Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - پس از سه روز و نمایش 6 فیلم از فیلم های منتخب جشنواره فیلم فجر، "روز صفر" توانست در هر دو سانس مخاطبان بسیاری را برای تماشا جذب کند.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، پس از گذشت سه روز از اکران فیلم های منتخب جشنواره فیلم فجر در جزیره کیش، "روز صفر" در میان 6 فیلم به نمایش درآمده توانست رضایت حداکثری تماشاگران را از آن خود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خون شد فیلم دیگری بود که نخستین اکران خود را در جزیره تجربه کرد و سینمای کیمیایی را با همان کاراکترهای دهه 40 و این بار در سال 98 به نمایش درآورد.
به زعم بسیاری ازمنتقدان و تماشاگران این فیلم به رغم نداشتن ساختاری نو، از استانداردهای یک فیلم سینمایی تمام عیار با همه ویژگی‌هایش برخوردار بود.
امروز شنبه 19 بهمن 98 و در روز چهارم این جشنواره، ساکنان جزیره مرجانی شاهد اکران دوم فیلم "خون شد" در ساعت 21:30 و اکران فیلم "آبادان یازده 60" در دو سانس ساعت 19 و 24 خواهند بود.
· آبادان یازده 60
نویسندگان: مهرداد خوشبخت و حسین تراب نژاد
کارگردان: مهرداد خوشبخت،
تهیه کننده: حسن کلامی
بازیگران:علیرضا کمالی، حسن معجونی، نادر سلیمانی، حمید رضا محمدی، ویدا جوان، شبنم گودرزی، یاسین مسعودی، حسین پوریده، افشین طایی و رضا مسعودی
خلاصه داستان فیلم
فیلم سینمایی «آبادان یازده 60» درباره 40 روز اول جنگ و فعالیت و نقش رادیو نفت ملی آبادان در آن برهه زمانی است که در این فیلم به سقوط خرمشهر نیز اشاره می‌کند. در واقع این فیلم برداشتی آزاد از اتفاقات و حوادث حقیقی است که در بحبوحه جنگ بر سر مردم آبادان و خرمشهر آمده است.
· خون شد
نویسنده و کارگردان: مسعود کیمیایی
تهیه کننده: جواد نوروزبیگی
بازیگران
سعید آقاخانی، سیامک انصاری، لیلا زارع، نسرین مقانلو، هومن برق‌نورد، سیامک صفری، اکبر معززی از جمله بازیگران «خون شد» هستند.
خلاصه داستان:«فضلی» نام کوچکِ پسر بزرگ خانواده است که بعد از سال ها غیبت به خانه برگشته و می فهمد عده ای نابکار، می خواهند خانه پدری اش را تصاحب کنند. او تلاش می کند خانه پدری را حفظ کرده و اعضای خانواده را دوباره دور یک سفره جمع کند، اما...
طرح داستان: طرح کلی داستان، تلاش برای احیای یک خانواده از هم پاشیده است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: جشنواره فیلم فجر آبادان یازده 60 روز صفر خون شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۲۵۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ انتظار رهبر چین برای استقبال از بلینکن

ویدئویی از لحظه انتظار رهبر چین شی جین پینگ برای استقبال از آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه ایالات متحده، و دست دادن آن‌ها در شبکه‌های اجتماعی در حال دست به دست شدن است.

دریافت 1 MB

دیگر خبرها

  • راه یافتگان جشنواره پرده‌خوانی و نقالی رضوی معرفی شدند
  • فیلم/ انتظار رهبر چین برای استقبال از بلینکن
  • رابطه این فیلم ایرانی با ماجرای قتل بابک خرمدین
  • فراخوان جایزه داستان و بازآفرینی منتشر شد
  • داستان شفافیت؛ قسمت اول
  • رابطه این فیلم با ماجرای قتل بابک خرمدین | اسم فیلم را عوض کردم تا...
  • روایت یک کارگردان از فیلمسازی در نوجوانی/ چیزی جز گوشی لازم نیست
  • استقبال گسترده زائران و مجاوران رضوی از جشنواره لاله‌های مشهد
  • روایت یک کارگردان از فیلمسازی در نوجوانی/ هیچ چیز جز گوشی موبایل لازم نیست
  • روایتی از تشابه ماجرای بابک خرمدین با فیلمی که نامش تغییر کرد