Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- در این بسته خبری مهمترین اخبار گروه جامعه خبرگزاری میزان را طی امروز ۱۹ بهمن ماه مشاهده می‌کنید. تاریخ انتشار: 20:00 - 19 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۹۴۶۴۰

به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان، در این بسته خبری مهمترین اخبار گروه جامعه خبرگزاری میزان را طی امروز ۱۹ بهمن ماه مشاهده می‌کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:دانش آموزان و دانشجویان ایرانی به کرونا مبتلا نیستند/ ویروسی که در کمتر از یک دقیقه از بین می‌رود

نسل تازه‌ای از ویروس کرونا یا کرونا ویروس که در منطقه‌ای در چین شیوع پیدا کرده باعث سرماخوردگی یا در مواردی باعث سندروم حاد تنفسی می‌شود، نشانه‌های ابتلا به این ویروس در انسان تب، سرفه، نفس نفس زدن و تنگی نفس است.
بیشتر بخوانید:چرا مردم تمایلی به فعال سازی رمز‌های پویا ندارند؟

ما این نرم افزار را نمی‌خواهیم، جمله‌ای است که متصدیان بانک در طول روز بار‌ها آن را از زبان مشتریانی که توانایی استفاده سریع از نرم افزار‌های تولید رمز پویا را ندارند، می‌شوند.


بیشتر بخوانید:شهرداری برای ساماندهی مشاغل مزاحم از پلیس درخواست کند

به گفته سردار رحیمی، شهرداری باید درخواست جمع آوری مشاغل مزاحم در سطح شهر تهران را از پلیس داشته باشد.

بیشتر بخوانید:همه چیز درباره واکسن HPV/ ریشه کن شدن سرطان دهانه رحم تا ۶۰ سال آینده

 رئیس اداره پیشگیری از سرطان وزارت بهداشت با بیان اینکه زمان تزریق واکسن HPV در خانم‌ها در سن ۹ تا ۱۴ سال است، گفت: ریشه کن شدن سرطان دهانه رحم تا ۶۰ سال آینده در دستور کار است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بسته اجتماعی پلیس گروه جامعه خبرگزاری میزان بیشتر بخوانید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۲۷۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان اهدای خون به بیماران مبتلا به سرطان

به گزارش جام جم آنلاین،حمیدرضا بدیعی گفت: علاقمندان می‌توانند چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت از ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه تا ۱۳ با مراجعه به مرکز آموزشی درمانی آنکولوژی امیر به نشانی فرهنگ شهر، روبروی استخر کوثر، در طرح «اهدای خون؛ اهدای زندگی» که با همکاری سازمان انتقال خون اجرا می‌شود، مشارکت کنند.

او خطر خونریزی مغزی، خونریزی از بینی، دهان و لثه را از جمله مشکلاتی برشمرد که بیماران مبتلا به سرطان را در صورت دریافت نکردن پلاکت خون تهدید می‌کند.

مدیر بیمارستان آنکولوژی امیر، اضافه کرد: پلاکت‌ها در کنترل خونریزی و انعقاد طبیعی خون نقش حیاتی و اساسی دارند و در بیماران مبتلا به سرطان که تحت شیمی درمانی و پیوند مغز استخوان قرار می‌گیرند، بسیار ضروری است.

دیگر خبرها

  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • فصل آبله مرغان رسید، چه بخوریم تا زودتر خوب شویم
  • آمار دانش آموزان مبتلا به اوتیسم در قزوین رو به افزایش است
  • (ویدئو) مهاجر مبتلا به سرطان برنده جایزه بخت آزمایی یک میلیارد دلاری شد
  • دعوت برای اهدای خون به بیماران مبتلا به سرطان
  • فراخوان اهدای خون به بیماران مبتلا به سرطان
  • محصولات دانش بنیان دانشجویان فنی و حرفه‌ای به فروش می‌رسد
  • مشق نوشتن دانش‌آموزان چینی زیر سرم/ شکست اصلاحات آموزشی چین برای تکالیف منزل (فیلم)
  • فیلم؛ بازی دانش آموزان با مرگ برای رسیدن به مدرسه
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت