Web Analytics Made Easy - Statcounter

عصرایران- تیتان یکی از محصولات باسابقه در کمپانی نیسان است که از سال 2033 تا کنون روی خط  تولید قرار دارد. نسل اول آن از 2003 تا 2015 و نسل دوم از 2016 تا کنون ارائه شده است. با این طبقه بندی، مدل 2020 نیسان اکس دی در واقع جدیدترین محصول از نسل دوم خواهد بود.

اکس دی در مقایسه با نسخه استاندارد تیتان دارای فاصله بین محورهای کوتاه تر و سیستم تعلیق قدرتمندتر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زیر درپوش موتور آن نیز یک تپنده 5.6 لیتری 8 سیلندر با 400 اسب بخار قرار دارد که جذابیت های این محصول را بویژه برای بازار آمریکا افزایش داده است. گشتاور این مجموعه نیز برابر با 555 پوندفوت محاسبه شده است.

تیتان اکس دی از نظر طراحی شباهت های زیادی با دیگر وانت های فول سایز بویژه محصولاتی مانند فورد و رم دارد. چراغ های بزرگ اصلی و یک گریل(جلوپنجره) توسعه یافته کرومی موجب شکل گیری ظاهری قدرتمند در قسمت دماغه آن شده است.

یکی از ویژگی های مهم تیتان اکس دی؛ استفاده از دیسک های 14 اینچی در سیستم ترمز آن است که عملکرد نرم و تقریبا بی نقصی را هنگام حرکت در مسیر پیش روی راننده قرار می دهد.

در بخش کابین نیز یک محیط باکیفیت را شاهده هستیم که اکثر قسمت ها از موارد داری بافت نرم تشکیل شده است. نمایشگر لمسی 8 اینچی ویژه تنظیمات سیستم سرگرمی و دوربین های محیطی، پشتیبانی از اپل کارپلی و اندروید اوتو، مونوروف پانورامیک با دو پنل، تهویه هوشمند، ریموت هوشمند، تهویه صندلی های ردیف جلو، گرم کن فرمان، استارت دکمه ای، سوکت 120 ولت، یو اس بی تایپ-سی، سیستم صوتی با 12 اسپیکر از برند حرفه ای فندر و ... از جمله ویژگی های کابین است.

امکانات با توجه به تریم موجب تغییر قیمت می شود.

در بخش ایمنی نیز امکاناتی شامل: دوربین محیطی 360 درجه، دستیار پارک اتوماتیک، هشدار برخورد از کنار، ترمز اضطراری با توانایی تشخیص عابر، نمایش نقاط کور دید راننده، هشدار خروج از خط و دستیار حفظ خودرو بین خطوط، نوربالای اتوماتیک، ترمز ای بی اس، 8 ایربگ، نمایشگر 7 اینچی دیجیتال بین نشانگر سنتی آمپر، سنسور نمایش باد لاستیک ها، سنسور نمایش وضعیت شرایط و قابلیت های آفرودی خودرو، شناسایی علائم ترافیکی جاده، کروز کنترل هوشمند و ... قابل اشاره هستند.

امکانات با توجه به تریم موجب تغییر قیمت می شود.

قیمت پایه این محصول در مدل 2020 برابر با 44580 دلار و در نمونه که تصاویر آنرا مشاهده می کنید برابر با 64775 دلار است.

بیشتر بخوانید: نیسان و معرفی مدل 2020 خودرویی که نماد شاسی بلند کمیاب در بازار ایران بود! (+تصاویر) معرفی نیسان مورانو 2020 (+فیلم و تصاویر) نیسان جوک جدید معرفی شد (+فیلم و تصاویر) همه چیز درباره خودروی 15 هزار دلاری نیسان/طراحی، امکانات هوشمند و تیپ های مختلف(+تصاویر)

 

لینک کوتاه: asriran.com/002zRS

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: تیتان نیسان وانت خودرو عصرایران مدل 2020

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۲۹۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزودی، راه اندازی شرکت تولید خودرو نیسان در خرمشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، فرماندار ویژه خرمشهر در نشست کمیته اقتصادی این شهرستان گفت: هدف از برگزاری این نشست تاسیس یک اتاق وضعیت در فرمانداری ویژه خرمشهر است. 
مسعود خواست خدایی همچنین افزود: در حال برنامه ریزی برای استفاده همزمان از ظرفیت گردشگری زیارتی در منطقه و فعالیت تجاری مناسب هستیم 
نماینده مردم شهرستان خرمشهر در مجلس شورای اسلامی هم در این نشست گفت: وجود سه اتاق بازرگانی در سطح استان خوزستان نشان از اهمیت ویژه اقتصادی این استان را نشان می‌دهد.
سید لفته احمدنژاد از تصویب قانون ملوانی در مجلس خبر داد و گفت: سود واردات کالا‌های ملوانی هم قرار است به مدت ۵ سال در خود مناطق هزینه شود.
رییس اداره کار و تعاون خرمشهر هم گفت:تعداد ۱۰۴۷ تعاونی ثبت شده در اداره تعاون خرمشهر وجود دارد که از این آمار تنها ۲۸۸ تعاونی فعال هستند.. رئیس اتاق بازرگانی خرمشهر از آموزش بازرگانان جوان از تیرماه امسال خبر داد و گفت: تامین اشتغال یکی دغدغه‌های موجود در منطقه است که این دوره‌ها می‌تواند نیروی جوان را به تجارت علاقه‌مند کرد.
سید مصطفی موسوی به جذب سرمایه گذار در منطقه اشاره کرد و افزود: برنامه‌هایی تنظیم شده تا از ظرفیت کمیته اقتصادی استفاده شودو تسهیلات ویژه‌ای برای جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی ایجاد شود.

دیگر خبرها

  • واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق، فوت راننده و سرنشین آن را رقم زد
  • ۲ فوتی در اثر واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق در بندرخمیر
  • ایران شبکه‌ای باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها ایجاد کرده است | درآمدهای نفتی ایران از سال ۲۰۲۰ چهار برابر شده
  • ببینید | جهش ایران در تولید قوای پیشرانه، با ساخت نخستین موتور شش سیلندر بنزینی
  • بزودی، راه اندازی شرکت تولید خودرو نیسان در خرمشهر
  • مرگ جوان صومعه سرایی هنگام حرکات نمایشی با موتور
  • هونگچی ئی اچ7 کانورتیبل؛ شروعی برای کوپه های چینی! (+تصاویر)
  • برخورد صمیمانه شمسایی با خبرنگار ژاپنی
  • حضور یک ایرانی در تیم ملی والیبال ژاپن!
  • کشف ۵ تن چوب جنگلی قاچاق در کلاردشت