Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: مجوز استخدام ۱۰ هزار نفر در سالجاری به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی داده شده است.
به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، جمشید انصاری بعد از ظهر شنبه در شورای اداری استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: تفاوت اصلی انقلاب اسلامی و بسیاری از انقلاب‌های معاصر در جهت گیری انقلاب در تحقق عدالت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور با بیان اینکه چهارمحال و بختیاری بعد از پیروزی انقلاب توسعه تدریجی داشته است، افزود: باید بتوان مناطق محروم‌تر را از مزایای توسعه بهره‌مند کرد و مجموعه اقداماتی در طول سال‌ها بعد از پیروزی انقلاب نشان می‌دهد به سمت توسعه عدالت اجتماعی حرکت شده است.

وی بیان کرد: بیش از ۹۵ درصد جمعیت روستایی کشور از برق استفاده می‌کند که این مهم از نظر اقتصادی یک کار اقتصادی نیست و تنها توجیه اجتماعی از نظر عدالت را دارد.

وی بیان کرد: بیش از ۸۵ درصد جمعیت روستایی کشور نیز از آب شرب بهداشتی سالم برخوردارند.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور ادامه داد: اکنون ۷۰ درصد جامعه در طبقه متوسط از نظر امکانات بهداشتی و فرهنگی و… قرار دارند که کار بزرگی است و کمتر به آن توجه شده است.

وی ادامه داد: کشور بعد از پیروزی انقلاب دستاورد‌های قابل توجه داشته که افتخارآمیز است.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور تصریح کرد: وظیفه اداره امور در استان به عهده مدیران دستگاه‌های اجرایی است و نخستین وظیفه دولت در حوزه ارائه کالا و خدمات عمومی است.

وی با اشاره به اینکه مجموعه دستگاه‌ها باید در حوزه مسئولیت خود خدمات را برای مردم با بهترین نحو و بالاترین کیفیت فراهم کنند، گفت: نظام اداری برای استخدام نیست بلکه جای توانمندترین آدم‌ها برای ارائه بهترین خدمت به مردم است.

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور بیان کرد: علت استخدام از طریق آزمون این است که عدالت استخدامی و شایسته سالاری رعایت شود.

وی بیان کرد: در حوزه تأمین امنیت و کالا‌های عمومی و در تأمین و اداره زیرساخت‌ها، زمانی بهترین کیفیت فراهم می‌شود که بهترین نیروی انسانی در اختیار باشد.

وی ادامه داد: هزینه اداره کشور بسیار بالا است.

وی افزود: ۱۵ درصد نیروی کار کشور در بخش عمومی مانند دولت، نهاد‌های عمومی و غیر دولتی و نیرو‌های مسلح کار می‌کنند که این افراد به شدت روی ۸۵ درصد مابقی جامعه تأثیر می‌گذارد و اگر تصمیمات غلط بگیرند بر کل جامعه تأثیر گذار است.

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: نظام اداری بر اساس تصمیمات مرکزی اداره می‌شود و تصمیم برای استخدام توسط وزارتخانه‌ها انجام می‌شود که باید مشکلات به آن‌ها منعکس شود.

وی ادامه داد: امسال مجوز استخدام ۱۰ هزار نفر را به وزارت بهداشت و درمان دادیم که باید دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد سهم خود را دریافت کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: وزارت بهداشت اشتغال زایی جمشید انصاری معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور مجوز استخدام ۱۰ هزار نفر بعد از پیروزی انقلاب وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۲۹۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدیه وزارت بهداشت به بانوان زاهدانی؛ افتتاح اولین پایگاه اورژانس بانوان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان،  غزنوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت:  در این پایگاه اورژانس هفت  تکنسین، شامل پنج  خانم و دو راننده تکنسین آقا  فعالیت می‌کنند.
عبدالرزاق؛ رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی زاهدان هم گفت: روزانه بیش از هزار تماس با این مرکز گرفته می‌شود و میانگین ۳۰ درصد تماس‌ها نیز منجر به اعزام آمبولانس می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • گزارش وزارت بهداشت درباره سرطان‌زایی سیگارهای الکترونیک/ زیر بار صدور مجوز نمی‌رویم
  • ادعای کارفرمایان به رعایت نکات ایمنی با نصب کپسول آتش نشانی
  • وزارت بهداشت: زیر بار صدور مجوز به سیگارهای الکترونیک نمی‌رویم
  • گزارش وزارت بهداشت درباره سرطان‌زایی سیگار‌های الکترونیک؛ زیر بار صدور مجوز نمی‌رویم
  • وزارت بهداشت زیر بار صدور مجوز به سیگارهای الکترونیک نمی‌رود
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • بیش از ۳۲ هزار نفر کارمند در نظام اداری ایلام اشتغال دارند
  • هدیه وزارت بهداشت به بانوان زاهدانی؛ افتتاح اولین پایگاه اورژانس بانوان
  • جذب پرستاران در مراکز درمانی اولویت وزارت بهداشت