Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان گفت: تمام مدارس شهری و روستایی شهرستان‌های دیواندره، بانه، سقز و منطقه زیویه در نوبت صبح روز یکشنبه(۲۰ بهمن‌ماه) تعطیل است. ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۹ استانها کردستان نظرات - اخبار استانها -

رشید قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سنندج با اعلام خبر تعطیلی مدارس برخی از شهرستان‌های استان اظهار داشت: به‌دلیل بارش برف و کولاک، لغزندگی معابر، برودت هوا، مشکلات تردد و مسدود شدن برخی از مسیرهای روستایی تمام مدارس دوره‌های تحصیلی در سطح شهر و روستای شهرستان دیواندره در نوبت صبح روز یکشنبه(20) تعطیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مراکز پیش‌دبستانی و مدارس ابتدایی سطح شهر و تمام مدارس روستایی شهرستان سقز و منطقه زیویه فردا یکشنبه در نوبت صبح تعطیل است.

بارش برف و باران در استان کردستان تا روز سه‌شنبه ادامه داردمراکز پیش‌دبستانی و مدارس بیجار تعطیل شد

مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان گفت: همچنین مراکز پیش‌دبستانی و مدارس ابتدایی سطح شهر و روستای شهرستان بانه نیز فردا تعطیل است.

انتهای پیام/481/

R7848/P/S6,66/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پیش دبستانی و مدارس استان کردستان نوبت صبح سطح شهر بارش برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۲۹۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هواشناسی ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳/ ورود موج بارشی جدید به کشور از روز یکشنبه

آفتاب‌‌نیوز :

طبق آخرین اطلاعات سازمان هواشناسی، از فردا یکشنبه (۱۶ اردیبهشت) موج بارشی دیگری وارد کشور شده و بسیاری از نواحی در استان‌های شمال غربی، غربی و شمالی کشور از این موج بارش‌های خوبی دریافت خواهند کرد.

استان‌های آذربایجان‌های شرقی، غربی، اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، کرمانشاه، زنجان، قزوین، کردستان و همچنین دامنه‌های زاگرس از این موج بارش خواهند داشت.

شدت و تمرکز اصلی بارش‌ها در استان‌های شمال غربی و شمالی کشور خواهد بود، اما طبق پیش بینی‌ها فعلی شدت بارش‌ها در حد سیلاب نیست.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • مریوان رکوردار بارش باران/کاهش کیفیت هوا و دید افقی در کردستان
  • باادامه بارش ها در کرمانشاه، هشدار نارنجی صادر شد
  • هواشناسی ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳/ ورود موج بارشی جدید به کشور از روز یکشنبه
  • ادامه بارش ها در کرمانشاه
  • ورود موج بارشی جدید به کشور از روز یکشنبه
  • سه شنبه بازار پردیس تعطیل می شود
  • آسمان کشور روز یکشنبه آرام می‌ شود
  • آغاز عملیات سمپاشی ١٠ هزار دریچه فاضلاب در نــیــشــابــور
  • متقاضیان جهش تحصیلی در کردستان از ۱۵ اردیبهشت نوبت گیری کنند
  • تکمیل مرحله اول واکسیناسیون اتباع خارجی در کردستان