Web Analytics Made Easy - Statcounter

آبیدال در مورد تمدید قرارداد مسی، حرف های شفافی را بیان نکرده است. 

طرفداری- اوضاع در ابرسلونا به هیچ وج آرام به نظر نمی رسد، پس از ماجرای مسی و اریک آبیدال، حرف های زیادی مبنی بر اینکه مسی قصد دارد به دلیل مشکلات با مدیریت باشگاه، قصد دارد بارسلونا را در تابستان بطور آزاد ترک کند، منتشر شد. حال آبیدال هم حرف های قاطع و محکمی را در مورد موضوع تمدید قرارداد مسی، به زبان نیاورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گزارش موندو دپورتیوو؛ آبیدال در مصاحبه خود گفت: 

تمدید قرارداد مسی:

خود او باید در مورد این موضوع حرف بزند. امیدوارم که با ما ادامه دهد. لئو پیش از این گفته است که بارسلونا برای او "همه چیز" است، فکر می کنم این یعنی اینکه قصد او ماندن در باشگاه است. داریم در مورد بهترین بازیکن جهان حرف می زنیم و تمدید قرارداد با چنین بازیکنی اصلا کار راحتی نیست. 

تمدید با لوییس سوارز: 

شرایط فیزیکی او تاثیری روی این موضوع نخواهد داشت. پیش از همه چیز شما باید برای بازیکنان به خاطر کارهایی که برای باشگاه انجام خواهند داد و انجام می دهند، احترام قائل شوید . او در حال حاضر مصدوم است و امیدواریم به خوبی ریکاوری اش را انجام دهد. پس از آن با او وارد مذاکره خواهیم شد. اگر تمدید قرارداد با او منطقی باشد، قطعا مذاکراتمان را هر چه زودتر شروع می کنیم. علاوه بر اینها، لوییس باید ما را از احساسی که نسبت به بودن در بارسلونا دارد، با خبر کند. زیرا همه چیز در آخر به احترام و عزت باشگاه و تیم بر می گردد. 

کوتینیو:

هم بایرن و هم خود فیلیپه، از همکاری با یکدیگر خوشحال هستند. البته بایرن در پایان فصل حق انتخاب دارد (دائمی کردن یا نکردن قرارداد)، برنامه ریزی مان را بر اساس  بازیکنانی که در مالکیت تیم هستند انجام می دهیم. چه آنهایی که الآن در تیم هستند و چه آنهایی که قرض داده شده اند.  

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تمدید قرارداد مسی همه چیز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۲۷۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست ژاوی از ستاره بارسا: به بایرن نرو!

به گزارش "ورزش سه"، مدیران بایرن مونیخ از چند ماه قبل شرایط آرائوخو را به دقت زیر نظر داشتند و امیدوار بودند که بتوانند این بازیکن را به خدمت بگیرند و حتی گفته شده بود که پیشنهادی را در پنجره نقل و انتقالات زمستانی به بارسلونا ارائه کردند که از سوی مدیران این باشگاه رد شد.

با این حال، رسانه‌های آلمانی و اسپانیایی در چند روز اخیر خبر داده بودند که بایرن مونیخ در حال آماده کردن پیشنهادی هنگفت و جذاب برای به خدمت گرفتن این بازیکن است و شاید رد کردن این پیشنهاد برای مدیران بارسا سخت باشد.

در عین حال، به نظر می‌رسد که این ستاره اهل اروگوئه هم چندان از این پیشنهاد ناراضی نیست و برای پوشیدن پیراهن بایرن وسوسه شده، هرچند همیشه تاکید کرده که اولویتش بارسا است. همین باعث شده که ژاوی برای حفظ این بازیکن ارزشمند تیمش دست به کار شود.

روزنامه موندو دپورتیوو خبر داده است که سرمربی بارسلونا که حالا مشخص شده قصد دارد در فصل آینده هم به حضورش روی نیمکت این تیم ادامه دهد از آرائو خواسته که پیشنهاد بایرن را رد کند و در این تیم بماند. ژاوی به این بازیکن گفته که برای فصل آینده روی او حساب می‌کند و قرار است نقش مهمی را در بارسا ایفا کند.

دیگر خبرها

  • نقشه بارسا برای ستاره بایرن: مجانی یا 30 میلیون!
  • داغ شدن شایعات فلوریان ویرتس و بایرن مونیخ پس از صحبت‌های هونس
  • پرطرفدارترین بازیکن حال حاضر جهان به بایرن مونیخ می‌رود؟
  • تیم منتخب بهترین نقل و انتقالات تابستان 2023
  • نه بایرن مونیخ و نه توماس توخل، هیچ‌کدام علاقه‌ای به ادامه دادن با یکدیگر ندارند
  • واکنش بایرلورکوزن به علاقه بایرن مونیخ به جذب یوناتان تا
  • پنج بازیکن برتر تاریخ فوتبال از نگاه جمال موسیالا
  • درخواست ژاوی از ستاره بارسا: به بایرن نرو!
  • بایرن مونیخ با الکساندر پاولوویچ تمدید می‌کند
  • بایرن مونیخ به دنبال جذب یوناتان تا