Web Analytics Made Easy - Statcounter

تصویربرداری فصل ششم مجموعه تلویزیونی «پایتخت6» به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه‌کنندگی الهام غفوری از مرز 70 درصد گذشت و مهران احمدی جلوی دوربین رفت.

 به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، تصویربرداری سریال «پایتخت» در شیرگاه مازندران همچنان ادامه دارد و تاکنون بیش از 70 درصد از این سریال تصویربرداری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فصل ششم مجموعه تلویزیونی پایتخت در 15 قسمت برای پخش در نوروز 99 از شبکه یک سیما ساخته می‌شود.

محسن تنابنده، ریما رامین‌فر، احمد مهران‌فر، مهران احمدی، هومن حاجی عبداللهی، بهرام افشاری، نسرین نصرتی، سارا و نیکا فرقانی، عطیه جاوید، سلمان خطی، ابوالفضل رجبی، غلامعلی رضایی بازیگران اصلی این سریال هستند.

عوامل این مجموعه عبارتند از: تهیه‌کننده: الهام غفوری، کارگردان: سیروس مقدم ، طراح و سرپرست نویسندگان فیلمنامه و مشاور کارگردان: محسن تنابنده، نویسنده فیلمنامه: آرش عباسی، مدیر فیلمبرداری: فرشاد گل‌سفیدی، طراح گریم: مجید اسکندری، مدیر تولید: محمد اتحادی، جانشین تولید: محمدرضا آهی بهرام،  مدیر برنامه ریزی : فهیمه کمالی، طراح  صحنه و لباس: آرزو غفوری، صدابردار: میثم یادریلو، دستیاور اول کارگردان: سعید بیات، مدیر تداراکات: مهدی رهبری، فیلمبردار دوم: مرتضی درویش‌خانی، روابط عمومی : علی زادمهر ، سرپرست گریم: آرش فرد، منشی صحنه: آسیه معصومی‌زاده،  انتخاب بازیگران : رضا سخایی ،هماهنگی بازیگران : میترا نوروزی ،دستیار دوم کارگردان: بهناممسعودی، دستیار اول صحنه: ساسان فرهاد‌پور، دستیاران لباس: سامره جوانمرد، نسیم غضنفرزاده، دستیار اول تدارکات: مرتضی شکری، عکاس : مهدی حیدری قمی، پشت صحنه: علی بیات، دستیار اول فیلمبردار: امید اله‌وردی، دستیاران فیلمبردار: کیوان محمدی‌نژاد، آراز رز، علی نانکلی، دستیاران صحنه: محمد ولی‌زاده، دستیار سوم کارگردان: فرهاد نوری، دستیاران گریم: مرتضی محمدی، طناز قاسمی، سامان مریوانی، دستیاران تدارکات: علیرضا آذری، محسن حمزه‌لو، علی مظفری، پیام گرگانی، فرهام والیانی، مهدی سرخسروی، محمدرضا معروفی، رضا خالقی، مهرداد قاسمی، سینه‌موبیل: ایرج ابراهیمی، ایمان احمدی، زاهد قربانی.

**«صندلی من» ویژه انتخابات در شبکه یک

«صندلی من» از آن دست برنامه هایی است که ویژه انتخابات تدارک دیده شده و با یک صندلی و پرچم میان مردم استان های کشور رفته تا مردم روی این صندلی بنشینند و حرف دلشان، انتظارات و توقعاتشان از نمایندگان دوره یازدهم مجلس را بگویند.

مجتبی آذری تهیه کننده برنامه «صندلی من» با بیان اینکه این برنامه در 24 قسمت 15 دقیقه ای تهیه شده است گفت: این برنامه ترکیبی از مصاحبه های مردم، گفت وگوی کارشناسی، آیتم های طنز و نمایش و پخش تصاویر مستند است.

وی افزود: گروهی از نویسندگان و پژوهشگران راجع به هر استان و مشکلات و مسائل مردم تحقیق می کنند تا با اطلاعات کامل سوالات از مردم هر استان پرسیده شود و در واقع «صندلی من» نوعی تحقیق میدانی است که حرف دل مردم و یک جامعه آماری واقعی را به نمایش بگذارد.

آذری در مورد انتخاب نام برنامه گفت: نام این برنامه «صندلی من» است چون صندلی نمایندگی مجلس، برای مردم و متعلق به آنهاست که نماینده آن را از مردم اجاره کرده و 4 سال امانتداری می کند.

آذری در مورد سختی های ضبط این برنامه ادامه داد: سختی آب و هوا در برخی استان های از سختی های این برنامه بود که البته مانع کار نشده و در برخی قسمت ها می بینیم که مصاحبه شوندگان زیر برف روی صندلی نشسته اند و راحت با دوربین حرف می زنند.

آذری هدف «صندلی من» را شنیدن درد و دل و مسائل مردم و مهمتر از آن این دغدغه برشمرد و تصریح کرد: در این برنامه مردم متوجه وظایف اصلی نماینده مجلس می شوند، چون متاسفانه برخی نمایندگان برای رای آوردن قول ها و وعده هایی می دهند که نه در شرح وظایفشان است و نه در توانشان، این برای مردم توقع ایجاد می کند.

تهیه کننده «صندلی من» افزود: هر قسمت این برنامه متعلق به یکی از استان های کشور است و ما حدود هزار مصاحبه از نقطه به نقطه ایران گرفتیم که حرف همه مردم را زده باشیم، هر چند فرصت برنامه مجال پخش تمام این مصاحبه ها را نمی دهد اما مشت نمونه خروار است واین کار با وسواس و دقت بالا انجام شده است.

وی در مورد بخش گفت وگو با کارشناسان و نمایندگان دوره های قبل مجلس هم گفت: سوال اصلی ما در مورد وظایف نمایندگان و بهینه کردن و چگونگی بهینه شدن عملکرد مجلس است.

برنامه «صندلی من» در گروه تاریخ، فرهنگ و هنر شبکه یک سیما تهیه شده است؛ هرروز ساعت 19:30دقیقه  روی آنتن این شبکه می رود و تلاش می کند انتظارات مردم سراسر کشور را از نمایندگان مجلس به صورت شفاف بیان کند.

انتهای پیام/ 

منبع: فارس

کلیدواژه: کارگردان تصویربرداری سیروس مقدم مجموعه تلویزیونی مهران احمدی دستیار اول تهیه کننده صندلی من شبکه یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۲۷۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ شفاف مسوولان گیلان به مطالبات مردم از شبکه باران

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز گیلان در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری در حوزه جهاد تبیین و پاسخگو بودن مسؤولان به پیشگاه مردم شریف و اجرای اصل مطالبه گری رسانه ملی در دوره تحول، صدا و سیمای گیلان در صدد تهیه برنامه‌ای با عنوان «پاسخ» بر آمد که با محوریت مطالبه گری، شفاف و بدون تعارف دغدغه‌های مردم را پیگیری می‌کند.

ماهیت اصلی این برنامه طرح خواسته‌های مردم و پیگیری پاسخ آن از مدیران استان است و شفاف سازی، ترویج و افزایش ظرفیت پاسخگویی مدیران و پیگیری مشکلات اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی استان با حضور مسؤولان ارشد استان، مدیران کل، رؤسای سازمان‌ها و نهادهای مختلف استان از دیگر اهداف این برنامه است.

برنامه «پاسخ» با بخش گفتگو با مهمان، گزارش مردمی، تصاویر ارسالی مردم و سوالات مردمی همراه با مشاوره اساتید دانشگاه، کارشناسان و نخبگان استان چهارشنبه هر هفته از ساعت ۲۱:۳۰ به مدت ۶۰ دقیقه به طور زنده از سیمای گیلان به روی آنتن می‌رود.

نخستین قسمت این برنامه با حضور دکتر عباسی استاندار گیلان تهیه و پخش شد و با برقراری ارتباط تلفنی با رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان نیز سوالات مرتبط با هر حوزه مطرح شد.

نرخ بیکاری و وضعیت اشتغال، چرایی سقوط رتبه گیلان در میان سایر استان‌های کشور در شاخص بهبود فضای کسب و کار، (GDP) استان و سهم گیلان از تولید ناخالص داخلی، ضریب جینی گیلان برای به دست آوردن سیمایی از فاصله طبقاتی در گیلان ، وضعیت مدیریت پسماند و حال و روز لندفیل های سراوان در رشت، تموشل محل دپوی پسماند لاهیجان و سیاهکل، مادیان گوابر در لنگرود، مرکز دپوی موقت پسماند در تالاب کیاکلایه لنگرود و مخاطرات زیست محیطی دفنگاه های دیگر نقاط استان از جمله در غرب گیلان، علت عدم به بهره برداری رسیدن و آغاز به کار راه آهن رشت-کاسپین تا پایان سال ۱۴۰۲، احتمال انجام ترمیم کابینه مدیریتی نماینده عالی دولت در گیلان در صورت خواست مردم و وجود ادله کافی، وضعیت آبی فصل زراعی جاری و فرصت‌ها و تهدیدهای زراعت برنج و چای و مسائل مرتبط به برنجکاران، چایکاران و کارخانجات چای، وضعیت مدیریت شهری کلانشهر رشت و نیازهایی که باید در مرکز استان رفع شود مسائلی که بود که در این برنامه مطرح شد و استاندار گیلان به آنها پاسخ داد.

تهیه کنندگی این برنامه را «محمود رحمتی» و اجرای آن را «مهدی لطفی» برعهده دارد و بخش پیام‌های دریافتی مخاطبان نیز با اجرای «شهریار سروری» روی آنتن می‌رود.

کد خبر 6088681

دیگر خبرها

  • حسینی: دولت به موضوع انتخاب رئیس مجلس دوازدهم ورود نمی‌کند
  • ضرورت توجه به سرمایه اجتماعی در تعامل مجلس و دولت/ وفاق و همدلی در اصفهان رو به ارتقا است
  • پاسخ شفاف مسوولان گیلان به مطالبات مردم از شبکه باران
  • ۲ وزیر احمدی نژاد رقیب قالیباف شدند /ذوالنوری هم وارد گود شد /اولین گزینه نایب رئیسی مجلس مشخص شد
  • بزرگترین مزیت ما کامران نجف‌ زاده است
  • پاسخ مسئولان به مطالبات مردم در شبکه باران
  • دکتر جبلی: پرچم تحول در رسانه ملی مبتنی بر شعار هویت و عدالت است
  • جشنواره شهر رمضان برای برنامه‌های دیگر پایتخت الگو است
  • جبلی: پرچم تحول در رسانه ملی مبتنی بر شعار هویت و عدالت است
  • ایرادات شورای نگهبان به طرح مالیات بر سوداگری رفع شد