Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-04@23:16:57 GMT

مرگ جوان 32 ساله در بازداشت مأموران مرزی آمریکا

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۲۹۹۵۹

به گزارش فارس، اداره گمرک و محافظت مرزی آمریکا در بیانیه‌ای برای مقام‌های کنگره آمریکا اعلام کرد که شهروند 32 ساله آمریکایی در بازداشت مأموران مرزی آمریکا جان خود را از دست داد.

طبق گزارش پایگاه «بازفید»، اداره گمرک و محافظت مرزی آمریکا (CBP) ) مدعی شده است که این مرد 32 ساله به نام «جیمز پائول مارکوویتس» در ارتباط پرونده‌ مرتبط با قاچاق انسان بازداشت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بیانیه آمده است: «روز سه‌شنبه، چهارم فوریه (۱۵ بهمن ماه)، در حدود ساعت ۱۵:۳۰ به وقت محلی، مأموران گشت مرزی آمریکا واحد مرزی براکتویل، تگزاس، یک شهروند ۳۲ ساله آمریکایی را بعد از آن بازداشت کردند که مشخص شد وی مظنون به قاچاق اتباع خارجی است».

در ادامه این بیانیه آمده است: «در حدود ساعت ۱۸:۰۰، در حین فرایند بازجویی در واحد براکتویل، علائم پریشانی و اضطراب در این فرد نمایان شد و تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی به سرعت امدادهای اولیه را اجرا کردند و با وخامت حال جسمانی وی، با واحد پزشکی اورژانس تماس گرفتند و حدود ساعت ۱۸:۴۰، سرویس‌های فوریت پزشکی در محل حاضر شدند و فرد مورد نظر را با آمبولانس به بیمارستان محلی منتقل کردند و در نهایت این فرد در ساعت ۲۱:۳۷ جان خود را از دست داد».

طبق این گزارش، اداره گمرک و محافظت مرزی آمریکا تاکنون به درخواست‌ها برای اظهارنظر درباره این حادثه پاسخ نداده است.

پیش از این اخبار زیادی از مرگ جوانان و نوجوانان مهاجر در بازداشت مأموران مرزی آمریکا منتشر شده بود. «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا که با شعار مقابله با مهاجرین غیرقانونی و بستن مرزهای آمریکا روی کار آمد، بارها علیه مهاجرین موضع گرفته و آن‌ها را به اخراج تهدید کرده است. وی مدعی است مرزهای جنوبی آمریکا محل ورود قاچاقچی‌ها و خلافکاران به آمریکاست.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: بازداشت مأموران مرزی آمریکا حدود ساعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۲۹۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت بیش از ۲۰۰ معترض در مقابل دانشگاه UCLA

روزنامه لس‌آنجلس‌ تایمز گزارش داد که پلیس بیش از ۲۰۰ نفر را در جریان سرکوب معترضان طرفدار فلسطین در مقابل دانشگاه یوسی‌ال‌ای دستگیر کرد.

به گزارش ایسنا، این روزنامه روز پنجشنبه به نقل از مقامات اداره پلیس لس‌آنجلس نوشت که در مجموع ۲۰۹ نفر بازداشت شدند. در همین حال، ژن بلوک، رئیس دانشگاه UCLA در پیامی به جامعه دانشگاهی گفت که حدود ۳۰۰ معترض هم پراکنده شدند.

به گزارش اسپوتنیک، پردیس‌های دانشگاهی ایالات متحده، از جمله دانشگاه‌های مؤسسات برتر، اخیراً به کانون خشم نسبت به عملیات رژیم صهیونیستی در نوار غزه و کمک‌های دولت آمریکا به تل‌آویو تبدیل شده‌اند.

پس از تصویب لوایح کمک‌های خارجی تکمیلی در کنگره آمریکا که مجموعاً ۹۵.۳ میلیارد دلار برای اوکراین، اسرائیل و منطقه هند و اقیانوس آرام را شامل می‌شود، اعتراضات با قدرتی دوباره آغاز شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • احداث تیرپارک کامیون‌ های ترانزیتی در آستارا نیاز اصلی مرز زمینی شمال کشور
  • اتحادیه اروپا: تهدید دیوان بین‌المللی کیفری غیرقابل قبول است
  • احداث تیرپارک کامیون‌های ترانزیتی در آستارا نیاز اصلی مرز زمینی شمال کشور
  • بازداشت بیش از ۲۰۰ معترض در مقابل دانشگاه UCLA
  • ۱۷۰۰ نفر در تظاهرات دانشجویی در آمریکا بازداشت شدند
  • واکنش کاربران به دروغ‌های بی‌بی‌سی درباره فوت نیکا شاکرمی
  • واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی به دروغ‌های بی‌بی‌سی درباره فوت نیکا شاکرمی
  • نیاز گمرکات مرزی، مناطق آزاد و ویژه به ۳۵۰ دستگاه آشکارساز کامیونی
  • حمایت دانشگاه از غزه/ ۱۸ دانشجوی دیگر در آمریکا بازداشت شدند
  • پلیس آمریکا دانش‌آموز مسلح را در محوطه مدرسه کشت