Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اکوفارس، در هفته‌ای که گذشت 622 هزار و 349 تن انواع کالا به ارزش بیش از 37 هزار میلیارد ریال در بازار فیزیکی بورس کالای ایران مورد دادوستد قرار گرفت که از نکات قابل توجه معاملات در هفته مذکور می توان به رشد 31 درصدی حجم معاملات در تالار محصولات صنعتی و معدنی اشاره کرد.

در تالار محصولات صنعتی و معدنی نیز در این مدت 307 هزار و 655 تن انواع کالا به ارزش 22 هزار و 709 میلیارد ریال معامله شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این تالار 297 هزار و 993 تن فولاد، 5 هزار و 600 تن مس، 3 هزار و 930 تن آلومینیوم، 120 تن کنسانتره مولیبدن، 12 تن کنسانتره فلزات گرانبها و10 کیلوگرم شمش طلا از سوی مشتریان خریداری شد.

همچنین در هفته معاملاتی مذکور در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی 314 هزار و 694 تن انواع کالا به ارزش 14 هزار و 939 میلیارد ریال به فروش رسید.

در این تالار 87 هزار و 122 تن قیر، 103 هزار تن وکیوم باتوم، 67 هزار و 48 تن مواد پلیمری، 27 هزار تن لوب کات، 25 هزار و 809 تن مواد شیمیایی، 506 تن روغن پایه، یک هزار و 450 تن عایق رطوبتی، 2هزار تن سلاپس واکس و یک هزار و 635 تن گوگرد معامله شد.

* تسنیم

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: تالار محصولات صنعتی و معدنی تن انواع کالا به ارزش میلیارد ریال هزار تن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۲۹۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۴۶ درصدی ارزش دلاری صادارت غیرنفتی از گمرکات استان گلستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ شهریار شهریاری گفت: در ماه نخست امسال حدود ۴۵ هزار تُن کالای غیرنفتی از گمرکات استان صادر شد.
وی ادامه داد: ارزش کلال‌های صادراتی ۲۷ میلیون و ۳۹۸ هزار دلار برآورد می‌شود.

شهریاری افزود: صادرات فروردین امسال به لحاظ وزنی نیز ۳۶ درصد بیشتر شد.

وی کشور قزاقستان را مقصد بیشترین کالا‌های صادرات استان عنوان و اضافه کرد: کامپوند پلی اتیلن، پسته فندقی، پلی استایرن، پنیر، تخم مرغ، خوراک آبزیان، سیب درختی، رب گوجه‌فرنگی، لوله‌هاو پروفیل، مفتول آهنی هم عمده کالا‌های صداراتی استان بود.

دیگر خبرها

  • ارزش معاملات بورس انرژی از ۱۲۱ میلیارد تومان عبور کرد
  • افزایش ۴۱ درصدی ارزش صادرات کالا از خراسان جنوبی
  • رشد بیش‌از ۸ هزار واحدی صبح گاهی بورس
  • افزایش ۴۶ درصدی ارزش دلاری صادارت غیرنفتی از گمرکات استان گلستان
  • معامله ۳۶ همت انواع کالا و محصول در بورس کالا
  • کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان
  • تولید روزانه تراکتور در کشور به ۱۵۰ دستگاه رسید
  • روند روبه رشد صادرات خراسان شمالی
  • انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان کشف شد
  • رشد ۱۰۶۹ واحدی شاخص کل بورس