Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@22:47:00 GMT

نام شهید حاج قاسم سلیمانی مایه برکت هر رویدادی است

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۲۵۴۷۶

نام شهید حاج قاسم سلیمانی مایه برکت هر رویدادی است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی معاونت فضای مجازی رسانه ملی، نخستین رویداد رقابتی تولید انیمیشن به همت معاونت فضای مجازی صدا و سیما، شبکه کودک، شتاب دهنده رضوان و مشارکت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در باشگاه کسب و کار دانش بنیان دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد.

این رویداد از روز سه‌شنبه ۱۵ بهمن‌ماه آغاز و تا جمعه ۱۸ بهمن‌ماه برگزارشد که با حضور هنرمندان ۱۵ استان کشور و شرکت ۹۴ انیمیشن‌ساز در قالب ۲۵ تیم  برپا شد و این تیم‌ها در یک ماراتن ۷۲ ساعته، نسبت به تولید انیمیشن‌های کوتاه با محوریت زندگی و سیره اخلاقی شهید سپهبد قاسم سلیمانی اقدام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدشریف خانی معاون فضای مجازی سازمان صدا و سیما در بخشی از این رویداد اظهار کرد: موضوع این رویداد نور امید و نشاط را به دلهای برگزارکنندگان آن تاباند زیرا نام شهید حاج قاسم سلیمانی مایه برکت هر رویدادی است. تمام کسانی که در این رویداد نقش آفرینی کرده اند، برنده اند زیرا با همت همه‌ آنها این رویداد شکل گرفت.

معاون فضای مجازی سازمان صدا و سیما با اشاره به ماموریت های این معاونت افزود: خوشبختانه معاونت فضای مجازی در  همه‌ استانهای کشور نمایندگی دارد و بنده از  شما تولیدکنندگان آثار این رویداد دعوت می کنم برای تولید آثار پویانمایی با مراکز استانی همکاری کنند.

کد خبر 4847752 عطیه موذن

منبع: مهر

کلیدواژه: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی مرکز پویانمایی صبا سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر تئاتر ایران سی و هشتمین جشنواره تئاتر فجر سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر موسیقی ایرانی کنسرت موسیقی جشنواره موسیقی فجر فیلم سینمایی کارگردان تئاتر فیلم روز صفر موسیقی پاپ برنامه تلویزیونی دهه فجر سریال ایرانی معاونت فضای مجازی قاسم سلیمانی صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۲۵۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین جشنواره «عروسک خونه» پایان یافت

معاون سیما در آیین اختتامیه دومین جشنواره عروسکی «عروسک خونه» تاکید کرد: امروز رویداد مهمی را برگزار کردیم امیدواریم که بتوانیم در آینده به شکل بین المللی آن را برگزار کنیم.

به گزارش ایسنا، آیین اختتامیه دومین جشنواره عروسک خونه با حضور معاون سیما، مدیر شبکه کودک، مدیران صداوسیما و تعدادی از هنرمندان شامگاه شنبه، ۸ اردیبهشت ماه در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار شد.

مریم سعادت، رضا فیاضی، مهدی صبایی، احسان مهدی، محمد بحرانی، هومن حاجی عبداللهی، ساقی زینتی، ناصر دادشکر، عادل بزدوده و محمد لقمانیان از جمله هنرمندانی بودند در مراسم حضور داشتند.

محسن برمهانی، معاون سیما در سخنانی به اهمیت برگزاری این جشنواره عروسکی اشاره و خاطرنشان کرد: ابتدا تشکر می‌کنم از همه کسانی که این رویداد را برای دومین سال برگزار کردند. این اتفاق، اتفاق مهمی است در دوره‌ای که تولید محصولات برای کودکان و نوجوانان بیشتر به حوزه انیمیشن و کارتون روی آورده و خیلی جاها کار عروسکی فراموش شده است بنابراین گرفتن زیر بغل گونه عروسکی کار بسیار بزرگی است.

وی تاکید کرد: جشنواره «عروسک خونه» رویدادی است که در دومین سال برگزاری اس ۲۰ میلیون نفر به آن رای دادند و من در همین جا از همه آن‌هایی که ما را همراهی کردند تشکر می کنم که آنقدر خوب توانستند مخاطبان و بچه‌ها را به میدان بیاورند. امیدواریم در سال‌های آینده این اتفاق با شکوه‌تر و با ابعاد بزرگتر برگزار شود. خیلی امید داریم که حتی بتوانیم روزی این رویداد را به شکل بین المللی برگزار کنیم چون هم فضا داریم و هم خلا آنرا داریم.

برمهانی در پایان اعلام کرد: آقای جبلی، رئیس سازمان صداوسیما قرار بود حتماً در این مراسم شرکت کنند اما به خاطر پیش‌آمدی نتوانست و بنده از جانب ایشان حضور پیدا کردم و بابت حضور تک تک شما تشکر می‌کنم.

به گزارش ایسنا، در این مراسم از برگزیدگان بخش های مختلف عروسکی از شهرهای مختلف تقدیر شد.

ادامه دارد . . .

دیگر خبرها

  • دومین جشنواره «عروسک خونه» پایان یافت
  • رویداد «دختران حاج قاسم» آموزش فرماندهی جهاد تبیین است
  • آغاز چهارمین رویداد «دختران حاج قاسم» قزوین
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • خبر‌هایی از شورای مسکن دامغان
  • "الف تا" رویدادی برای ارائه خلاقیت‌های آموزشی معلمان در سطح بین‌المللی
  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟
  • خاطره شنیده نشده از حاج قاسم