Web Analytics Made Easy - Statcounter

پنتاگون اعلام کرد با توجه تشدید بحران شیوع ویروس کُرونا در منطقه آسیا تعداد مقامهایی که در قالب یک هیات به نمایشگاه هوایی سنگاپور می‌فرستد را تقلیل می‌دهد؛ همزمان دو شرکت تسلیحات سازی مهم لاکهید مارتین و ریتیون آمریکا هم اعلام کردند در واکنش به بحران شیوع ویروس کُرونا در منطقه در این نمایشگاه هوایی شرکت نخواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، امروز(شنبه) همچنین دو شرکت مهم هواپیماسازی ایرباس و بوئینگ نیز اعلام کردند در نمایشگاه مذکور شرکت می‌کنند اما با توجه به وضعیت، سطح حضورشان را کاهش خواهند داد.

هر دوی این شرکتها قرار بود تعدادی از ارشد ترین مقامهای اجرایی خود را به نمایشگاه هوایی سنگاپور که بزرگترین نمایشگاه حوزه هوانوردی در آسیا محسوب می‌شود اعزام کنند. مقامهای سنگاپور روز جمعه اعلام کردند سطح هشدار مربوط به شیوع ویروس کُرونا در این کشور را به "نارنجی" افزایش می‌دهند.

این نمایشگاه در هر صورت قرار است از تاریخ 11 تا 16 فوریه برگزار شود اما یک مقام سنگاپوری روز جمعه اعلام کرد، سازماندهندگان آن ممکن است محدودیتهایی را برای بازدیدکنندگان این نمایشگاه اعمال کنند.

آخرین آمارها حاکی از آن بوده که تعداد تلفات ویروس کُرونا در چین امروز به 722 تن رسیده است.

بر اساس اعلام یک سخنگوی پنتاگون، اِلِن لورد، معاون وزیر دفاع آمریکا به دلیل "بدتر شدن شرایط" در نمایشگاه هوایی سنگاپور حضور پیدا نخواهد کرد.

لورد مقام ارشد حوزه خرید تسلیحات در پنتاگون محسوب می‌شود و قرار بود نماینده ارشد پنتاگون در این نمایشگاه باشد.

پیش از این چند شرکت مهم تسلیحات سازی دیگر جهان شامل شرکتهای "بمباردیه"، "تکسترون" و شرکت "گُلف‌استریم" وابسته به شرکت جنرال داینامیکس هم اعلام کرده بودند که در نمایشگاه هوایی امسال سنگاپور شرکت نمی‌کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کروناویروس سنگاپور نمایشگاه هوایی سنگاپور نمایشگاه هوایی اعلام کردند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۲۵۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنسرسیوم ساخت کشتی تمام ایرانی تشکیل می‌شود

طی مراسمی با حضور مدیران عامل ۳ شرکت کشتی‌سازی داخلی تفاهمنامه ایجاد کنسرسیوم ساخت کشتی تمام ایرانی امضا شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، طی مراسمی با حضور مدیران عامل 3 شرکت کشتی‌سازی داخلی تفاهمنامه ایجاد کنسرسیوم ساخت کشتی تمام ایرانی امضا شد.

بر این اساس قرار است با مشارکت کشتی‌سازی صدرا، ایزو ایکو و دریابندر و هولدینگ لجستیک غدیر، کنسرسیوم ساخت کشتی‌های تمام ایرانی ایجاد شود.

مدیر عامل صدرا در حاشیه امضای این تفاهمنامه در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، اظهار کرد: با تشکیل کنسرسیوم زیرساخت‌های کشور در حوزه نرم‌افزار و سخت‌افزار ساخت کشتی به صورت حداکثری مورد استفاده قرار خواهد گرفت. یکی از برکات تشکیل این کنسرسیوم این است که با تجمیع ظرفیت‌ها، نیازمندی‌های کشور را برطرف خواهیم کرد.

علیپور افزود: بر این اساس از بهره‌برداران انتظار داریم از ظرفیت کنسرسیوم مذکور حداکثر استفاده را داشته باشند.

وی در پاسخ به سوال تسنیم مبنی بر اینکه صدرا با کشتیرانی و شرکت ملی نفتکش قراردادی دارد گفت: در حال حاضر با کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران قراردادی برای ساخت 4 کشتی با ظرفیت 3500 و 5000 تن را داریم.

مدیر عامل کشتی‌سازی صدرا ادامه داد: کشتی‌های 5 هزار تنی از نوع شناورهای رورو هستند که تلاش می‌کنیم تا پایان امسال دو فروند را به آنها تحویل بدهیم.

علیپور یادآور شد: شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و مدیرعامل آن به ما قول دادند که در صورت تحویل اولین کشتی بلافاصله قرارداد سفارش دو فروند کشتی دیگر را امضا کنیم.

وی در خصوص شرکت ملی نفتکش نیز گفت: تاکنون موفق نشده‌ایم با این شرکت قراردادی امضا کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اضافه شدن ۲۲ هزار صندلی به ناوگان هوایی کشور
  • ۲۲ هزار صندلی به ناوگان هوایی کشور اضافه شد
  • از سرگیری پروازهای ترکیش ایرلاین به افغانستان
  • دومين پل هوایی (ايربريج) در فرودگاه کرمان راه اندازی می شود
  • چرا سوخو-۳۵ روسیه از اف-۱۶ آمریکا پیشرفته تر است؟
  • دوئل جنگنده‌ها؛ افعی آمریکایی بهتر است یا مهاجم روسی؟
  • جریمه تاوان ثبت نکردن موادبهداشتی فروشگاه مواد غذایی در کرمانشاه
  • کنسرسیوم ساخت کشتی تمام ایرانی تشکیل می‌شود
  • شوخی مردم با موضوع «جت شخصی»/ کمک «ایر تاکسی» به صنعت هوایی
  • ابراز نگرانی اپوزیسیون از بیداری دانشجویان آمریکایی + فیلم