Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-26@07:47:02 GMT

اشکال عجیب ویندوز ۷

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۲۹۹۱۵

اشکال عجیب ویندوز ۷

یک مشکل جدید در سیستم عامل ویندوز ۷ باعث شده که کاربران برای خاموش کردن رایانه‌ها یا راه‌اندازی مجدد آنها با مشکل مواجه شوند.

مشکل یادشده در هفته گذشته برای رایانه‌های مجهز به ویندوز ۷ به وجود آمده و بسیاری از کاربران با حضور در شبکه‌های اجتماعی به این موضوع اعتراض کرده‌اند.

کاربران می‌گویند در زمانی که برای خاموش کردن یا شات داون رایانه اقدام کرده‌اند، پیامی برای آنها به نمایش درآمده دال بر اینکه «شما اجازه خاموش کردن این رایانه را ندارید».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کاربران افزوده‌اند مشکل مذکور اجازه راه‌اندازی مجدد یا ری‌بوت رایانه را هم به افراد نمی‌دهد. هنوز سرمنشأ وقوع این مشکل مشخص نیست و متخصصان امنیتی نیز نتوانسته‌اند در این زمینه اطلاعاتی جمع‌آوری کنند.

در دو روز اخیر اعتراض به این موضوع در شبکه‌های اجتماعی شدت گرفته، اما مایکروسافت هنوز نسبت به این مشکل واکنشی از خود نشان نداده است.

راه حل موقت این مشکل آن است که کاربران باید یک حساب ادمین جدید برای ویندوز ۷ درست کنند و از طریق حساب مذکور وارد ویندوز شوند. سپس از همین مسیر وارد حساب کاربری پیش‌فرض شده و در نهایت رایانه را خاموش کرده یا مجددا راه‌اندازی کنند.

منبع: خبرگزاری مهر

منبع: فرارو

کلیدواژه: کامپیوتر راه اندازی خاموش کردن ویندوز ۷

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۲۹۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خزعلی: صدای فلسطین نباید خاموش شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در نخستین همایش بین المللی «غزه زنده است» گفت: قدرت ملت ها از هر سلاحی از هر اتمی و از هر گنبدی آهنین تر و استوارتر است.

خزعلی افزود: صدای فلسطین نباید هرگز خاموش شود. وقتی سخن وتو می شود، زمان قدرت و قوت است که جایگاهش را باز کند و هیمنه رژیم پوشالی اسرائیل را از هم بپاشد.

نخستین همایش بین‌المللی "غزه زنده است" به همت دانشگاه الزهرا و مشارکت برخی از سازمان‌ها و نهاد‌های حامی فلسطین، با محوریت اصلی فعال کردن دیپلماسی زنان در حوزه مقاومت با حضور جمعی از وزیران، سفرای کشورها، نماینده حماس در تهران، نماینده جنبش جهاد اسلامی و از مسئولان، فعالان سیاسی و بین‌المللی برگزارشد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سینمای سیار کودک و کارگاه آموزش رایانه در خاش افتتاح شد
  • قاتل خاموش جان یک جوان را در بروجن گرفت
  • مرگ خاموش جوان بروجنی
  • آخرین وضعیت حل مشکل پله برقی‌های خاموش تهران/ ۶۰ یونیت تا ۳ ماه آینده نصب می‌شود
  • آیین نامه داوری ایران قدیمی و با اشکال است
  • خزعلی: صدای فلسطین نباید خاموش شود
  • حکم قرض به شرط پرداخت مبلغ اضافه
  • بدرود ؛ محمد نوری
  • مشکل عجیب یونایتد برای اخراج تن‌هاخ: مربی نیست!
  • بازی‌های رایانه‌ای منجر به آسیب جسمی کودکان و نوجوانان