Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-27@22:36:28 GMT

شکل‌دهندگان برجام ظلم بزرگی در حق ملت کردند

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۲۹۸۱۷

 ابراهیم کارخانه‌ای نماینده دوره‌های هفتم و نهم مجلس شورای اسلامی درباره احتمال گام ششم ایران در کاهش تعهدات  برجام ی گفت: ما باید شجاعانه در برابر اقدامات فریبکارانه و زیاده‌خواهانه دشمن ایستادگی کرده و از استمرار توطئه‌های برنامه‌ریزی‌شده با محوریت برجام جلوگیری کنیم که بر همین اساس عزت و اقتدارمان حفظ خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار سیاسی- وی با تاکید بر اینکه پروتکل الحاقی اهرم اصلی توطئه علیه جمهوری اسلامی ایران بوده و متأسفانه بر اساس مفاد برجام، این اهرم در دست دشمنان ماست افزود: استکبار جهانی با استفاده از حربه پروتکل الحاقی می‌تواند در هر زمانی توطئه‌ای ساختگی را علیه نظام اسلامی طراحی و با فشار بر آژانس بین‌المللی انرژی اتمی ‌عملیاتی کند.

رئیس کمیته هسته‌ای مجلس نهم تصریح کرد: در شرایط کنونی که جمهوری اسلامی ایران  همچنان در برجام حضور دارد اما طرف مقابل می‌تواند بر اساس بند 37 برجام (مکانیسم ماشه) کلیه قطعنامه‌های شورای امنیت را بازگرداند لذا راه اعمال توطئه و بهانه برای دشمن همچنان باز باقی است. 

کارخانه‌ای اظهار داشت: در شرایط فعلی باقی ‌ماندن کشورمان در برجام به مثابه قرار دادن ایران در لبه تیز توطئه دشمن است که زمان آن را طرف مقابل طراحی و برنامه‌ریزی می‌کند.

وی گفت: آمریکا و کشورهای همسو با آن می‌توانند در صورت تصویب لغو تحریمها با اکثریت آراء آن را وتو کرده و قطعنامه‌های قبلی را برگردانند. 

نماینده ادوار مجلس افزود: برپاکنندگان برجام در حق ملت ایران ظلمی بزرگ روا داشته‌ و خسارت زیادی را به کشورمان تحمیل کردند. 

وی خاطرنشان کرد: مقاومت و ایستادگی در برابر خواسته‌های دشمن یگانه راهکار موضوع برجام است لذا در صورت فعال شدن مکانیسم ماشه، جمهوری اسلامی ایران باید از معاهده منع گسترش هسته‌ای (NPT) خارج شود. 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: برجام پروتکل الحاقی تحریمها برجام ابراهیم کارخانه ای کمیته هسته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۲۹۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رواج بی حجابی در جامعه توطئه دشمنان است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، آیت الله محمدرضا ناصری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر یزد که در مسجد ملااسماعیل برگزار شد، با اشاره به اینکه حجاب یک مسئله شخصی و فردی نیست، افزود: رواج بی حجابی در جامعه توطئه دشمنان است و آنان می‌خواهند نوجوانان و جوانان ما را گمراه و نسبت به دین بی تفاوت کنند.

وی افزود: بدخواهان این مرز و بوم همواره نواقص و مشکلات را بزرگنمایی می‌کند تا با ایجاد تفرقه به اهداف شوم خود برسند.

امام جمعه یزد تأکید کرد که توطئه‌های مستمر دشمنان نظام اسلامی به فضل خدا و رهبری حکیمانه حضرت آیت الله خامنه‌ای ناکام مانده و نظام در همه عرصه‌ها سرافراز است.

وی با اشاره به اقدامات بازدارنده فرزندان این ملت در برابر رژیم جنایتکار صهیونیستی گفت: شجاعت و ایستادگی نیرو‌های مسلح در برابر دشمن نیازمند تقدیر و شکرگزاری است.

ناصری با گرامیداشت هفته کار و کارگر گفت: کارگر‌ها یک رکن اقتصاد و کار در کشور هستند و باید در جامعه رشد کنند. با همکاری و همراهی شرکت‌های دانش بنیان و فعالان اقتصادی می‌توانیم در حوزه‌های مختلف خودکفا شویم.

وی همچنین روز معلم را گرامی داشت و تصریح کرد: معلمان نقش مهمی در تربیت دینی دانش آموزان بر عهده دارند و باید نسبت به این مسائل احساس مسئولیت کرده و کتاب‌های شهید مطهری را در زمینه‌های مختلف مطالعه کنند.

نماینده ولی فقیه در استان ادامه داد: شهید مطهری یک دانشمند و عالم برجسته و دلسوز و دغدغه‌مند مردم بود و زمینه سازی بزرگ برای پیروزی انقلاب اسلامی انجام داد.

دیگر خبرها

  • عضو مجمع تشخیص: برجام و FATF همچنان در اولویت است / نباید روابط دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران به یکی دو کشور خاص محدود شود
  • مجلس بخش دوم لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ را بررسی می‌کند
  • هشدار حماس درباره توطئه‌های صهیونیست‌ها علیه مسجدالاقصی
  • اتاق فکر دشمنان چگونه در برابر جمهوری اسلامی شکست خورد؟
  • دشمن دست به خطایی بزند نمونه دیگری از موشک‌ها و پهپادها به سمتشان شلیک خواهد شد
  • طرح ادعاهای بی‌اساس علیه دکترای افتخاری رئیسی از دانشگاه کراچی
  • جهش تولید با رشد استعداد کارگران محقق می‌شود
  • رواج بی حجابی در جامعه توطئه دشمنان است
  • کادرسازی برای نظام جمهوری اسلامی اولویت حلقه صالحین باشد
  • پیام محمدعلی اسلامی ندوشن به خاتمی چه بود؟ / شاهنامه نمی گذارد ایران در خواب غفلت باقی بماند / ادیبان و فیلسوفان بزرگی که عامل تهاجم فرهنگی اعلام شدند