Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-09@02:09:58 GMT

3 اتفاق مهم در روزهای آینده پیش روی مردم آذربایجان

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۲۷۳۷۴

3 اتفاق مهم در روزهای آینده پیش روی مردم آذربایجان

استاندار آذربایجان شرقی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص انتخابات مجلس شورای اسلامی، گفت: در روزهای آینده سه اتفاق مهم 22 بهمن، دیدار مردم آذربایجان با رهبر معظم انقلاب و انتخابات 2 اسفند را پیش رو داریم که مطمئناً مردم همیشه آگاه استان، صحنه‌های دیگری از وفاداری خود را به انقلاب اسلامی نشان خواهند داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمدرضا پورمحمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در یک سال گذشته 127 واحد تولیدی جدید با اعتبار 595 میلیارد تومان در استان راه‌اندازی شده و 1668 نفر از جوانان جویای کار در این واحدها مشغول به کار شده‌اند.

وی افزود: در این مدت، 186 طرح توسعه واحدهای تولیدی نیز با سرمایه‌گذاری 818 میلیارد ریال اجرا شده و آذربایجان شرقی از نظر ایجاد و توسعه واحدهای تولیدی رتبه اول کشور را دارد.

پورمحمدی با بیان اینکه مردم ولی‌نعمت مسئولان هستند، افزود: علت وجودی همه ارکان نظام برای خدمت به مردم است و توسعه در هر بخشی از کشور با حضور مردم معنا پیدا می‌کند.

وی با بیان اینکه امنیت کشور نیز با حضور مردم به دست آمده است، افزود: مردم، تضمین‌کننده امنیت و توسعه هستند و هرکجا مردم حضورداشته باشند پیشرفت می‌کنیم.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه باید ریشه مشکلات را بشناسیم، افزود: باید بدانیم که چه کسانی مشکلات امروز کشور را بر ما تحمیل کرده‌اند؛ اگر هشت سال جنگ را به ما تحمیل نمی‌کردند امروز در چنین وضعیتی نبودیم.

وی با بیان اینکه به‌رغم فشارها و محدودیت‌ها، از حرکت رو به جلو غفلت نکرده‌ایم، افزود: متأسفانه برخی یاد گرفته‌اند سیاه نمایی کنند درحالی‌که در کنار مشکلات باید موفقیت‌ها را هم گفت؛ بزرگ‌ترین درد یک جامعه ناامیدی و دلسرد شدن مردم آن است و نباید اجازه دهیم که مردم ناامید شوند.

پورمحمدی تأکید کرد: ملت ایران سختی‌ها و مشکلات را پشت سر خواهد گذاشت و همواره بر آرمان آزادی‌خواهی، استقلال و باج ندادن به دشمنان خواهد ایستاد.

استاندار آذربایجان شرقی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص انتخابات مجلس شورای اسلامی، گفت: در روزهای آینده 3 اتفاق مهم 22 بهمن، دیدار مردم آذربایجان با رهبر معظم انقلاب و انتخابات 2 اسفند را پیش رو داریم که مطمئناً مردم همیشه آگاه استان، صحنه‌های دیگری از وفاداری خود را به انقلاب اسلامی نشان خواهند داد.

انتهای پیام/60001

 

منبع: فارس

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی آذربایجان انقلاب اسلامی رهبر معظم انقلاب خبرگزاری فارس فارس تبریز فارس آذربایجان شرقی آزادیخواهی محمدرضا پورمحمدی استاندار آذربایجان شرقی روزهای آینده مردم آذربایجان اتفاق مهم پیش رو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۲۷۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل پیشگوی هلندی درباره احتمال زلزله قوی در روزهای آینده

زلزله‌پژوه هلندی از وقوع زمین لرزه بزرگی در روز‌های ١٨ تا ٢٠ اردیبهشت ماه خبر داد.

به گزارش برنا؛ فرانک هوگربیتس، زلزله‌پژوه هلندی در صفحه خود در شبکه اجتماعی ایکس از وقوع زمین لرزه بزرگی در روز‌های ۲۰ تا ۱۸ اردیبهشت ماه خبر داد.

وی در این باره چنین نوشت: «عطارد و زهره روز هفتم ماه مه (۱۷ اردیبهشت)، و درست پیش از شروع ماه جدید با اورانوس در یک راستا قرار می‌گیرند. این وضعیت ممکن است به یک سری لرزش‌های قوی‌تر و به احتمال زیاد زمین‌لرزه‌ای قدرتمندتر در روز‌های هشتم تا دهم ماه مه (۲۰ تا ۱۸ اردیبهشت) منجر شود.»

هوگربیتس پیش از این هم با پیش‌بینی زمین لرزه در ترکیه، اندونزی، افغانستان و ژاپن خبرساز شده بود.

 

دیگر خبرها

  • آمریکا و رژیم صهیونیستی در آینده منطقه جایی ندارند/ ایران مقاومت را در جهان تقویت کرد
  • مراکز رشد علوم انسانی در استان‌های کشور تشکیل می‌شود
  • دانشگاه آزاد مصداق «جهش علمی با مشارکت مردم»
  • لزوم شناسایی شخصیت‌های بزرگ ایران و اسلام برای مبارزه با اسطوره‌های جعلی
  • شناسایی شخصیت‌های بزرگ ایران و اسلام برای مبارزه با اسطوره‌های جعلی
  • دلیل پیشگوی هلندی درباره احتمال زلزله قوی در روزهای آینده
  • ایران اسلامی امنیت، عزت و افتخار خود را مرهون خون شهدا است
  • رهبر انقلاب: آنچه امروز در غزه اتفاق می‌افتد، راه را نشان خواهد داد
  • درخواست محمد هاشمی از نمایندگان مجلس آینده
  • پیش‌بینی هوا طی روزهای آینده/ تداوم بارش‌ها در این استان‌ها