Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، عباس صالح‌زاده عصر شنبه در مراسم افتتاح پارک مرحوم یزدانی، گفت: در سال ۱۳۹۲ شورای چهارم، شهرداری را با بیلان مثبت و ۴۰۰ پرسنل تحویل گرفت اما پس از اتمام دوره، شهرداری را با بدهی ۱۵۰ میلیارد تومانی و هزار و ۵۳۲ نفر نیروی انسانی تحویل شورای پنجم داد.

وی افزود: با حمایت‌های سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و مشارکت‌های مردمی توانستیم راه برون رفت از معضلات به جا مانده از شورای قبل را پیدا کنیم و در بحث کلان، جز اولین شهرداری استان مازندران باشیم که پایه‌اش تشکیل کمیسیون سرمایه‌گذاری و تعامل با سرمایه‌گذاران باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صالح‌زاده تصریح کرد: امروز شهرداری قائم‌شهر توانسته هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار، بابت مصوبات کمیسیون سرمایه‌گذاری در شورا به تصویب برساند.

شهردار قائم‌شهر با اشاره به طرح‌های مطرح شده در کمیسیون سرمایه‌گذاری، گفت: دوتونل بسیار عظیم شهری در مرکز شهر به طول ۱ هزار و۱۰۰ متر مربع با هزینه ۱۶۰ میلیارد تومانی و ساماندهی زباله شهری پس از ۵۰ سال، از جمله طرح‌های مهم شهرداری قائم‌شهر محسوب می‌شود.

وی در خصوص ساماندهی سایت زباله شهرداری، توضیح داد: حدود ۵۰ سال است که زباله یکی از معضلات اصلی مدیریت شهری محسوب می‌شود و دارای ۲ دپوی ۳۰۰ میلیون مترمکعبی زباله است که روزانه ۳۰۰ تن زباله شهرستان قائم‌شهر و ۵۲ روستا و شهرهای اطراف هم وارد آن می‌شود که بزودی با ساماندهی زباله، مشکلات شهروندان، حداقل برای سی سال آینده حل خواهد شد.

شهردار قائم‌شهر در ادامه سخنانش از ساماندهی کامیونداران قائم‌شهری، خبر داد و افزود: شهرداری ۶ میلیارد تومان برای ساماندهی کارخانه کمپوست هزینه کرد و برای ساماندهی آسفالت خیابان‌ها ۲۰ هزارتن آسفالت ریخته‌است.

صالح‌زاده همچنین از افتتاح بی‌نظیرترین پروژه‌های شهرداری در نیمه اسفند ماه خبر داد و گفت: پارک جنگلی تلار از دغدغه‌های شهروندان محسوب می‌شد که می‌توان گفت با اقدامات انجام شده در ۲ فاز می‌تواند به قطب گردشگری تبدیل شود، این پارک در فاز اول خود ۵ کیلومتر جاده سلامت، جاده دوچرخه و آفرود و ۱۰۰۰ متر رستوران و ۴۰ واحد اقامتی بسیار شیک مجهز شده‌است.

یادآور می‌شود، پارک مرحوم یزدانی، به مساحت ۴ هزار متر مربع دارای ۱۰۰۰ متر فضای سبز، پارک کودک، نمازخانه، رستوران، سرویس بهداشتی با هزینه ۲ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید که یک میلیارد تومان ارزش زمین اهدایی خانواده مرحوم یزدانی است.

همچنین در روز جاری از تندیس سردار شهید سلیمانی با ۵۰ میلیون تومان در میدان کفشگرکلا رونمایی شد و کلنگ دو زیر گذر خیابان‌های کوچکسرا و ۱۶ متری دوم با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان به زمین زده‌شد.

کد خبر 4847837

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری ها زباله شهرستان قائمشهر دهه فجر بوشهر انتخابات 98 قزوین ایلام ویروس کرونا شیراز انقلاب اسلامی ایران شهرکرد انتخابات مجلس شورای اسلامی خطبه های نماز جمعه بیرجند گرگان بارش برف کمیسیون سرمایه گذاری ساماندهی زباله میلیارد تومان مرحوم یزدانی صالح زاده قائم شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۲۶۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل سد «دیورش» رودبار نیازمند اعتبار ۷۰۰ میلیارد تومانی است

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی بعد از ظهر جمعه در حاشیه بازدید از سد دیورش در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه سد دیورش حدود ٧۶ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، اظهار کرد: این پروژه آبرسانی ۵ شهر و ٢٨ روستا را تحت پوشش قرار داده، بر این اساس، خط انتقال هم در این منطقه آغاز شده به گونه‌ای که پیمانکاران مشغول به کار هستند.

وی با تاکید بر تسریع در انجام این پروژه و تأمین منابع آبی مورد نیاز شهرستان رودبار افزود: بازسازی و نوسازی شبکه‌های رودبار و رستم آباد نیز در دستور کار قرار گرفته تا از هدر رفت آب جلوگیری شود.

استاندار گیلان با اشاره به ظرفیت مخزن ٣٠ میلیون مکعبی سد دیورش ادامه داد: با وجود اینکه این سد در حال تکمیل شدن است می‌تواند همزمان ۵ متر مکعب آب را تأمین کند از طرفی رودخانه‌ها هم جاری بوده و در پایین دست هم مشکلی برای استفاده از آب و کشاورزی وجود ندارد.

عباسی با بیان اینکه برای این پروژه آبرسانی تا کنون ٣٠٠ میلیارد تومان هزینه شده و تقریباً ٧٠٠ میلیارد تومان دیگر نیز نیاز به تخصیص منابع وجود دارد، گفت: در تلاش هستیم تا از منابع استانی، ملی و سفر آقای رئیس جمهور به استان گیلان تخصیص منابع صورت بگیرد.

کد خبر 6095863

دیگر خبرها

  • اجرای ۱۵ طرح عمران شهری در سلماس 
  • کدورت آب شرب جوانرود در پی طغیان چشمه کاوات
  • قانون تامین مالی تولید و زیرساخت‌ها ابلاغ شد
  • شورای ملی تامین مالی به ریاست وزیر اقتصاد تشکیل شد
  • برآورد ۲۱۸ میلیارد تومانی برای تونل بلوار شهید کبیری
  • تکمیل سد «دیورش» رودبار نیازمند اعتبار ۷۰۰ میلیارد تومانی است
  • وابستگی صندوق‌های بازنشستگی به بودجه دولت ناشی از چیست؟
  • انتخابات مرحله دوم دوازدهمین دوره مجلس در قائمشهر تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • عدم تفکیک زباله منجر به مصدوم شدن پاکبان شهرداری یزد شد
  • فرماندار: طرح تأمین پارکینگ اطراف حرم مطهر رضوی را تحویل دولت داده‌ایم