Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه قلعه رئیسی گفت: خانواده های شهدا، ایثارگران و جانبازان، بزرگترین سرمایه های معنوی انقلاب و ملت هستند .

به گزارش خبرگزاری فارس از چاروسا؛ امروز به مناسبت سالروز وفات حضرت ام البنین(س) و روز تکریم مادران و همسران شهدا امام جمعه، فرمانده حوزه خواهران و فرمانده حوزه مقاومت چاروسا و مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چاروسا و شورای شهر به همراه جمعی از مسئولین با مادران و همسران شهیدان اژدر، آماده، شفایی و نویدی دیدار و گفتگو کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام صلواتی در این نشست ها با تسلیت این روز عنوان کرد: شهدا افتخار نبرد با دشمن را داشتند و ما نیز در این سنگر باید در خدمت خانواده شهدا و مردم باشیم و باید در این راه تلاش مجدانه ای داشته باشیم.

امام جمعه قلعه رئیسی گفت: مادران و همسران شهدا بعد از رنج از دست دادن عزیزانشان، سالهای متوالی مشکلات زیادی را تحمل کردند، اما همواره صبور بودن این روز فرصت مناسبی ‌است برای تجلیل از این بزرگواران است.

وی افزود: از طرف دیگر تلنگر و تذکری ا‌ست به مردم جامعه تا فراموش نکنند زندگی سراسر امنیت و آرامش امروزی حاصل جانفشانی شهدای عزیز و صبوری مادران بزرگوار این شهدا است.

صلواتی با اشاره به مادران و همسران شهدا خاطرنشان کرد: مردم قدردان زحمات فرزندان شما هستند و این قدردانی را در روز ۲۲بهمن و ۲اسفند به نمایش خواهند گذاشت و با حضورشان نشان می دهند پای آرمان نظام و انقلاب هستند.

سروان توحید رجائی فرمانده حوزه مقاومت بسیج هم در این دیدار یادآور شد: امروز وظیفه ماست که با حضور در منازل شهدا با مادران و همسران و همچنین پدران شهدا دیداری با آنها داشته باشیم و از نزدیک مشکلات آنها را بررسی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: شهیدان با نثار خونشان درخت انقلاب، آزادی و حریت ایران را آبیاری کردند و در این راستا نه تنها افتخار بلکه وظیفه همه ما مسئولان است که نسبت به خانواده شهدا خادم و خدمتگزار باشیم.

حکیمه اژدر فرمانده حوزه مقاومت بسیج خواهران هم در این دیدار عنوان کرد: شهدا افتخار نبرد با دشمن را داشتند و ما نیز در این سنگر باید در خدمت خانواده شهدا و مردم باشیم و باید در این راه تلاش مجدانه ای داشته باشیم.

انتهای پیم/۸۲۰۲۱

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیسی شهدا امام جمعه خانواده مادران و همسران شهدا فرمانده حوزه مقاومت خانواده شهدا داشته باشیم امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۲۷۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر کشور گفت: شهدا قهرمانان تاریخ و الگوی ایستادگی هستند و پاسداری از آرمان شهدا امری مهم است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، حجت الاسلام عبدالحسین معزی با تاکید بر اهمیت جایگاه شهدا، آنان را قهرمانان تاریخ و الگوهای کم‌نظیر ایستادگی و مقاومت برشمرد و اظهار کرد: پاسداری از ارزش‌های اخلاقی و دینی و حفظ آرمان‌های بلند و تمدن‌ساز شهدا در ایران اسلامی ضروری است.

وی با تاکید بر اینکه انسان برای سعادتمندی در دنیا و آخرت نیازمند الگو است، افزود: پیامبر اکرم (ص) و ائمه اطهار بهترین الگو برای حرکت انسان در مسیر ترقی و تعالی هستند.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر کشور با اشاره به الگوبرداری شهدای جنگ تحمیلی از سیره اهل بیت علیهم السلام اظهار کرد: شهدا قهرمانان تاریخ معاصر و الگوهای کم‌نظیر ایستادگی و مقاومت هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه نیز اشاره کرد و گفت: ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام معزی با اشاره به ایثارگری و پایمردی شهدا در هشت‌سال جنگ تحمیلی، گفت: شهدا در پاسداری از ارزش‌های اخلاقی و دینی مهم‌ترین سرمایه زندگی یعنی جان خود را خالصانه را در راه خدا هزینه کرده‌اند.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر کشور در ادامه به نقش پررنگ جوانان در پیروزی انقلاب اسلامی و هشت‌سال جنگ تحمیلی نیز اشاره کرد و افزود: جوانان ایران اسلامی با بهره‌گیری از نهضت عاشورا در برابر قدرت‌های جهانی ایستادند و از آرمان و ارزش‌های خود پاسداری کردند.

وی در پایان جایگاه شهدا را والا دانست و گفت: تکریم و تعظیم مقام شهدا و خانواده آنان، جانبازان و ایثارگران وظیفه‌ای همگانی بوده و ترویج فرهنگ ایثارگری در کشور لازم و ضروری است.

کد خبر 748558

دیگر خبرها

  • یادواره ۵۲ شهید کارگر دامغان برگزار شد
  • منصوری:‌ جمهوری اسلامی ایران در دوره اقتدار قرار داد
  • دغدغه اهالی هرمز درباره گلزار شهدا چه زمانی رفع می‌شود؟
  • دیدار با خانواده شهید مرزبان حسن بادامکی
  • شهادت جانباز ۷۰ درصد سیلاوی در اهواز
  • اصلاحات دفترچه راهنمای آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان
  • ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • ایستادگی مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • خانواده‌های شهدا پشتوانه‌های اصلی نظام هستند
  • حضور و اراده مردم در سرنوشت کشور بزرگترین پدیده انقلاب اسلامی