Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-28@22:25:07 GMT

پاسداری شغل نیست، یک تکلیف است

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۲۸۶۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه، به مناسبت دهه فجر، سرهنگ مرتضی عبداللهی در مراسم انس و مودت بازنشستگان سپاه شهرستان سرخه در فرهنگسرای باران اظهار کرد: خیرمقدم ویژه عرض می‌کنم خدمت همسران پاسدار، که اگر ما در دوران خدمت خود موفق بوده ایم، چیزی نبوده، مگر با حمایت‌های مادی و خصوصاً حمایت‌های معنوی همسرانمان.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه پاسدار، آن روزی که لباس سبز را به تن می‌کند و این تکلیف را می‌پذیرد؛ دیگر زمان و مکان برایش معنایی ندارد؛ گفت: لذا همسران پاسدار، از نگاه عمومی جامعه زندگی سختی را تحمل می‌کنند، اما در جمع خودشان نه. چون به این امر واقف اند، که اگر همسرشان در این مسیر فعالیت می‌کند، یک ماموریت مقدس و الهی دارد و آن‌ها نیز در ثواب آن سهیم هستند. این همسران کسانی هستند که جهاد کردند و در کنار همسران پاسدار خود نقش موثری را ایفا نمودند و شاید بسیاری از مسولیت‌های زندگی را بردوش کشیدند، تا ما بتوانیم در خط مقدم نظام و انقلاب باشیم.
عبداللهی بیان داشت: حضرت آقا در یکی از بیانات خویش می‌فرمایند: اگر می‌خواهید در دستگاه شما افراد خوب کار کنند؛ راهش این است که الان به بازنشسته‌ای که الان هیچ کاری برای شما نمی‌کند، خوب برسید. امروز باید طوری بنا کنیم که حقیقتاً آنکه سی سال کار کرده است و حالا می‌خواهد پایان نامه سی ساله اش را بگیرد؛ احساس افتخار بکند و احساس بیکارگی و عطلت نکند. بازنشسته از شاغل جدا نیست، بازنشسته آیینه آینده شاغل است. بازنشسته یعنی آن فردایی که امروز شده، همه فردا‌ها یک وقت، امروز خواهند شد؛ چون قطعیست. اگر در محیط بازنشستگی شور، امید و علاقه به کار، رضایتمندی و احساس مفید بودن وجود داشته باشد، مستقیماً اثر او روی شاغل منعکس می‌شود. شاغل همان بازنشسته است، در عالم کار‌های معنوی اصلاً بازنشستگی و خسته شدن وجود ندارد.
وی با اشاره به جمله آخر حضرت آقا که فرموند: در عالم کار‌های معنوی اصلاً بازنشستگی و خسته شدن وجود ندارد اذعان داشت: این جمله در مورد همه ما پاسداران است، چون ما پاسدار‌ها معتقدیم، زمانی که این لباس سبز را می‌پوشیم، به کسوت سربازی آقا امام زمان (عج) در آمده ایم، البته اگر لایق باشیم و بتوانیم به درستی به وظایف خویش عمل کنیم و اگر امام زمان (عج) نیز ما را بپذیرد.
فرمانده سپاه ناحیه خاطرنشان کرد: همانگونه که شما بزرگتر‌ها به ما آموخته اید، پاسداری شغل نیست، بلکه یک تکلیف است، پس در شغل پاسداری اصلاً بازنشستگی وجود ندارد؛ لذا ما امیدواریم همه شما دستان ما را بگیرید و در این راه ما را یاری کنید. خصوصاً در این ایام که پیش رو داریم، انقلاب در شرایط حساسی قرار گرفته است. در ۴۱ سالگی انقلاب شکوهمند اسلامی و در سال اول از گام دوم انقلاب قرار داریم و دشمن از هیچ کاری فروگذار نمی‌کند. همه ما باید ایام الله‌ها را که حضرت آقا به درستی به آن اشاره کردند گرامی بداریم.

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: همسران پاسدار وجود ندارد حضرت آقا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۲۸۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین تکلیف حسن یزدانی برای المپیک پاریس

‌کادر فنی و فدراسیون کشتی تصمیم نهایی خود را در خصوص حسن یزدانی به‌عنوان منتخب وزن ۸۶ کیلوگرم ایران در المپیک را اعلام کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد، تصمیم خود را در مورد انتخاب ملی‌پوش وزن ۸۶ کیلوگرم برای حضور در بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس اعلام کرد. نظر به سوابق قهرمانی و افتخارآفرینی حسن یزدانی و با توجه به انجام عمل سنگین کتف، تصمیمات کادر فنی در خصوص منتخب وزن ۸۶ کیلوگرم با توجه موارد فوق و مفاد چرخه انتخابی به شرح ذیل اعلام می‌گردد.

۱- با توجه به اینکه رقابت‌های رنکینگ مجارستان آخرین میدان جدی است که ۵۰ روز پیش از المپیک پاریس برگزار می‌شود، حسن یزدانی که ۹ ماه به دلیل عمل جراحی سنگین بر روی کتف از میادین دور بوده، به تنهایی به مسابقات اعزام خواهد شد و در صورتی که ایشان از سلامت بدنی و آمادگی جسمانی لازم جهت حضور در مسابقات برخوردار باشد و این موضوع مورد تأیید کادر فنی نیز قرار بگیرد، او ملی‌پوش ایران در وزن ۸۶ کیلوگرم در المپیک پاریس خواهد بود.

۲- در صورتی که شرایط درج شده در بند یک حاصل نشود، کادر فنی به اقتضای شرایط موجود، تصمیمات جدیدی در مورد انتخاب ملی‌پوش این وزن اتخاذ خواهد کرد.

رقابت‌های رنکینگ‌دار بوداپست مجارستان روزهای ۱۷ تا ۲۰ خرداد برگزار خواهد شد.


کد خبر 748799

دیگر خبرها

  • جزییات افزایش وام بازنشستگان و مبلغ اقساط
  • تعیین تکلیف حسن یزدانی برای المپیک پاریس
  • ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • ایستادگی مردم غزه برگرفته از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • ضرورت ارتباط با حوزه و ادامه تحصیل روحانیون شاغل در سازمان‌های دولتی
  • ضرورت ارتباط با حوزه و ادامه تحصیل روحانیون شاغل در ارگان‌های دولتی
  • جشن تکلیف دختران سرفاریابی
  • من خلبان نیستم رسکیومن ارتشم! از سرهنگ بازنشسته هوانیروز  ارتش تا عمو کاووس «نون خ»
  • ۴۰۹ متقاضی واحد صنفی در چهارمحال و بختیاری پاسدار زبان فارسی شدند
  • اصلاح احکام رتبه بندی ۱۰۰ معلم بازنشسته سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲