Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@23:42:13 GMT

۲۸۰ کشتارگاه صنعتی طیور در سطح کشور فعال است

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۲۷۴۸۲

۲۸۰ کشتارگاه صنعتی طیور در سطح کشور فعال است

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا رفیعی‌پور عصر شنبه در آئین بهره برداری از کشتارگاه صنعتی مرغ با حضور سرپرست وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد افزود: تنها ۶۰ کشتارگاه از این تعداد به خط ۲ یا همان سیستم اتوماتیک مجهز است.

وی با بیان اینکه رکورد تولید سالانه ۵.۲ میلیون تن مرغ در کشور زده شد و رتبه ۹ دنیا را در تولید مرغ داریم افزود: طی دو سال اخیر، سازمان دامپزشکی طرح‌های ملی متعددی را جهت کمک به مدیریت بهداشتی به بخش تولید و بازار ارائه داده‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رفیعی پور با اشاره به اینکه آذربایجان‌غربی ۱۲ کشتارگاه مرغ دارد که ساعتی ۳۶ هزار قطعه کشتار می‌کند، گفت: این استان با برخورداری از ۶ کشتارگاه A پلاس کشور رتبه نخست این واحدها را به خود اختصاص داده‌است.

همزمان با هشتمین روز از دهه مبارک فجر، کشتارگاه صنعتی مرغ با حضور «عباس کشاورز» سرپرست وزارت جهاد کشاورزی، «محمدمهدی شهریاری» استاندار آذربایجان‌غربی و جمعی از مسئولان استانی و محلی در پیرانشهر به بهره‌برداری رسید.

ظرفیت این کشتارگاه صنعتی مرغ که با صرف ۶۰۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری احداث شده، چهار هزار قطعه در ساعت است و با بهره‌برداری از آن برای ۱۰۰ نفر از جوانان به صورت مستقیم اشغال ایجاد می‌شود.

با حضور سرپرست وزارت جهاد کشاورزی، ۵۲۶ طرح بخش کشاورزی با اعتباری بالغ بر یک‌هزار و ۳۷۰ میلیارد ریال در سراسر استان به بهره‌برداری می‌رسد.

این طرح‌ها شامل ۴۲۳ طرح در بخش آب و خاک، ۴۵ طرح در بخش منابع طبیعی و آبخیزداری، ۳۱ طرح عشایری، هشت طرح در زیربخش صنایع تبدیلی و غذایی، ۶ طرح تحقیقاتی، پنج طرح در زیربخش تولیدات دامی، ۲ طرح در زیربخش تولیدات گیاهی و همچنین پنج طرح در زیربخش تعاون روستایی و یک طرح شیلاتی است.

با بهره‌برداری از این طرح‌ها برای یک‌هزار و ۲۵۱ نفر در آذربایجان‌غربی به صورت مستقیم شغل ایجاد می‌شود.

کد خبر 4847931

منبع: مهر

کلیدواژه: دامپزشکی کشتارگاه دهه فجر بوشهر انتخابات 98 ایلام قزوین ویروس کرونا شیراز شهرکرد انقلاب اسلامی ایران انتخابات مجلس شورای اسلامی خطبه های نماز جمعه بیرجند گرگان بارش برف سرپرست وزارت جهاد کشاورزی کشتارگاه صنعتی مرغ آذربایجان غربی بهره برداری طرح در زیربخش بخش تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۲۷۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از بزرگترین نیروگاه خورشیدی سقفی کشور در مشهد

این پروژه که با هزینه ۵۰۰ میلیارد ریال در فاصله تنها ۴۵ روز ساخته شده توانایی تولید ۱.۲ مگاوات برق را دارد و براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته قرار شد با اجرای فاز دوم این پروژه، امکان تولید ۲ مگاوات برق توسط این مجموعه فراهم شود.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3078500 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • اینترنت رایگان برای معلم‌ها
  • بهره‌برداری از بزرگترین نیروگاه خورشیدی سقفی کشور در مشهد
  • بهره برداری از قطار اردبیل- میانه در نیمه اول سال جاری
  • زارع‌پور: از پایگاه چابهار ماهواره به فضا پرتاب می‌کنیم
  • نخستین واحد پرورش قارچ صنعتی در جوین خراسان رضوی افتتاح شد
  • زارع‌پور: پایگاه چابهار تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد
  • فعالیت یک کشتارگاه طیور متخلف در ری متوقف شد
  • واکسیناسیون ۴۵۵ هزار طیور بومی در قزوین
  • یک‌هزار و ۷۰۰ واحد بهره‌بردار در شهرک‌های صنعتی قم فعال هستند
  • واگذاری ۱۰۰ بنای تاریخی در سال ۱۴۰۳