Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا اورانی روز شنبه در دومین شورای هماهنگی مدیران شبکه تعاون روستایی خراسان رضوی افزود: حضور و اثرگذاری کشاورزان در تعاونی‌های روستایی، تولید، کشاورزی، زنان روستایی و همچنین صنوف و انجمن‌های بخش کشاورزی به صورت مشخص و موثر قابل مشاهده است.

وی ادامه داد: اقدامات انجام گرفته در بخش کشاورزی در حوزه‌های مختلف به ویژه در بخش تولیدات کشاورزی و دامی در طول ۴۱ سال گذشته بسیار چشمگیر و مورد توجه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در سال ۱۳۵۷ کل میزان تولیدات بخش کشاورزی کشور ۲۵ میلیون تن بود که این رقم اکنون به هزار و ۲۶۵ میلیون تن رسیده و سهم استان خراسان رضوی از این میزان هشت میلیون تن است.

اورانی افزود: استان خراسان رضوی در بخش‌های مختلف تولید به ویژه زراعت، باغبانی، تولید تخم مرغ، تولید گوشت قرمز، پرورش ماهی و در حوزه تولید محصولات کشاورزی جایگاه بسیار خوبی دارد.

وی ادامه داد: عملکرد استان در حوزه خرید تضمینی گندم در سال گذشته بسیار خوب بود بطوری که این استان بعد از استان بوشهر با ۵۰۲ هزار تن خرید، رتبه دوم خرید تضمینی گندم در کشور را به خود اختصاص داد.

وی گفت: این فعالیت در حوزه خرید گندم حاصل تلاش همه مدیران شهرستانی، مدیران تعاون روستایی، مدیران عامل اتحادیه‌ها، شرکت‌های تعاونی‌ روستایی و تولید و همچنین دستگاه‌های نظارتی مانند دادستانی، اداره کل اطلاعات و همچنین تلاش فرمانداران، بخشداران و دهیاران و در راس همه آنها استاندار این استان بوده است.

اورانی افزود: لازم است از عملکرد تعاونی‌های روستایی، تولید، کشاورزی و زنان استان به خاطر تلاش و حرکت در جهت اهداف و سیاست‌های شبکه قدردانی شود.

استان خراسان رضوی ۲ هزار و ۵۴۰ روستا دارد که براساس سرشماری سال ۱۳۹۵ یک میلیون و ۷۱۳ هزار و ۱۲۱ نفر در این روستاها زندگی می‌کنند که این تعداد معادل ۸.۴ درصد جمعیت روستایی کشور است.

برچسب‌ها وزارت جهاد کشاورزی تعاون روستایی مشهد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی تعاون روستایی مشهد وزارت جهاد کشاورزی تعاون روستایی مشهد استان خراسان رضوی تعاون روستایی بخش کشاورزی میلیون تن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۲۶۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک به رفع مشکل واحدهای تولیدی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز گلستان، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: در جلسه کارگروه رفع موانع تولید گلستان مشکلات این واحد‌ها بررسی و موانع تولید آنها مشخص و برای رفع این مشکلات تصمیم گیری شد.

درویشعلی حسن زاده گفت: مشکلات این واحد‌های تولیدی مربوط به بانک کشاورزی، شرکت توزیع نیروی برق و سازمان جهاد کشاورزی استان بود که با همکاری نمایندگان دستگاه‌های اجرایی مرتبط برای رفع موانع تولید این واحد‌ها تصمیم لازم گرفته شد.

دیگر خبرها

  • افزایش بهره‌وری با استفاده کشاورزان از فناوری شرکت‌های دانش‌بنیان
  • دعوای عجیب مدیران بارسا: ژاوی باید اخراج شود
  • ضربه به تولید با تصمیم‌گیری برای خاموشی چاه موتورهای کشاورزی
  • کشاورزان خسارت دیده استان بوشهر برای مهلت تسهیلات مراجعه کنند
  • ۴۰ درصد روستاهای بابل از نعمت گاز برخوردارند
  • کمک به رفع مشکل ۳ واحد تولیدی در گلستان
  • کشاورزان خسارت دیده استان بوشهر برای امهال تسهیلات مراجعه کنند
  • کمک به رفع مشکل واحدهای تولیدی
  • امسال قطعی برق برای کشاورزان نخواهیم داشت
  • مرگ کشاورزی با قطع روزانه برق چاه‌ها در اوج نیاز کشاورزان