Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@22:23:06 GMT

تشییع ۲ شهید مدافع حرم در کاشان مصادف با روز ۲۲ بهمن

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۲۶۶۲۳

تشییع ۲ شهید مدافع حرم در کاشان مصادف با روز ۲۲ بهمن

به گزارش خبرنگار مهر، مجید صلاحی با اشاره به برنامه های متنوع فرهنگی هنری نیروی مقاومت بسیج در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال اصفهان، اظهار داشت: برنامه های مختلف فرهنگی و هنری در طول مسیر از سوی نواحی مقاومت بسیج، اجرای برنامه‌های هنری و سرود، اجرای نمایشگاه دستاوردهای انقلاب در میدان امام خمینی، اجرای کرسی آزاد اندیشی از سوی بسیج دانشجویی و اجرای خیمه‌های انقلاب با شعار ملت قوی از جمله برنامه‌های امسال نیروی مقاومت بسیج در ایام الله دهه فجر و یوم الله ۲۲ بهمن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسؤول کمیته نیروی مقاومت بسیج ستاد برگزاری یوم الله ۲۲ بهمن اصفهان در ادامه افزود: همچنین ۲ شهید مدافع حرم از تیپ فاطمیون در کاشان تشییع و خاکسپاری خواهند شد.

کارگر: شهرداری خدمت رسان مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن خواهد بود

در ادامه حسین کارگر نماینده شهرداری اصفهان در ستاد برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن، با اشاره به فرارسیدن یوم الله ۲۲ بهمن و حضور پر شور مردم در این مراسم در طول سالیان متمادی، گفت: بحث‌های مختلفی در خصوص اقدامات برگزاری این راهپیمایی نظیر رفع سد معبر وجود دارد، هماهنگی و اقدامات لازم برای جایگاه در میدان امام و برپایی ایستگاه‌های صلواتی صورت گرفته است و شهرداری به عنوان یک نهاد خدمت رسان در این خصوص وظیفه دارد به مردم خدمت رسانی کند.

وی در پایان افزود: در ایام الله دهه فجر در منطقه ۳ شهرداری اصفهان یادواره شهدای منطقه ۳ در حسینیه بنی فاطمه و حسینیه قصر منشی از سوی معاونت فرهنگی شهرداری منطقه ۳ اصفهان برگزار شد و امیدوار هستیم این مسیر در آینده نیز ادامه پیدا کند.

کد خبر 4847486

منبع: مهر

کلیدواژه: راهپیمایی 22 بهمن شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تشییع شهدا دهه فجر بوشهر انتخابات 98 قزوین ایلام ویروس کرونا شیراز انقلاب اسلامی ایران شهرکرد انتخابات مجلس شورای اسلامی خطبه های نماز جمعه بیرجند گرگان بارش برف راهپیمایی ۲۲ بهمن نیروی مقاومت بسیج یوم الله ۲۲ بهمن منطقه ۳

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۲۶۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر مطهر ۴ شهید تازه تفحص‌شده در اصفهان

آیین تشییع پیکر مطهر ۴ شهید تازه تفحص شده در میدان فیض اصفهان آغاز شد و به سمت گلستان شهدا ادامه داد.

     

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3079845 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • برگزاری محفل انس با قرآن کریم در منزل شهید علی قرلی + تصاویر
  • اجرای ۲۵ برنامه طی هفته بسیج در شهرستان تربت جام
  • اتوبوس‌های تولید گروه بهمن به پایتخت رسید
  • عکس/ مراسم تشییع پیکر شهید معلم
  • پیکر شهید معلم در وزارت آموزش و پرورش تشییع شد
  • تشییع پیکر مطهر ۴ شهید تازه تفحص‌شده در اصفهان
  • اجرای قریب به ۱۲۰۰ برنامه در سیستان و بلوچستان
  • ورودی کاشان از آزادراه امیرکبیر بازگشایی شد
  • مراسم تشییع پیکر ۴ شهید در اصفهان آغاز شد
  • مراسم تشییع شهدای تازه تفحص شده در اصفهان آغاز شد