • استقرار هوای پایدار در گیلان/ نفوذ سامانه بارشی از سه شنبه