Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، احمد دهقانی رئیس سازمان اورژانس استان یزد گفت: امروز در پی انتشار گاز مونوکسید کربن در یکی از معادن منطقه سبزدشت بافق، دو کارگر دچار گاز گرفتگی شدند و جان خود را از دست دادند.

او افزود: معدن تاشکوییه در منطقه سبزدشت بافق دارای یک تونل است که این حادثه در پشت تونل اتفاق افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دهقانی با اشاره به اینکه نیرو‌های اورژانس بلافاصله بعد از گزارش حادثه به محل اعزام شدند، عنوان کرد: متأسفانه کارگران در تونل جان باخته بودند.

 شاهدان حادثه اعلام کردند که بر اثر ریزش بخشی از معدن، دو کارگر در تونل محبوس شدند و در نهایت انتشار گاز مونوکسید کربن سبب فوت آن‌ها شد و آواربرداری از معدن و بیرون آوردن دو کارگر محبوس ساعت‌ها به طول انجامید.

منبع: مهر

انتهای پیام/ز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گاز گرفتگی اورژانس 115 دو کارگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۲۷۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۳ نفر در تصادف یک اتوبوس کشته شدند

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از شینهوا، رسانه‌های محلی روز شنبه گزارش دادند که در یک حادثه رانندگی در مرکز سنگال ۱۳ نفر کشته و حدود ۴۰ نفر دیگر زخمی شدند.

به گزارش خبرگزاری سنگال به نقل از یک منبع امنیتی، این حادثه در جاده ملی شماره ۱، در نزدیکی روستای یامونگ در منطقه کافرین رخ داده است.

این منبع اعلام کرد این حادثه بر اثر واژگونی یک اتوبوس حمل و نقل پس از ترکیدن یکی از لاستیک‌های آن رخ داد.

کد خبر 6090336

دیگر خبرها

  • جشن روز کارگر در بوشهر برگزار شد
  • سقوط اتوبوس به رودخانه‌ای در شمال پرو/ ۲۵ نفر جان باختند
  • تیراندازی در کارولینای آمریکا؛ / سه پلیس جان باختند
  • تصادف شدید نیسان با پژو در پارس آباد / 4 نفر جان باختند
  • ۶ نفر در حمله به نمازگزاران در هرات افغانستان جان باختند
  • شعر «موسی عصمتی» در فضای مجازی ۱۰ میلیون بازدیدکننده داشت
  • تست تونل باد مرسدس بنز SLR مک لارن (عکس)
  • حریق در هتل پارسیان کوثر تهران مهار شد
  • ۱۱ کشته و ۷۵ مجروح در سقوط باورنکردنی آسانسور
  • ۱۳ نفر در تصادف یک اتوبوس کشته شدند