Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادخواست «شمیمه بیگم» مشهور به «عروس داعش» از دادگاهی در انگلیس به منظور کسب مجدد شهروندی این کشور با مخالفت مواجه شد. به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از الجزیره، دادخواست «شمیمه بیگم» مشهور به «عروس داعش» از دادگاهی در انگلیس به منظور کسب مجدد شهروندی این کشور با مخالفت مواجه شد.

این درحالیست که پیشتر لندن تابعیت شمیمه بیگم شهروند داعشی این کشور را لغو کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



گفتنی است، ۱۴ اردیبهشت ماه سال جاری وزیر خارجه بنگلادش اعلام کرده بود: شمیمه بیگم (عروس داعش) به علت مشارکت در تروریسم، در صورت تحویل به این کشور با مجازات اعدام با چوبه دار مواجه خواهد شد.

وزیر خارجه بنگلادش در این خصوص گفته بود: ما قانونی ساده در خصوص هر فردی که دست داشتن وی در تروریسم ثابت شود داریم و آن هم مجازات اعدام است.  شمیمه بیگم شهروندی بنگلادشی نیست و درخواست تابعیت این کشو را نیز نکرده و مانند مادرش متولد انگلیس است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: شمیمه شمیمه بیگم عروس داعش شمیمه بیگم عروس داعش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۲۹۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت چند داعشی در استانبول

وزیر کشور ترکیه از بازداشت تعدادی از عناصر تروریستی وابسته به داعش در استانبول خبر داد.

به گزارش ایسنا، «علی یرلی‌کایا» وزیر کشور ترکیه امروز دوشنبه اعلام کرد شماری از مظنونان وابسته به داعش قبل از انجام یک حمله تروریستی در استانبول دستگیر شدند.

به گزارش آناتولی، وزیر کشور ترکیه در حساب کاربری خود در ایکس افزود: در نتیجه عملیاتی در منطقه بیکوز، ک.ع. که از مواد منفجره مطلع بود، دستگیر شد.

علی یرلی‌کایا گفت: ثابت شد تیم تروریستی در حال تدارک یک حمله تروریستی و آزمایش مواد شیمیایی مورد استفاده در ساخت بمب بوده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دستور ساواک برای بازرسی از عروس امام
  • در حمله با چاقو در لندن ۴ نفر زخمی شدند
  • قانون ضد مهاجرتی سوناک عامل تنش در روابط دوبلین-لندن
  • لندن و تجهیز اوکراین برای جنگ بهاره پیش از انتخابات انگلیس
  • بازداشت چند داعشی در استانبول
  • دولت انگلیس بخشی از محور نسل‌کشی در غزه است
  • ابراز خشم و انزجار از رژیم صهیونیستی و حامیانش در لندن
  • تظاهرات حامیان فلسطین در لندن + تصاویر
  • احسان یاسین از فلسطین خواند
  • خروش مردم انگلیس در حمایت از فلسطین