Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن حیدری مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: قصرقند جزو شهرهای گرمسیر سیستان و بلوچستان محسوب می‌شود که حدود ۱۷۰ کیلومتری شمال چابهار واقع شده است.

او  با بیان اینکه روند افزایش دما از چند روز پیش در سیستان و بلوچستان آغاز شده است، گفت: بر اساس خروجی مدل‌های پیش‌یابی انتظار می‌رود گرمای هوا در قصرقند تا اواخر هفته ادامه داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود از اواخر وقت سه‌شنبه با شمالی شدن جریانات به تدریج روند کاهش دمای هوا در سطح استان آغاز شود و دمای هوا حدود ۱۰ درجه سردتر شود.

وی ادامه داد: از امروز وزش باد در سیستان و بلوچستان بویژه نواحی مرکزی و نوار غربی استان آغاز می‌شود و سرعت وزش باد سه‌شنبه شب و روز چهارشنبه به اوج خود می‌رسد.

حیدری با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود سرعت وزش باد و گردوخاک در نواحی مرکزی و غربی ۴۰ تا ۷۰ و مناطق شمالی و زاهدان ۷۰ تا ۹۰ کیلومتر بر ساعت برسد، گفت: انتظار می‌رود در نوار ساحلی استان نیز وزش باد با سرعت ۴۰ تا ۶۰ کیلومتر بر ساعت روی دهد.

او  به ورود سامانه بارشی به سیستان و بلوچستان خبر داد و گفت: از اواخر وقت دوشنبه سامانه بارشی وارد استان می‌شود و نیمه شمالی و جنوب غرب را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: بارش‌های این سامانه از نوع باران و رگبار خواهد بود که انتظار می‌رود با توجه به حجم ریزش‌ها آبگرفتگی معابر، سیلابی شدن مسیر ها و پرآب شدن رودخانه‌های فصلی را در پی داشته باشد.

انتهای پیام//ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وضعیت آب و هوا هواشناسی سیستان و بلوچستان وضعیت هوا مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان انتظار می رود وزش باد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۲۸۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زندگی پس از سیل در دشتیاری سیستان و بلوچستان

دیگر خبرها

  • سیستان و بلوچستان پتانسیل‌های فراوانی در زمینه‌های تولیدی و اقتصادی دارد
  • اظهارات جدید وزیر کشور درباره دیوار کشی در استان سیستان و بلوچستان
  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • رشد ۳۰ درصدی بودجه محرومیت زدایی سیستان و بلوچستان نسبت به ۱۴۰۲
  • رشد 30 درصدی بودجه محرومیت زدایی سیستان و بلوچستان نسبت به 1402
  • ۳۰ درصد کنسرو ماهی کشور در سیستان و بلوچستان تولید می‌شود
  • زمستان به ۹ استان برمی‌گردد؛ بارش سیل‌آسای باران و تگرگ
  • زمستان به ۹ استان برمی‌گردد ؛ بارش‌ سیل‌آسای باران و تگرگ | طوفان گرد و خاک ۵ استان را در می‌نوردد
  • زندگی پس از سیل در دشتیاری سیستان و بلوچستان
  • (تصاویر) مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان