Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر سرتیپ عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش امشب ۱۹ بهمن ماه با حضور در برنامه گفتگوی ویژه خبری به بررسی موضوع نیروی هوایی ارتش ؛ پیشرو در نهضت خودکفایی پرداخت.

امیر سرتیپ نصیرزاده با اشاره به اینکه تمامی متعلقات هواپیماها را در درون کشور می‌سازیم گفت: صندلی ،موتور و بدنه هواپیما در صنایع دفاع طراحی شده است به طوری که مهمات هوشمند در داخل کشور ساخته می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به اینکه وقتی آذرخش ساخته شد به فناوری صاعقه دست پیدا کردیم؛ افزود: پس از آن کوثر طراحی شد؛ کوثر به مراتب بهتر از صاعقه است البته این نیست که در خصوص صاعقه توان تولید نداشته باشیم ، به سمت تولید کوثر شیفت پیدا کرده‌ایم و در نظر داریم تولید کوثر را بیشتر کنیم؛ البته  اگر به نسل بهتری از هواپیماهای جنگی دست پیدا کنیم به سمت نسل جدید شیفت پیدا خواهیم کرد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش با اشاره به اینکه در نظر داریم تا یک مانور سه فروندی داشته باشیم عنوان کرد: ده مورد از بدنه کوثر ساخته شده است و امسال در ۲۹ فروردین ۳ فروند آن تکمیل خواهد شد و مانور سه فروندی آن‌را برگزار خواهیم کرد.

امیر سرتیپ نصیر زاده با اشاره به اینکه یاسین هواپیمای آموزشی است ادامه داد: بر اساس نیازمندی‌های کشور طراحی صورت می‌گیرد و بدنه ساخته می‌شود، کوثر در کلاس خود هواپیمای خوبی است، شاید نسل بعدی در یک هواپیما در کلاس دیگری غیر از کوثر باشد، ما به فناوری و دانش دست یافته ایم به طوری که صنایع دفاعی توان ساخت مطالبات نیروی هوایی را دارد.

در حال تکمیل ... 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران امیر سرتیپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۲۹۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار سردار شیرازی و امیر واحدی با خانواده سردار شهید زاهدی

رئیس دفتر فرماندهی معظم کل قوا به همراه فرمانده نیروی هوایی ارتش با حضور در منزل سردار محمدرضا زاهدی با خانواده این شهید والامقام دیدار کردند.

به گزارش مشرق، سردار محمد شیرازی رئیس دفتر فرماندهی معظم کل قوا (مدظله‌العالی)، امیر خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش، به همراه امیر سرتیپ دوم صمد نوری فرمانده پایگاه هوایی شهید بابایی اصفهان و سردار مجتبی فدا فرمانده سپاه صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجه الشریف با خانواده شهید مقاومت سردار سرلشکر شهید حاج محمدرضا زاهدی دیدار و گفت‌وگو کردند.

سردار محمدرضا زاهدی از فرماندهان ارشد سپاه بود که در حمله رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق به فیض شهادت نائل آمد.

دیگر خبرها

  • ۳۰ عنوان ویژه برنامه هفته هلال احمر در استان سمنان برگزار می‌شود
  • «شاهین مبارز» چند نبرد موفق داشته است؟(+عکس)
  • آیین تجلیل از اساتید و مربیان برتر ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد
  • «شاهین مبارز» چند نبرد موفق داشته است؟
  • پرواز اولین جنگنده اف-۱۶ مجهز به هوش مصنوعی (فیلم)
  • (ویدئو) پرواز اولین جنگنده اف-۱۶ مجهز به هوش مصنوعی
  • خبری که جهان را نگران کرد؛ پرواز اولین جنگنده اف-۱۶ مجهز به هوش مصنوعی!
  • واشنگتن، جنگنده‌ها و پهپادهایش را به قطر منتقل کرد
  • بزرگترین فرودگاه بین المللی دنیا در اینجا ساخته می شود
  • دیدار سردار شیرازی و امیر واحدی با خانواده سردار شهید زاهدی