Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، امروز شنبه همایش تجلیل از مادران و همسران شهدا با حضور امام جمعه بروجرد، فرماندار بروجرد، اعضای شورای اسلامی شهر بروجرد، شهردار بروجرد و تعدادی از مسئولین شهرستانی و خانواده‌های شهدا در سالن اجتماعات شهرداری مرکزی بروجرد برگزار شد.

رحیم جافری شهردار بروجرد در این مراسم اظهار داشت: امروز ۴۱ سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد؛ انقلابی که با دست خالی و صرفاً با تکیه بر رهبری آگاه، وحدت مردم و تقوای الهی به پیروزی رسید و روز به روز این درخت انقلاب پربارتر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در پیشبرد مسیر انقلاب همه مسئولان وظیفه دارند اهداف و آرمان‌های انقلاب را به شیوه‌های مختلف پاس بدارند.

شهردار بروجرد تصریح کرد: اگر امروز مدیران و مسئولان در انجام وظایف و مسئولیت‌های محوله اهمال و کوتاهی کنند به طور قطع در حق مردم و انقلاب جفا کرده اند.

جافری ادامه داد: امروز اگر در بین مردم نارضایتی وجود داشته باشد مقصر مسئولان کم کار هستند و نباید تقصیر را هم صرفاً به گردن گذشتگان بیندازیم چرا که این رویه نه تنها مشکلی را حل نمی‌کند بلکه مانع رفع مشکلات مردم می‌شود.

کد خبر 4848029

منبع: مهر

کلیدواژه: بروجرد خانواده شهدا مراسم تجلیل شهرداری بروجرد دهه فجر بوشهر انتخابات 98 ایلام ویروس کرونا شهرکرد قزوین شیراز انقلاب اسلامی ایران خطبه های نماز جمعه انتخابات مجلس شورای اسلامی بیرجند گرگان بارش برف شهردار بروجرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۲۸۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئولان، صدای مردم میمند درخصوص موقوفه میمند باشند

محمد مهدی فروردین در همایش بزرگداشت هفته گردشگری میمند با بیان اینکه گیاهان دارویی میمند در کشور بی نظیر است، گفت: همکاری مجموعه شهرداری و شورای شهر میمند برای توسعه این خطه جای تقدیر دارد.

او تصریح کرد: انتظار داریم که حق از دست رفته مردم میمند به همت مسئولان بر گردد چراکه میمند در صنایع دستی حرف برای گفتن دارد و شهرستان فیروز آباد دارای ۶ اثر ثبت شده جهانی است. 

فروردین با بیان اینکه شهرستان فیروزآباد با توجه به دارا بودن آثار باستانی از موزه محروم است، اظهار کرد: مردم از مسئولان انتظار پیگیری حق خود دارند و با توجه به اینکه سال گذشته که میمند ثبت ملی شد، اثرات ثبت ملی میمند را مردم باید لمس کنند و باید زیرساخت مورد نیاز برای رونق گردشگری تقویت شود.

نماینده مردم فیروزآباد، فراشبند و قیر و کارزین در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مسئولان حاضر در این همایش صدای مردم میمند در دولت و حاکمیت درخصوص موقوفه میمند باشند.

فروردین با اشاره به اینکه ظرفیت تولیدی میمند می‌تواند استان فارس را در قله قرار دهد، اضافه کرد: تولیدات بزرگ‌ترین میدان گازی جنوب کشور از جاده شهرستان فیروز آباد می‌گذرد و روزانه شاهد تلفات جاده‌ای هستند که باید این موضوع در اولویت رسیدگی قرار گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • منصوری:‌ جمهوری اسلامی ایران در دوره اقتدار قرار داد
  • سد «آبریز» مطالبه مهم مردم کهگیلویه و بویراحمد است/ راه آهن یاسوج مورد توجه قرار گیرد
  • همایش تجلیل و تکریم شوراهای اسلامی شهرستان قشم
  • ۳۰ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی در همدان برگزار می‌شود
  • ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • ایستادگی مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • ایستادگی مردم غزه برگرفته از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • مسئولان به بازخورد انجام وظایف خود در انتخابات توجه کنند
  • لزوم بازنگری مدیران استان قزوین در رفتار و عملکرد خود
  • مسئولان، صدای مردم میمند درخصوص موقوفه میمند باشند