Web Analytics Made Easy - Statcounter

 تیم فوتبال داماش گیلانیان عصر شنبه در این دیدار با نتیجه دو بر یک برابر تیم فوتبال گل ریحان البرز یکی از مدعیان قهرمانی این لیگ  به پیروزی دست یافت.

این مسابقه ، از هفته بیست و سوم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور، در ورزشگاه سردارجنگل شهرستان رشت ، در یک هوا ابری و در حضور حدود دو هزار تماشاگر برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در جریان این دیدار، تیم داماش  گیلانیان با توجه به حمایت طرفدارانش بر بازی تسلط بیشتری داشت و با نفوذ از کناره ها به خصوص از جناح راست ، تیم گل ریحان البرز را تحت فشار قرار داد تا اینکه این تیم به گل برتری دست یافت و محمد غلامی مهاجم داماش اولین گل بازی را به ثمر رساند.

در نیمه دوم نیز تیم داماش تسلط خود را بر حریف قدرتمندش دیکته کرد و سعید باقرپسند که به عنوان بازیکن ذخیره وارد زمین شده بود در دقیقه ۷۷ دومین گل تیم داماش را به ثمر رساند تا خیال هواداران این تیم بابت پیروزی در این دیدار تا حدی راحت باشد.

در ادامه این دیدار نیز، تیم فوتبال گل ریحان البرز برای جبران گل های خورده حملات متعددی را به روی دروازه تیم داماش انجام داد تا اینکه سیدمحسن حسین که  به عنوان بازیکن ذخیره وارد میدان شده بود در دقیقه ۸۲ تنها گل تیم گل ریحان البرز را به ثمر رساند اما این گل فایده ای برای این تیم نداشت و در نهایت داماش با نتیجه دو بر یک در این دیدار خانگی به برتری رسید.

قضاوت این دیدار را ، سیدرضا مهدوی با کمک های احد سلطانی و محمدصالح عرب آبادی برعهده داشتند که مهرداد خسروی به عنوان داور چهارم و رامین عرفانیان نیز به عنوان ناظر گروه داوری در بازی تیم های داماش و گل ریحان البرز حضور داشتند که در جریان این مسابقه ، میعاد یزدانی و آزاد جعفرزاده از تیم فوتبال داماش کارت زرد دریافت کردند.

 تیم فوتبال داماش گیلان با ترکیب ایمان صادقی ، آزاد جعفری ، محمد رستمی ، سعید طالبی ، میعاد یزدانی ، مهدی نظرمحمدپناه ، میثم میرپسندیده( محمدرضا مهدوی) ، محمد مختاری ، سیدکاظم رحمانی، محمد غلامی (سعید باقرپسند)، میلاد پورمحسن و با سرمربیگری مازیار ربیعی فر به مصاف گل ریحان البرز رفت.

همچنین تیم فوتبال گل ریحان البرز نیز با ترکیب حجت صدقی ، امید نظامی پور، محمد عبادزاده ، مصطفی اکرامی ، حمیدرضا دیوسالار، علی محمدی (علیرضا ارجمندیان)، محمدرضا خرسندنیا، کیانوش میرزایی، امین درویشی ، حسین پاپی ( شاهین محمدی)، رضا رضایی ( سیدمحسن حسینی) و با سرمربیگری محمد نصرتی مقابل تیم داماش قرار گرفت.

پیش از این بازی و تا پایان هفته بیست و دوم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان با حضور ۱۸ تیم، گل ریحان البرز با کسب ۳۹ امتیاز در مکان دوم و داماش با کسب ۲۹ امتیاز در مکان نهم جدول رده بندی قرار داشتند.

برچسب‌ها فوتبال رشت فدراسیون های ورزشی گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال رشت فدراسیون های ورزشی گیلان فوتبال رشت فدراسیون های ورزشی گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۲۶۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی النصر در بازی خارج از خانه

تیم فوتبال النصر بازی خارج از خانه در لیگ حرفه‌ای عربستان را با پیروزی به پایان رساند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در هفته بیست‌ونهم لیگ حرفه‌ای فوتبال عربستان شنبه شب تیم النصر ریاض با حضور کریستیانو رونالدو در خانه الخلیج به میدان رفت و در پایان با گل دقیقه 68 آیمریک لاپورت یک بر صفر به پیروزی رسید.

تیم فوتبال النصر ریاض با کسب این پیروزی خارج از خانه 71 امتیازی شد و رتبه دوم جدول 18 تیمی لیگ حرفه‌ای عربستان را حفظ کرد. الهلال با 80 امتیاز و یک بازی کمتر صدرنشین مسابقات است.

شوکه شدن هواداران الاتحاد از غیبت‌های متوالی بنزما

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • پرسپولیسی ها امیدوار به پیروزی تراکتور
  • دقیقی به دنبال شکست طلسم مقابل تیم تهرانی
  • سه مصدوم تراکتور برای استقلال
  • قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران در کافا
  • منتظر محمد مصدوم شد
  • پیروزی النصر در بازی خارج از خانه
  • پیروزی بزرگ تیم عزت‌اللهی برابر العین کرسپو
  • پیروزی طبیعت در اولین دیدار برابر ذوب آهن
  • آنچلوتی: این رئال شگفت‌انگیز است
  • صعود سخت سپاهان با پیروزی خفیف برابر استقلال ملاثانی