Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@16:52:32 GMT

سیاست دولت توسعه عادلانه ورزش بوده است

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۲۶۹۳۵

سیاست دولت توسعه عادلانه ورزش بوده است

ایسنا/فارس معاون پارلمانی رئیس جمهوری تاکید کرد که سیاست دولت تدبیر و امید، توسعه متوازن و عادلانه ورزش و زیرساخت‌های ورزشی در کشور بوده است.

حسینعلی امیری شنبه 19 بهمن در مراسم افتتاح سالن ورزشی روستای بانوج از توابع شهرستان داراب در استان فارس، با اشاره به توسعه زیر ساخت‌های ورزشی استان فارس، به ویژه در روستاها و مناطق کم برخوردار، افزود: دولت در لوایح، آئین نامه و بخشنامه های صادره، همواره به ورزش نگاهی ویژه داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او توسعه زیرساخت‌های ورزشی استان فارس را رخدادی قابل تحسین دانست و با بیان اینکه شتای توسعه استان فارس در زمان مسئولیت عنایت‌الله رحیمی چند برابر شده است، افزود: خوشحالی و لبخند نوجوانان و جوانان نفاط مختلف استان زمان بهره برداری از پروژه های ورزشی خستگی را از تن مسئولان می زداید.

امیری عملکرد مجموعه مدیریتی اداره کل ورزش و جانان فارس را قابل تقدیر دانست و با بیان اینکه مدیر کل استان فارس جزو مدیران خوب دولت محسوب می شود، افزود: افزایش سه رقمی سرانه ورزش در فارس اتفاقی میمون و بزرگ است اما ادامه روند خدمت رسانی به مردم باید بدون توقف ادامه یابد.

حیدرعلی کامیاب مدیر کل ورزش و جوانان فارس نیز گزارشی از 61 پروژه ورزشی که طبق  در دهه فجر امسال در استان فارس به بهره برداری رسیده یا خواهد رسید را ارائه داد.

به گزارش ایسنا، سالن ورزشی روستای بانوج شهرستان داراب، سالنی چند منظوره محسوب می‌شود که در زمینی به مساحت 1500 متر و با هزینه شدن اعتباری بالغ بر یک و نیم میلیارد تومان احداث شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی استان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۲۶۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باشگاه استقلال پلمب شد


خبرنگار ایسنا مطلع شد مسئولان هلدینگ خلیج فارس امروز تصمیم گرفتند دو طبقه از باشگاه استقلال را پلمپ کنند.

به گزارش خبرگزاری ایسنا،  علی خطیر، مدیرعامل استقلال که شب گذشته از سوی اعضای هیات مدیره این باشگاه برکنار شد امروز برای جمع‌آوری وسایل خود به باشگاه رفت.

خبرنگار ایسنا مطلع شده است که پس از خروج خطیر از باشگاه استقلال، نماینده هلدینگ خلیج فارس طبقه چهارم و پنجم باشگاه را پلمپ کرده و اجازه تردد اعضای باشگاه را تا روز یک‌شنبه گرفت.

رسانه رسمی هلدینگ خلیج فارس امروز به صورت رسمی خبر برکناری علی خطیر را اعلام کرد.

دیگر خبرها

  • مسوولان از ظرفیت نیروهای متخصص و متعهد شمال فارس نیز استفاده کنند
  • ۲ کشته در تصادف زنجیره‌ای در آزادراه خلیج فارس
  • پیشرفت ورزش استان یزد با همکاری تمامی نهاد‌ها
  • باشگاه استقلال پلمب شد
  • برگزاری گردهمایی روسای هیئت‌های ورزش‌های همگانی سراسر کشور در مشهد
  • زیرساخت‌های ورزشی شهر صدرا تقویت می‌شوند
  • زیرساخت‌های ورزش مدارس در میامی توسعه یافت
  • واکنش وزیر ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه های استقلال و پرسپولیس
  • موافقت با خواهرخواندگی بندرعباس با پنج شهر آسیایی
  • انتصاب مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس