Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@08:09:19 GMT

۲ روستای منطقه الموت قزوین از نعمت گاز بهره مند شدند

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۲۶۷۶۴

۲ روستای منطقه الموت قزوین از نعمت گاز بهره مند شدند

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین در حاشیه مراسم بهره برداری از این طرح‌ها، اظهار داشت: برای گازرسانی به این روستاها ۱۵ هزار و ۲۰۰ میلیون ریال اعتبار هزینه شده و ۱۲۶ خانوار نیز از این نعمت بهره مند شدند.
اسماعیل مفرد بوشهری افزود: برای عملیات گازرسانی به چهار روستای دیگر بخش روبار الموت غربی شامل سالارکیا، بهرام آباد، تاج دره و چرشدره نیز ۲۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال هزینه شده و ۱۹۰ خانوار آنها از این نعمت برخوردار شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: عملیات گازرسانی به ۶۰ روستای استان قزوین از ۲ سال گذشته صورت گرفته و گاز رسانی به ۴۰ روستای دیگر نیز ادامه دارد.
به گفته وی، عملیات گازرسانی به ۱۴ روستای استان قزوین در دهه مبارک فجر صورت گرفت که از این تعداد، ۱۳ روستا در منطقه الموت واقع شده است.
بوشهری تاکید کرد: پوشش گاز در شهرستان قزوین از ۴۶ درصد در سال ۹۲ به ۷۴ درصد در سال جاری افزایش یافته و تا پایان امسال به ۸۰ درصد نیز خواهد رسید.
 در بهره برداری از این مجموعه، هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین، عیسی قبادی معاون امور اقتصادی استان و جمعی دیگر از مسوولان، معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور را همراهی می‌کردند.
بخش رودبار الموت شرقی قزوین با ۸۴ روستای دارای سکنه با مرکزیت شهر معلم کلایه در ۸۵ کیلومتری شمال شرقی قزوین واقع شده است.

برچسب‌ها محمد امید افتتاح طرح استان قزوین دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: محمد امید افتتاح طرح استان قزوین دهه فجر محمد امید افتتاح طرح استان قزوین دهه فجر عملیات گازرسانی استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۲۶۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستای چاه حسین جمال به بهره‌برداری رسید

ابوالحسن عالی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با اجرا پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستای چاه حسین جمال ۴۱ خانوار با ۱۲۳ نفر از مزیت این پروژه برخوردار شدند.

وی بیان کرد: منابع تامین آب این پروژه خط کوثر و چاه است و در قالب طرح جهاد آبرسانی و با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر تصریح کرد: پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستای چاه حسین جمال در دهه فجر سال قبل عملیاتی شد که با همت و تلاشی مضاعف پیش از آغاز فصل تابستان به مرحله بهره‌برداری رسید.

عالی اظهار کرد: پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستا‌های کردوان سفلی، شیخیان ماری و شیخیان سلنجی نیز همزمان با روستای چاه حسین جمال عملیاتی شده است که روند اجرا آن با سرعت قابل قبولی پیش می‌رود.

وی افزود: افزایش سطح بهداشت و سلامت آب شرب و همچنین تقویت پایداری آب شبکه از اولویت‌های اصلی در اجرا پروژه‌های نوسازی شبکه‌های آبرسانی به شمار می‌رود.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • افزایش دبی آب در شبکه آبیاری دشت قزوین
  • آغاز عملیات گازرسانی به مجتمع دامپروری شهر کیان
  • به دنبال انتقال میدان میوه و تره بار و خشکبار قزوین هستیم
  • کمربندی نسیم شمال بدون قطع یک‌ درخت احداث شد
  • فاز سوم کمربندی نسیم شمال در قزوین افتتاح شد
  • بهره برداری از فاز سوم کمربندی نسیم شمال قزوین
  • پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستای چاه حسین جمال به بهره‌برداری رسید
  • بهره‌مندی ۱۲۳ شهر و ۲۴۶۹ روستای استان فارس از گاز
  • بازگشایی جاده ارتباطی روستای گو بخش مرکزی نیکشهر
  • یک کشته در سانحه رانندگی طارم سفلی