Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد  ، حجت الاسلام علیرضا نجیمی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد در نشست بنیاد بین المللی غدیر با نماینده ولی فقیه در استان، گفت: هیئت های مذهبی باید همانگونه که در شهادت‌های ائمه با تمام ظرفیت خود در میدان حاضر می‌شوند در اعیاد نیز با تمام ظرفیت به میدان بیایند و فضای شادی و نشاط را در جامعه ایجاد کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: نباید نسبت به اعیاد بعد از عید غدیر غافل بود و بلافاصله بعد از غدیر به پیشواز محرم رفت بلکه باید برنامه‌های غدیر تا روز مباهله باشکوه ادامه دار برگزار شود.

حجت الاسلام  نجیمی ادامه داد: بزرگداشت ایام میلاد نور از ولادت امام جواد (ع) تا میلاد حضرت علی (ع) و همچینین دهه امامت و ولایت از اولویت‌های نمایندگی بنیاد بین المللی غدیر است.

او افزود: بنیاد بین المللی غدیر بیشتر نقش پشتیبانی معنوی و فکری را در برنامه‌ها بر عهده دارد، اما برای بزرگداشت هر چه باشکوه‌تر این ایام نیازمند همراهی دستگاه‌ها و به ویژه خیرین است.

نجیمی با تقدیر از همراهی همه دستگاه‌ها به ویژه شهرداری در بزرگداشت عید غدیر، ادامه داد: در سال‌های اخیر شهرداری با راه اندازی پایگاه‌های مبشران غدیر برنامه‌های خوبی را در دهه امامت و ولایت برگزار کرده است.

او ادامه داد: با همکاری شهرداری یزد اولین گردهمایی فعالان مردمی غدیر با هدف توانمند سازی و جهت دهی فعالیت‌ها برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بنیاد بین المللی غدیر بنیاد بین المللی غدیر برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۲۷۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم بزرگداشت سردارشهیدجواددوربین درانزلی برگزار می شود

سردار حاج حمزه فلاح با اشاره به برگزاری مراسم شهید مدافع حرم سردار سرتیپ دوم پاسدار شهیدجواد دوربین افزود: این شهید بزرگوار از نسل شهدای جوان دوران دفاع مقدس بود که در عملیات‌های بسیاری همچون کربلای ۵ و فتح خرمشهر و جبهه‌های کردستان حضور مؤثر داشت و به درجه جانبازی نائل آمد.

رئیس ستادبزرگداشت سردارشهیدمدافع حرم جواددوربین گفت شهیددوربین در دوران بازنشستگی به پختگی و تجربه بسیار بالایی دست یافته بود و با مطالعه و بررسی جغرافیای منطقه وارد سوریه شد و از دست نوشته‌های روزانه ایشان کاملا مشخص است که حضورش عمیق و با لحاظ جمیع جهات به دنبال اثرگذاری بود.

این فرمانده دوران دفاع مقدس افزود:هرساله مراسم شهید جواددوربین محفلی است که دوستان انقلاب از سراسر استان گیلان در صحن مزارشهدای انزلی گردهم می‌آیند و در ابتدای بهار با یکدیگر دیدار میکنند و اقشار گوناگون جامعه باسلایق مختلف، خصوصا جوانان در آن حضور می‌یابند و این هم از برکات وجودی و جاذبه شهید است.

هشتمین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم سردار شهید جواد دوربین روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت از ساعت ۱۶ در گلزار شهدای بندرانزلی برگزار خواهد شد. شهیدجواددوربین ساعت ۸:۱۵ صبح بارانی روز جمعه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ در منطقه الحمره و در جریان عملیات خونین خانطومان به دست دژخیمان داعش به شهادت رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • ماجرای پخش بی‌بی‌سی از شبکه دو؛ اشتباه یا هک؟ +فیلم
  • شبکه خبر 2 هک شد؟! + فیلم و واکنش صداوسیما
  • صدا و سیما ادعای هک شبکه خبر۲ را رد کرد
  • صداوسیما ادعای هک را رد کرد
  • صداوسیما ادعای هک رد کرد
  • مراسم بزرگداشت سردارشهیدجواددوربین درانزلی برگزار می شود
  • تشییع باشکوه پیکر شهید معلم در ورامین برگزار می شود
  • اجرای بیش از ۳۰۰ برنامه متنوع و باشکوه در سطح استان
  • تاکید نماینده استان در مجلس خبرگان رهبری بر باشکوه برگزار کردن اجلاسیه شهدای استان
  • برنامه‌های بزرگداشت سالروز سفر مقام‌ معظم رهبری به کردستان