Web Analytics Made Easy - Statcounter

قاسم سلیمانی دشتکی روز شنبه در مراسم تکریم و تجلیل از مادران و همسران شهدا به فرهنگ ایثار و شهادت طلبی ایلامیان اشاره کرد و افزود: در استان های زاگرس نشین چون ایلام مراسمی همچون چمر برای بزرگداشت بزرگان و شهدا برگزار می شود که نشان دهنده ارزش و فرهنگ والای مردم این مناطق است.

وی اشهار داشت: در استان ایلام بارها و بارها شاهد بوده ام که مادران و همسران شهدا چگونه یاد و نام شهدا و بزرگان خود را در مراسمات مختلف چون چمر به نیکی زنده نگه داشته اند و به زیبایی به بیان خوبی ها، شجاعت ها و دلاوری های آنان پرداخته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده عالی دولت در استان با بیان اقدامات و فعالیت هایی که در راستای حفظ آثار و نشر ارزش های شهدا در استان صورت گرفته خاطر نشان کرد: مسوولین ما کارهای بسیار خوبی برای حفظ ارزش ها و یاد و خاطره شهدا در استان انجام داده اند و در این راستا فاز اول باغ موزه دفاع مقدس استان تکمیل شده است و در حال تکمیل فاز دوم آن هستیم و این مهم به همت فرزندان شما در دستگاه های اجرایی و حاکمیتی محقق شده است.

وی افزود: مرکز حفظ آثار خانه شهداست و خاطرات شهدا و صحنه ها و دلاوری ها، ایثارگری ها و از خود گذشتگی ها در آن ترسیم می شود و این یادبودها از شهدا برای نسل امروز و نسل های آینده باقی می ماند.

استاندار ایلام به برگزاری یادواره ها و کنگره های شهدا در استان اشاره کرد و یادآور شد: یادواره ها و کنگره های شهدا یکی پس از دیگر در مناطق مختلف استان همچون میمک، قلاویزان، والفجر ۵ و دیگر مناطق استان که ایثارگری ها و پایداری های مردم استان از جمله ایلات و عشایر سلحشور و دلیر استان از خود به جای گذاشته اند در طول سال برگزار می شود و ما در حال تدارک کنگره ی بزرگ شهدا هستیم و در این کنگره آثار شهدا از جمله دیداری، نوشتاری، گفتاری و خاطرات شهدا و خانواده های آنها بیان خواهد شد.

وی اضافه کرد: بنده به عنوان خدمتگذار نظام و مردم همواره به گرامیداشت یاد و نام شهدا تأکید داشته ام و در این زمینه تقسیم کار کرده ایم که دیدار از خانواده های شهدا و ایثارگران جزو اولویت های اصلی مدیران در سطح استان و شهرستان ها باشد و خودم نیز در حد توان با خانواده ها شهدا دیدار داشته ام.

وی افزود: البته این دیدارها نه به این دلیل که آنها نیاز به حضور ما دارند بلکه به این خاطر که ما نشان دهیم از ایثارگری های آنان درس خواهیم گرفت و به راه آنان وفادار خواهیم ماند و از این رو با خانواده های معظم شهدا تجدید بیعت دوباره می بندیم که راه این عزیزان را ادامه خواهیم داد.

سلیمانی دشتکی تأکید کرد: هنر اصلی همه ما باید این باشد که سلحشوری، ایثارگری و از خودگذشتگی شهدا را به نسل های بعد منتقل کنیم.

وی تصریح کرد: مردم ما در مراسم مختلف وفاداری خود را به نظام و انقلاب نشان داده اند و انشاء الله در مراسم ۲۲ بهمن و انتخابات پیش رو دشمنان نظام شاهد حماسه های دیگر از مردم خواهند بود.

این مقام مسئول افزود: شاید برخی از ما مسئولان اشتباهاتی داشته باشیم ولی مردم وفادارند و نظام ما بسیار قدرتمند است و ما مصمم هستیم مسائل و مشکلات را با وحدت، هم افزایی و قدرت حل کنیم، تنگناها را پشت سر بگذاریم و بر مشکلات فائق آییم.

استاندار ایلام تأکید کرد: همه فرزندان شما در دستگاه های اجرایی و حاکمیتی دست به دست هم داده اند و تلاش می کنند که گره ای از مشکلات مردم را باز کنند و به امید خدا توفیق و نصر الهی یار و همراه ملت کشور و نظام ما خواهد بود.
 

برچسب‌ها ایلام قاسم سلیمانی دشتکی شهدا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایلام قاسم سلیمانی دشتکی شهدا ایلام قاسم سلیمانی دشتکی شهدا سلیمانی دشتکی شهدا در استان ایثارگری ها خانواده ها داده اند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۲۸۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانداران استان ایلام به ساماندهی گلزار شهدا توجه داشته باشند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رحیمی ظهر دوشنبه در دیدار با فرماندار ویژه شهرستان دهلران، خادمی خانواده شهدا و ایثارگران را افتخاری برای کارکنان این مجموعه ذکر کرد و گفت: تعامل سایر دستگاه‌ها موجب تسریع در امورات بنیاد شهید و امور ایثارگران خواهد شد.

وی بر ضرورت ساماندهی گلزار شهدا و اقداماتی در این زمینه اشاره و افزود: اختصاص اعتبار برای ساماندهی گلزار شهدای شهرستان و بویژه گلزارشهدای امامزاده سید اکبر (ع) از مطالبات است.

لطیف صادقی فرماندار ویژه دهلران نیز به رسالت بنیاد شهید در خادمی خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران اشاره و افزود: وظیفه همه ما و دستگاه‌های اجرایی شهرستان است که خادم خانواده شهدا و ایثارگران باشیم و دیدار و تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا وایثارگران کمترین کاری است که از دست ما بر می‌آید.

وی انقلاب اسلامی را حاصل خون شهدا و رشادت ایثارگران عزیز ذکر کرد و افزود: ما باید در عمل و خدمت به مردم ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

کد خبر 6098249

دیگر خبرها

  • کمک ٣٨ میلیارد تومانی حامیان به کودکان یتیم ایلامی
  • مشارکت گسترده در پای صندوق های رای قوام بخش نظام است
  • فرمانداران استان ایلام به ساماندهی گلزار شهدا توجه داشته باشند
  • آماده انتقال دانش هسته ای به سایر کشورها هستیم
  • امیر آراسته: جوانان درس مقاومت را از شهدا فرابگیرند
  • نیروی زمینی ارتش ۴۶ هزار شهید تقدیم نظام کرده است
  • چشم ایلام به آمدن شهید تازه تفحص شده روشن شد
  • در مسیر شهدا ثابت قدم باشیم
  • حضور استاندار ایلام در منزل شهید تازه‌تفحص‌شده دوران دفاع مقدس
  • دیدار استاندار ایلام با خانواده شهید فیضی زاده