Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@00:10:35 GMT

خط انتقال آب ۱۲ روستای کاشان به اجرا درآمد

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۲۸۷۴۹

خط انتقال آب ۱۲ روستای کاشان به اجرا درآمد

علیرضا صبوری عصر شنبه در نشست خبری افزود: بیش از ۲ میلیون و ۷۹۵ هزار مترمکعب آب آشامیدنی از بهمن سال گذشته تاکنون برای روستاییان شهرستان کاشان تولید شده است.

وی بیان کرد: در کنار تعمیر ۱۳ پمپ آب و ۱۴۰ تابلوی برق، در این مدت یک‌هزار و ۵۹۳ مورد شکستگی برطرف و یک‌هزار و ۸۰۰ متر اصلاح شبکه نیز انجام شد.

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی کاشان اضافه کرد: طول شبکه‌های آب روستایی شهرستان بیش از ۳۲۷ کیلومتر است و ۲۷۳ کیلومتر نیز خط انتقال وجود دارد که در یک‌سال گذشته ۱۶ کیلومتر آن با اختصاص ۱۳ میلیارد ریال اعتبار اصلاح و ۲۰ درصد از هدر رفتن آب جلوگیری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به اصلاح شبکه آب روستاهای قهرود، رحق، تتماج، آب‌شیرین و ازوار با اعتبار نزدیک به ۱۳ میلیارد ریال اشاره کرد و افزود: ساخت، تعمیر ابنیه، مخزن و حوضچه‌های شیرآلات روستاهای قهرود، مرق، ارمک و پنداس با اعتبار ۱۹ میلیارد ریال اجرا شده است.

صبوری همچنین تعویض ۶۳۲ کنتور خراب، فروش ۲۹۱ فقره انشعاب و کشف ۸۴ مورد انشعاب غیرمجاز آب، ۳۸ هزار و ۹۰۰ مورد کلرسنجی، یک‌هزار و ۶۴۴ مورد آزمایش میکروبی، شیمیایی و فلزات سنگین، ۱۱۵ مورد شست‌وشوی مخزن‌ها  را از دیگر اقدام‌های صورت گرفته در یک‌سال گذشته عنوان کرد.

وی ادامه داد: با توجه به یک پارچه‌سازی شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی شهرستان کاشان از ۲۲ بهمن امسال با در نظر گرفتن پیشینه اطلاعات روستایی و امکانات و تجهیزات آب و فاضلاب شهری، در آینده شاهد ارایه خدمات بهتری به روستاییان خواهیم بود.

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی کاشان یادآور شد: در کنار ۵۶ روستا با ۱۷ هزار فقره انشعاب، پنج روستای شهرستان هم که زیر پوشش خدمات قرار ندارند از خدمات بهداشتی مانند کلرزنی آب برخوردار هستند.

شهرستان ۳۶۵ هزار نفری کاشان در فاصله نزدیک به ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان واقع است.

برچسب‌ها آب و فاضلاب اصفهان کاشان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آب و فاضلاب اصفهان کاشان آب و فاضلاب اصفهان کاشان میلیارد ریال آب و فاضلاب سال گذشته یک هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۲۸۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبرسانی به ۷۸ هزار نفر از جمعیت روستایی لرستان

یاسر اکبریان در سخنانی با اشاره به آبرسانی به ۱۶۱ روستای محروم استان، اظهار داشت: این تعداد روستا جمعیت ۷۸ هزارنفری را تحت پوشش قرار داده است.

وی با اشاره به اینکه اولویت مهم دولت سیزدهم رفع محرومیت است، عنوان کرد: تأمین آب آشامیدنی سالم و بهداشتی یکی از اقدامات مهم دولت سیزدهم در راستای رفع محرومیت است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان، افزود: باتوجه‌به اهتمام دولت سیزدهم در آبرسانی به روستاهای مناطق محروم از ابتدای دولت تا پایان سال گذشته آبرسانی به ۱۶۱ روستا انجام شده است.

اکبریان با اشاره به اینکه آبرسانی به روستاهای محروم در قالب جهاد آبرسانی و رفع محرومیت در دست اقدام است، بیان کرد: برنامه‌ریزی شرکت آب و فاضلاب استان تأمین آب آشامیدنی سالم و بهداشتی به ۱۶۲ روستا تا پایان سال جاری است.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه آبرسانی تجهیز و تکمیل چاه و خط انتقال آب تم‌تم در شهرستان جوانرود
  • تسریع در رفع مشکلات روستای امام‌قیس شهرستان بروجن
  • جشنواره «چای گلاب و عطر حرم» در کاشان برگزار می‌شود
  • اجرای طرح بهسازی معابر ۱۰ روستای دامغان
  • آبرسانی به ۷۸ هزار نفر از جمعیت روستایی لرستان
  • نشستی برای بررسی مسائل تامین آب شرب پایدار در شهر خضرآباد
  • سیل در 2 محور روستایی تربت جام
  • خسارت سیلاب به خط انتقال آب ۳ روستای دزفول
  • ترمیم خط انتقال آب ۲۰۰ خانوار روستای دشت اکبر دهلران
  • خط آب روستای «دشت‌اکبر» متصل شد