Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر علمی این رویداد گفت: در این استارتاپ شاهد رشد ۲ برابری تعداد ایده‌های ارسالی نسبت به دوره قبل بودیم و ۱۲۰ ایده به دبیرخانه این رویداد ارسال شد که ۱۶ تیم موفق به حضور در مرحله پایانی شدند.
محمدرضا رضایی‌منش هدف از این رویداد را تلاش در راستای شناساندن ظرفیت های زعفران در سلامت به عنوان یک کالای با ارزش دانست و افزود: طی ۴۸ ساعت رقابت تیم‌ها در مرحله پایانی، تیم‌های برتر معرفی شدند و از این مرحله به بعد با ورود سرمایه‌گذاران و طرح‌های حمایتی مرکز رشد و پارک علم و فناوری به دنبال بهره‌وری ایده‌ها خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: با توجه به نزدیک بودن امتیازات و تصمیم شورای داوران مقرر شد در هر رتبه ۲ تیم معرفی شود و بر این اساس ایده کیت تشخیص اصالت زعفران به سرپرستی مهندس زارعی و ایده پک ضدجوش و روشن کننده پوست به سرپرستی سحر رضوانی به طور مشترک اول شدند. 
رضایی منش گفت: همچنین ایده‌های قرص جوشان کاهنده تب اطفال از تیم دانش آموزی به سرپرستی مهدیه مهدی‌پور و زخم پوش هیدرو "اس اف" به سرپرستی امیر بصیری، دوم شدند و ایده "پی.ام. سی.دراگ" به سرپرستی اسما رحیمی و درمان زخم‌های دیابتی با استفاده از نانو ذرات زعفران به سرپرستی علیرضا رامندی نیز موفق به کسب عنوان سوم این رویداد شدند.
حسن اژدری معاون آموزش، تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه نیز از زعفران به عنوان یک گیاه با ارزش فراوان در حوزه تولیدات دارویی و سلامت یاد کرد و گفت: رسالت دانشگاه پرداختن علمی به مقوله زعفران به عنوان محصول مهم منطقه است و این رویداد یک گام بلند در راستای این هدف می‌باشد.
مرکز شهرستان ۲۲۵ هزار نفری تربت‌حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب غربی مشهد واقع است.

برچسب‌ها تربت حیدریه استارتاپ دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تربت حیدریه اتحادیه زعفران و خشکبار معرفی برگزیدگان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تربت حیدریه استارتاپ معرفی برگزیدگان تربت حیدریه استارتاپ معرفی برگزیدگان تربت حیدریه ایده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۲۷۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصت عوامل آموزشی و تربیتی مدارس برای ثبت تجربیات خلاقانه و نوآورانه تا ۲۰ اردیبهشت

دبیر رویداد «الف‌تا» از پخش مستندهای مدارس برگزیده اولین رویداد الف‌تا در رسانه ملی طی هفته معلم خبر داد.

‌به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش، علی پارسانیا اظهار کرد: دبیرخانه دائمی رویداد الف‌تا اقدام به تولید مستندهای کوتاه سه دقیقه‌ای از مدارس برتر اولین رویداد الف‌تا کرده است که در هفته معلم از طریق رسانه ملی و رسانه‌های جمعی وزارت آموزش و پرورش منتشر می‌شود.

وی با تأکید بر نقش فعالیت‌های هنری و رسانه‌ای برای روایت اقدامات تحولی معلمان و مدارس سراسر کشور افزود: یکی از رویکردهای مهم رویداد الف‌تا، بهره‌مندی از هنر، ادبیات و رسانه برای روایت و به‌اشتراک‌گذاری تجربیات برتر و الهام‌بخش است، در همین راستا، حدود

۳۰ مستند کوتاه سه دقیقه‌ای از مدارس برتر نخستین رویداد الف‌تا تولید شده است که در هفته معلم از طریق رسانه ملی و رسانه‌های جمعی وزارت آموزش و پرورش منتشر می‌شود.

دبیر رویداد الف‌تا در پایان پیرامون دومین رویداد الف‌تا تصریح کرد: در دومین رویداد الف‌تا نیز همه معلمان و عوامل آموزشی و تربیتی مدارس فرصت دارند تا بیست اردیبهشت تجربیات خلاقانه و نوآورانه خود را در وبگاه رویداد به ثبت برسانند.

کد خبر 749353

دیگر خبرها

  • افزایش تعداد رشته‌های دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه
  • معرفی نفرات برتر جشنواره کیش بهشت خانواده
  • فرصت عوامل آموزشی و تربیتی مدارس برای ثبت تجربیات خلاقانه و نوآورانه تا ۲۰ اردیبهشت
  • شناسایی متهم برداشت غیرمجاز یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریالی در تربت حیدریه
  • تیم دانش‌آموزی ایران ۵ طلا در رویداد ایده و فناوری ترکیه کسب کرد
  • شهر کَدکَن قابلیت تبدیل به قطب گردشگری ادبی شهرستان تربت‌حیدریه را دارد
  • چند خبر کوتاه از شهرستان های تربت حیدریه و نیشابور
  • رویداد استارتاپی شتاب در قم به کار خود پایان داد
  • آزادی بیان غربی‌ها اهداف استکباری و استبدادی دارد
  • جشنواره «الف تا» فرصت بکر پرورش ایده‌های خاص مدارس است