Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@21:45:18 GMT

شرایط جوی بازی را سخت کرده بود

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۲۶۵۷۱

شرایط جوی بازی را سخت کرده بود

به گزارش خبرنگار ایرنا، مازیار زارع در کنفرانس خبری پس از تساوی تیمش  برابر مس کرمان اظهار کرد: بازی در وسط زمین و روی دروازه های هر دو تیم کاملا فیزیکی بود.

وی افزود: هر دو تیم موقعیت های خوبی برای کسب سه امتیاز بازی داشتند ولی متاسفانه موقعیت ها به گل تبدیل نشد.

زارع تاکید کرد: شرایط جوی و وزش باد هم کمی بازی را برای بازیکنانم سخت کرده بود ولی معتقدم هردو تیم برای کسب سه امتیاز بازی به زمین آمده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص بازیکنان مصدوم تیمش گفت: متاسفانه بازیکنان به گونه ای مصدوم شده اند که بازگشت آن ها کمی زمان می برد ولی پزشکان نهایت تلاش خود را برای این بازیکنان انجام می دهند.

به گزارش ایرنا، در ادامه رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال کشور جام آزادگان و از هفته بیست و سوم این دسته از رقابت ها تیم فوتبال ملوان بندر انزلی در ورزشگاه تختی این شهر از ساعت ۱۴ روز شنبه میزبان تیم فوتبال مس کرمان بود که این بازی با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

تیم فوتبال ملوان بندرانزلی با کسب یک امتیاز از این بازی و با مجموع ۲۲ امتیاز از ۲۳ بازی در رده شانزدهم جدول رده بندی قرار گرفت و همچنان خطر سقوط را احساس می کند و این تیم در ادامه رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور و از هفته بیست و چهارم ساعت ۱۴ و ۱۵ دقیقه روز شنبه ۲۶ بهمن ماه میهمان تیم گل ریحان البرز است.

برچسب‌ها ملوان بندر انزلی کنفرانس خبری مس کرمان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ملوان بندر انزلی کنفرانس خبری مس کرمان ملوان بندر انزلی کنفرانس خبری مس کرمان تیم فوتبال مس کرمان رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۲۶۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عنایتی: منتظر اتفاقات غیرمنتظره هستیم

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: منتظر اتفاقات غیرمنتظره هستیم و آن را به جان می‌خریم. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، رضا عنایتی در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال پیکان برابر آلومینیوم اراک در هفته بیست‌وششم لیگ برتر فوتبال گفت: ما منتظر اتفاقات غیرمنتظره هستیم و آن را به جان می‌خریم. سیاست باشگاه پیکان این است که بازیکن جوان به لیگ برتر معرفی کند و خدا را شکر می‌کنم با همفکری مدیریت باشگاه و کادر فنی توانستیم به جایگاهی برسیم. امیدوارم در پنج بازی باقیمانده بتوانیم با تمام توان کار کرده و شرایط‌مان را در جدول بهتر کنیم.

برتری شمس آذر مقابل پیکان در دیدار تماشایی بدون تماشاگر

وی در ادامه اعلام کرد، به غیر از دانیال جهانبخش که مصدوم است، بقیه بازیکنان در اختیار کادر فنی تیم پیکان هستند و مشکل دیگری ندارند.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در مورد گل‌های دقایق آخری که این تیم دریافت می‌کند، تصریح کرد: فوتبال سراسر سورپرایز است و کاری نمی‌توان کرد، اما وقتی موردی پشت سر هم تکرار می‌شود حتماً جایی اشکال دارد. من گلایه‌ام را در جلسه‌ فنی و خصوصی با بازیکنان نسبت به بازیکنان بزرگ انجام دادم. برخی مواقع کاری از دست کادر فنی در دقایقی از بازی برنمی‌آید و فکر کنم عدم تمرکز کافی باعث می‌شود امتیازهایی را که باید به دست می‌آوردیم، از دست داده‌ایم. موارد را به بازیکنان گوشزد کرده‌ایم و دیگر از این اتفاقات نخواهد افتاد.

عنایتی در پاسخ به این پرسش که آیا در پنج هفته حساس پایانی لیگ باز هم از بازیکنان جوان استفاده خواهد کرد یا نه، گفت: سیاست ما در هر بازی متفاوت است و با برنامه‌ریزی و آنالیزی که از حریف‌مان داریم، پیش می‌رویم. چند بازیکن جوان ما بازی کرده‌اند و باتجربه شده‌اند. بازیکنان جوان ما فوق‌العاده باکیفیت هستند و در روند رو به جلوی ما تغییری ایجاد نمی‌شود. اگر از بازیکنان جوان استفاده می‌کنم دلیلش این است که نشان داده‌‌اند چه پتانسیلی دارند. وقتی بحث انگیزه و جوانی با هم قاطی شود خیلی اتفاقات خوب برای یک مربی می‌افتد. این اتفاق را در چند بازی اخیر احساس کرده‌ام. چند بازیکن باتجربه نیز داریم که می‌توانند تجارب‌شان را به دیگر بازیکنان انتقال دهند. ما در هر بازی با یک ارنج به زمین می‌رویم تا نتیجه لازم را بگیریم.

ادامه دارد ...

دیگر خبرها

  • عنایتی: مثل رضا عنایتی دیگر پیدا نمی‌شود!
  • باید سه امتیاز را از صنعت نفت بگیریم
  • نکونام: حضور یک نفر در استقلال باعث افتخار است | نمی‌توانند به من بگویند همیشه بیا
  • عنایتی: منتظر اتفاقات غیرمنتظره هستیم
  • تکذیب فروش امتیاز باشگاه هوادار از سوی مدیرعامل
  • تیم بحران‌زده سری A، دوباره اینتر را شکست داد
  • کوتاهی سازمان لیگ در اجرای آیین‌نامه در جریان دیدار جنجالی
  • ادین ترزیچ: پیروزی مقابل پاری سن ژرمن به ما اجازه می‌دهد تا به برخی از بازیکنان مقابل آگزبورگ استراحت بدهیم
  • سرخپوشان با توپ فوتبال گلف بازی کردند
  • گواردیولا: موفقیت فودن برای خودش است، نه من!